Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, April 17, 2005

Aποτυχημενα κρεβατια

Παει.
τοχω παρει αποφαση οτι θα περασω την ζωη μου χωρις να γευτω ολες τις αμαρτωλες απολαυσεις.
Εχω την ατυχια να υπαρχει απευθειας συνδεση στο απ' αυτο μου με το μυαλο μου.


Εχω δοκιμασει για χρονια,(και συνηθως οταν "ο πουστης ο γιωργος φυστικωσε το τσοκαρο την Βουλα" ) να κανω one night stands.
Ειτε γιατι θα ξεκολλαγα απο τον πρωην οπως λεγανε οι ξεκωλες φιλες μου
Ειτε γιατι θα επιβεβαιωνομουν σαν γυναικα-και καλα.
Ειτε για την εμπειρια του να εχω εναν Αδωνη στο κρεβατι μου και δεν πειραζει αν μασαει τα νυχια των ποδιων του.
Μπορει να πεινουσε το παιδι.




Εβγαλα λοιπον τα εξης συμπερασματα.
Αν τον αλλον τον αγαπας, και να κλανει σου μυριζει τριανταφυλλο, και σταματας την πιπα και του λες"μχμπκλ αγαπη μου, να σου κανω ενα χαμομηλακι για την κοιλιτσα σου?"


Αν δεν αγαπας ομως, μετα απο ενα ευλογο αριθμο αντρων που δεν φροντισαν να σε φτιαξουν και να θολωσεις αρκετα,...
παρατηρεις οτι...

-ολοι θελουν να σου χωσουν σφαλιαρα στον κωλο αλλα δεν τολμανε και αν τολμησουν,
τους βγαινει τζουφια.
-ολοι σε ρωτανε αν εισαι το πουτανακι τους/καριολα/σκυλα/μωρακι κλπ
(συνηθως απανταω με απαθεια οχι αλλα εχουν ξεφυγει τοσο που δεν το καταλαβαινουν)
-ολοι ανησυχουν για το μεγεθος του μοριου τους
-ολοι προσπαθουν να κανουν αυτα που ειδανε στις τσοντες.
-ολοι μολις τελειωσουν αναρωτιουνται στα ποσα λεπτα προλαβαινουν να φυγουν χωρις να φανουν αγενεις και χωρις να τους τυλιξει με παπα και με κουμπαρο.
-ολοι μολις δεν δωσεις σημεια ζωης την επομενη σε παιρνουν τηλεφωνο.
-ολοι μολις σε ακουσουν ανετη και "θα τα πουμε', παθαινουν ενα τραμπακουλο.
(το γιατι μπορω να το υποθεσω μονο)



Δεν το μπορω το ψυχρο κρεβατι, τελικα.

Δεν λειτουργει το σωμα μου, δεν υπαρχει κλιμακωση, και παρατηρω αν ο αλλος θελει σφραγισμα η αν του χει σφηνωθει μια ξεραμενη μυξα στο αριστερο ρουθουνι.



Το θελω γαμωτη μου το παραμυθι μου.
Αυτο που τον κοιτας, και ανοιγουν οι καταρακτες του νιαγαρα.
Οι πεταλουδες χορευουν τσαμικο στο στομαχι σου και εχεις τρομερη ανασφαλεια για το πως θα του φανει η ελια που εχεις εκει... χαμηλα.
Δεν θελω φεγγαρια και αρλεκιν,
αλλα να μουχει πηδηξει δεξιοτεχνικα το κεφαλι πρωτα.
Να μην εχει πεταξει καμια μαλακια του τυπου
"εγω δεν θελω σχεση, αλλα σε εχω αναγκη αποψε"


Να τον βλεπω να με κοιταει στα ματια οταν του μιλαω,
και να ξερω οτι ψοφαει να με φιλησει.
Οχι να κοιτα ει το wonderbra και να αναρωτιεται αν το βυζι μου ειναι σιλικονατο η οχι.




Να θελει να κανει σεξ για να ειναι με μενα.
Οχι να κανει σεξ,
και ετυχε να του κατσω εγω.


