Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, April 17, 2005

Εγω και οι αντρες

Ας ξεκινησω με τις πιο σημαντικες...
τις φιλιες μου.

Πιστευα αφελως για χρονια οτι ημουν αγοροκοριτσο, οτι δεν υπαρχουν διαφορες μεταξυ μας βασικες, οτι υπαρχει φιλια και οτι ημουν one of the guys.

Στην πορεια βεβαια ολο και καποιος μου το γυρναγε αλλα ειχα βρει το κολπο να τους κραταω σε αποσταση...η ετσι νομιζα.
Εβριζα.
Και εβριζα πολυ.

Δεν βαφομουν.
Και ειχα εναν μονιμο γκομενο.




Πριν 2-3 χρονια η ζωη μου αλλαξε ριζικα.
Πρωτα απ'ολα, χωρισα και γνωρισα τον ΑΝΤΡΑ τον αρσενικο, τον παπαφλεσσα τον καραμπουζουκλη απο την καλη.
Αυτον που σκεφτεται τι κωλαρα εχεις οταν σκυβεις να δεσεις τα κορδονια του παιδιου σου, αυτον που φαντασιωνεται οτι πηδαει την κολλητη σου(και μπορει και να το επιχειρησει)
αυτον που θεωρει απολυτως φυσιολογικο να του σιδερωσεις το σωβρακο μετα απο μια εφιαλτικη μερα στην δουλεια
και που θα σε μισησει ενδομυχα μολις βγαλεις την πρωτη ρυτιδα η απλωσει λιγο η
περιφερεια σου γιατι του χαλας την εικονα που εχει φτιαξει στο μυαλο του για το όμορφο, γαμτο ζευγαρι που ειστε.


Αυτος ο τυπος λοιπον, ποτε δεν αποδεχτηκε το φυλο μου.
Και το τρεμει.
Μην τον βαλω στο βρακι μου.

Η τραγωδια ειναι οταν εχεις αγαπησει εναν τετοιο τυπο που εχει σκοπο ζωης να αποδειξει
οτι δεν τον ελεγχεις εσυ αλλα αυτος.
Το σπιτι μεταμορφωνεται σε πδιο μαχης αν εχεις το κουραγιο να αντισταθεις.


Αλλα ας μην ξεφευγω.
Οι φιλοι.
Ενας τετοιος τυπος θα σου το παιξει φιλος μεχρι να βρει το κουραγιο να σου την πεσει
Και μετα θα εξαφανιστει...σιγα μην χασει τον χρονο του τωρα αφου δεν του καθησες...και εδω που τα λεμε, το βυζι σου δεν ηταν και τοσο στητό....


Αλλοι ειναι πιο εκλεπτυσμενοι στον τροπο τους
και μερικοι σε ερωτευονται αληθινα.


Και κει ξετυλιγεται η δευτερη πτυχη της "περιπλοκης" προσωπικοτητας τους.


Αν μπορουν, θα σου σταθουν, θα σου γινουν απαραιτητοι, θα ειναι διπλα σου οταν"το τομαρι ο Γιωργος φυστικωσε το τσοκαρο την Βουλα",
θα σου δινουν συμβουλες, θα σε αγγαλιαζουν και το βραδυ θα χαιδευονται θυμουμενοι το πως ακουμπησε η ρωγα σου στο μπρατσο τους οταν εβγαζες τις μυξες σου.

Και καποια χρονια αργοτερα,....θα σου το πουν.
Οχι για το χαιδεμα αλλα για το αισθημα.
οταν θα σε εχουν απομυθοποιησει και θα τους εχει περασει
η θα τολμανενα σε κοιτανε στα ματια
και να ελπιζουν οτι εκεινο
το μεθυσμενο κρεβατι που κανατε οταν σε χωρισε ο Σωτηρης,
μπορει να επαναληφθει και να γινετε ζευγαρι.


Απο φιλία ομως....σαν να ψαχνεις βελονα στ' αχυρα.



Όταν ακουω γυναικες να μου λενε οτι αγαπανε τους αντρες, και οτι εχουν αντρες φιλους
χαμογελαω γιατι πλεον αγαπω τους αντρες χωρις να εθελοτυφλω.
Θα προτιμουσα να ηταν τα πραγματα πιο ρομαντικα, πιο ανθρωπινα,...και οταν παω στο εξωτερικο, ομολογω οτι χαλαρωνω πιο πολυ γιατι εκει, αν φαει χυλοπιττα ο αλλος, δεν τον πιανει κόψιμο να φυγει και να γλύψει το πληγωμενο του Εγω.
Τα πανε πιο καλα με την απορριψη
Δεν το παιρνουν και τοσο προσωπικα, δεν παιρνουν τον εαυτο τους
τοσο σοβαρα;
Η εχουν ενα στοιχειωδη σεβασμο στην γυναικα και ρε παιδι μου δεν τους πιανει
ενα τρεμουλο υστερικής υστεριας'Πως τολμησε το πορνιδιο, και σιγα την γκομενα"?


Δεν ξερω πραγματικα πως γινεται και οι ανθρωποι κανουν έρωτα.