Μετα απο πολλα 'ψυχικα"που εχουμε κανει , μετα απο πολλα κρεβατια οπου ο ξαναμμενος πιτσιρικας ουτε ηξερε τι να ακουμπησει αλλα εμεις λιγωνομασταν που "ένωθηκαμε με την μοναδικη μας αγαπη",
πιστευω πλεον, οτι αν το μουνι τραβαει καραβι,...
το δικο μου θελει κρουαζιεροπλοιο.
Κιοχι οποιοδηποτε.

The godamn, fucking love boat
(με τα παρελκομενα.)

17 comments:

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) said...

Μπορεί να έχεις ταλέντο...
Μπορεί να είσαι και sexy...
Σε προξενεύω στον araxtos@blogspot.com που έχει ψυχή "ποιητική" και απ' τα γραπτά του φαίνεται ότι δεν είναι πιτσιρικάς! Αν είναι Αδωνις δεν ξέρω.

evee said...

ωραίο Blog και ωραίο (;)) post

καλώς ήρθες

Damsel in Stress said...

A, ωραία. Άλλη μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ γυναίκα. Είχα αρχίσει να αγχώνομαι με όλες τις ροζ γκόμενες γύρω τριγύρω (καλά, για τους ροζ γκόμενους ας μη μιλήσω καλύτερα γιατί αυτό κι αν είναι post από μόνο του).

J95 said...

Σε παραπέμπω στον Sexy Boy.

Είναι ολοφάνερο ότι οι προσεγγίσεις σας στο όλο θέμα είναι τόσο αντιδιαμετρικές που καταλήγουν σχεδόν ίδιες.

Stefanos said...

Αν και ανήρ, θα συμφωνήσω σε πολλά...
(Θα διαφωνήσω σε μερικά άλλα προφανώς..αλλα οκ,μέσα είσαι..)
Από 2-3 θέματά σου που διάβασα,ψιλιάστηκα ότι είσαι από αυτούς τους ανθρώπους που είτε τους απεχθάνεται κανείς μετα βδελυγμίας είτε λατρεύει το χώμα που πατάνε.Άνευ ημιμέτρων.Αλλά η αττάκα με το κρουαζιερόπλοιο..ΘΕΙΚΉ..Έλιωσα :)

PsyxiatroZ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
PsyxiatroZ said...

ολοι θελουν να σου χωσουν σφαλιαρα στον κωλο αλλα δεν τολμανε και αν τολμησουν,
τους βγαινει τζουφια.
-ολοι σε ρωτανε αν εισαι το πουτανακι τους/καριολα/σκυλα/μωρακι κλπ
(συνηθως απανταω με απαθεια οχι αλλα εχουν ξεφυγει τοσο που δεν το καταλαβαινουν)
-ολοι ανησυχουν για το μεγεθος του μοριου τους
-ολοι προσπαθουν να κανουν αυτα που ειδανε στις τσοντες.
-ολοι μολις τελειωσουν αναρωτιουνται στα ποσα λεπτα προλαβαινουν να φυγουν χωρις να φανουν αγενεις και χωρις να τους τυλιξει με παπα και με κουμπαρο.
-ολοι μολις δεν δωσεις σημεια ζωης την επομενη σε παιρνουν τηλεφωνο.
-ολοι μολις σε ακουσουν ανετη και "θα τα πουμε', παθαινουν ενα τραμπακουλο.
(το γιατι μπορω να το υποθεσω μονο)


-τόλμησα να χώσω σφαλιάρα στο κωλαράκι τηζ και δεν βγήκε τζούφια.

-ποτέ δεν την ρώτησα αν είναι το πουτανοπορνοσκυλοτσουλάκι μου.

-δεν ανησυχώ για το μέγεθος τηζ πούτσαζ μου μιας και το ίδιο μέγεθος θα με συντροφεύει μέχρι να ψοφήσω. (μάλλον αυτή θα πρέπει να ανησυχεί δηλαδή!)

-αυτά που βλέπω στιζ τσόντεζ δεν έχω δοκιμάσει να τα κάνω γιατί δεν είμαι επαγγελματίαζ πορνοστάρ, ούτε μου έχει κάτσει μία τέτοια.

-όταν τελειώσω παίρνω μια βαθιά ανάσα και πάω να κάνω μπάνιο με το μωρό μου. Αν δεν τελείωσε τηζ κάνω ένα γλυφομούνι και ήμαστε πάτσι.

-είχα μείνει από κάρτα μία εβδομάδα. συγνώμη.

-την πρώτη φορά που την άκουσα άνετη έπαθα "τραμπακουλο" διότι κολλημένοζ, το ίδιο και την δεύτερη. μετά το συνήθισα.

Τελικά θα αρχίσω να ανησυχώ. Μήπωζ δεν είμαι κανονικόζ; ζΖζζ...

boubouka said...

Den einai toso drama h katastash pou perigrafeis!Mallon den eisai erwteumenh auton ton kairo.Otan kai opote tha sou kanei to "klik" kai pali kapoio arseniko,tha sou perasoun ola auta!

Mona Sax said...

Dear ti_malakies_grafete
Adrato tin eukeria logo tis anonimias pou mou prosferete aploxera(diaforetika den tha to ekana giati kapoia pragmata einai private!)...kai tha ithela na sou po...
Vasika polla alla na kolisa...
Diladi an mas tin pesoune oi Tourkoi eseis that defend this country?.
Elpizo to kolaraki sou na min einai kai toso sfixto.Kai na prosexeis matia mou sta threesome....giati polles fores mperdeuonte ta pragmata...kataligeis na diekdikeis oscar kaliteris PARTOUZAS....mono pou to xaneis tin teleftea stigmi apo kapion atzami pou trakare...
Oloi ma oloi partouza onireveste na kanete...Posoi apo esas exete st alithia kanei?.
GIA FANTASOU NA PAS NA KANEIS PARTOUZA KAI NA DOUN OLOI POSO MIKROPSOLIS EISAI...

Cinematia said...

Woman se vriskw πολύ σωστή.Οι περισσότερες γύρω μας το παίζουν άνετες και μαζεύουν ότι βρούν μπροστά τους μόνο και μόνο για να κοκορευτούν την επομένη.Ας βάλουμε λίγη ποιότητα στο σεξ!

Anonymous said...

"The words sex and chainsaw dont go in the same sentence."

asxeto alla [ws sunhthws] mou hrthe na to pw :D

Anonymous said...

Lili,

se 8ymamai akoma.

Opws ki ekeino to pagwmeno brady poy moy zestanes.

Na prosexeis Lili.

Yannis - Ilioupoli

Lili said...

ε?

Anonymous said...

Γιατί τα διαβάζω όλα αυτά και μου έρχεται να βάλω τα κλάματα και να μην σταματήσω να κλαίω;

Anonymous said...

Και μετά από το παραμύθι που μας πουλάνε τον τελευταίο καιρό οτι οι γυναίκες μεταλάχτηκαν σε άντρες και οτι όταν θέλουν σεξ θέλουν απλά σεξ χαίρομαι να βλέπω οτι δεν είμαι η μόνη που ακόμα πιστεύω και θέλω το εγκεφαλικό σεξ.

Lili said...

δεν το εσβυσα και το ποσταρα γιατι δεν εχεις τιποτα να φοβηθεις. Ουτε σαλιαρικο μου βγηκε ουτε τιποτα, ισα ισα μου αρεσε, ηταν γενναιοδωρο, κολακευτικο και ηθελα να σου απαντησω.
Κοτζαμ προφιλ εφτιαξες, σε τοση διαδικασια μπηκες, ας εβαζες και ενα ιμαιλ...

Ας πουνε εμενα λυσσαρα :P


(ετσι κιαλλιως τα παλια αυτα ποστ δεν τα διαβαζει σχεδον κανεις)

saiksss said...

mesa se mia ellada pou paei na ginei oso pio trendy ginete....einai arketa duskolo mia gunaika na brei enan pragmatiko andra alla kai to antistrofo...oloi prospathoun na kanoun kiniseis entuposiasmou kai xanoun tin ousia....

milane gia partouzes epeidi to eidane se tsontes....to paizoun apeleu8eronenoi/es kai otan erthoun ta duskola kanoun piso....

opote lili mou sostotata ta osa les......alla apo tin alli trexa gureue...akomi kai to one night stand sauti ti xora exei xasei tin enoia tou....to theoroun mia malakia mono pou den tin trabas monos/h sou...asta na pane

My first book

My first book
A funny Homebirth