Κανονικά θα επρεπε, με τις υπαρχουσες νοοτροπιες και συνθηκες
να πλακονωνται στα χαστουκια την ωρα της συνουσιας και
να υπαρχει μεγαλη αναγκη ταπεινωσης, οπως το να τελειωσεις
στο προσωπο της η στο στόμα της...:P

Χμμ... οκ.

Φορ δι ρεκορντ
Εχω εναν κολλητο δεκαπεντε χρονια.

Ναι με γουσταρει σαν γυναικα
Αλλα απο την αλλη, εμεινε διπλα μου 15 χρονια, ειτε γουσταρα ειτε οχι...
Και αυτο μετραει πολυ.
Κιαν ξερω οτι μετραει και το "τσαχπινικο μουτρακι μου" και ριχνει κανα κουτσουρο στη φωτια...
Η φωτια απο μονη της δεν ειναι καθαρα σεξουαλικος ποθος.

Και πραγματικα, νομιζω οτι αυτη ειναι η επιτομη της φιλιας ενος αντρα.
Δεν μπορει να ξεχασει το σεξ,
αλλα του αξιζει ενα χειροκροτημα οταν ξεπερναει τον εαυτο του και ειναι διπλα σου,
ακομα κι αν δεν εχει καμια ελπιδα οτι θα του κατσεις...




(φυσικα υπαρχουν εξαιρεσεις
και φυσικα αυτο αντικατοπτριζει τον δικο μου κοσμο που σαφεστατα ειναι κατωτερος
διοτι κανω παρέα μονο με νταλικιέρηδες και πεινασμένους σαβουρογάμηδες.
Κυκλοφορω δε με κοκκινο νύχι, ντεκολτε μεχρι τον αστράγαλο και μασάω τσίχλα προκλητικά...)


Εγώ.

3 comments:

Η Κουρούνα said...

Συγχαρητήρια, γίνατε link στο μπλογκ μου. Αυτά παθαίνει όποιος γράφει πράγματα που γουστάρω.

boubouka said...

Για μένα υπάρχει πιό ουσιαστική φιλία μεταξύ ανδρών και μεταξύ ανδρα και γυναικας παρά μεταξύ γυναικών (απλά βάζουν παραπάνω ζήλια και παρεκτρέπονται ενώ το αρσενικο ειναι πιο στα "τέτοια" του).Εχω και εγώ κολλητή μια πολύ εμφανίσιμη κοπέλα , χρόνια τωρα και όλα μια χαρά (το μυαλο μου να εχει παει κανα δυο φορες παλιότερα στο πονηρο αλλα ποτε δεν εδειξα κατι διότι ήταν της στιγμής και τίποτα παραπάνω και δεν υπήρχε περίπτωση να της την πέσω λόγω αξιοπρέπειας κτλ).Εγώ την γυναίκα δεν την θέλω "γλάστρα" αλλα και ούτε να έχει ποιάσει τον πάπα απο τα @@.Κάπου στο ενδιάμεσο.Στις υποχρεώσεις της να ειναι σωστή οπώς και εγώ φυσικά.Ναι θα πλύνει πχ τα πιάτα όπως εγώ θα μαγειρέψω(που μου αρέσει κιόλας).Βέβαια παντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις (μαλάκες και πουτάνες) αλλα δεν κολλάμε εκει και συνεχίζουμε!Ελπίζουμε στο να ερωτευτούμε οσο πιο γρήγορα γίνεται και όχι στο να κολλάμε ταμπέλες και να καταναλώνουμε τον χρόνο μας μονοι μας στις παραπάνω εξαιρέσεις!Και στο εξωτερικό συμφωνώ ειναι πιο μαλακοί μεχρι μαλακίας όμως(του στύλ την πεφτουν στην γυναικα μου και δεν με νοιάζει).Οι έλληνες είμαστε πιο τσίτα!Λοιπον πάω για ύπνο γιατι πήρα σβάρνα τα post σου και θα γράφω όλο το βράδυ.Make Love Not War (άσχετο)

Unknown said...

Από την πλευρά του ανδρός, η σπαστική συνήθεια που έχετε είναι πως όταν έχετε φιλία με έναν άνδρα κάποια στιγμή όοοοολες ξεπερνάτε τα όρια και αυξάνετε την αίσθηση οικειότητας. Αυτό μπερδεύει τους άνδρες καθώς θυμίζει αρκετά 'σχέση' (μην απορείς). Ακολουθεί η ερωτική εξομολόγηση (μετά μαθαίνουν)και το φτύσιμο 'εγώ σε βλέπω σαν φίλο' κλπ.
Φυσικά υπάρχουν και οι άλλοι οι γλοιώδεις.
Και για να κλείσω αν έκανες λάθος στην επιλογή σου για τον 'ΑΝΤΡΑ', δεν με εκπλήσσει καθόλου. Η καλή και η κακή πλευρά ήταν μπροστά σου από την αρχή. Σαν και εσένα, πολλές.
Δυστυχώς η εκλογίκευση δεν ενεργοποιείται ποτέ (καταραμένα γονίδια) και κυνηγάμε την ουτοπία.
Περισσότερα θα γράψω στο blog μου κάποια στιγμή.

My first book

My first book
A funny Homebirth