Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, January 21, 2006

Ο αμερικανος της και ο αυστραλος μου

Η ματια ενος χιουμοριστα αμερικανου για τις διακοπες του στην Ελλαδα
Α ρε αβαντι, που τον ξετρυπωσες?


Μιλωντας για αλλοδαπους....εχει παρει 3 τηλεφωνα ως τωρα ο αυστραλος μου.Το "μου" γιατι το βαζω δεν ξερω ισως για να προσδιορισω ποιος ειναι.

Με το που εφυγε, χαθηκε. Ουτε μαιλ, ουτε μσν, ουτε τιποτα.
και καλα εκανε το παιδι.
νεο ειναι, μικρο ειναι, σιγα μην κατσει να σκασει και να ασχοληθει περεταιρω εφοσον δεν το νιωθει, ειναι "αλλου"

εγω μπορει να ψιλοκαψουρευτηκα(οκ, χοντροκαψουρευτηκα)αλλα με την αδιαφορια του, συνηλθα και οσες φορες με πηρε απο τοτε(3-4 σε 4 μηνες) ημουν ανετη, τυπικη και υπομονετικη οταν μου ζηταγε παραλογα πραγματα οπως να τον παρω γιατι του τελειωσε η καρτα. Ελεγα ενα sorry babe, no can do,και τελειωνε η υποθεση.


Πλησιαζει ο καιρος που θα γυρισει τωρα και καταλαβαινω οτι επανερχεται στην Αθηνα. η πολυ απλα ζεσταινει το εδαφος για να εχει καποια κοντα... και γιατι οχι εγω...Καλο κρεβατι καναμε, παρεα ειχε...γιατι οχι?

και σκεφτομαι οτι δεν θελω γιατι δεν μου αρεσει να μου φερονται ετσι.Οχι την απομακρυνση(αυτο ηταν και πιθανοτητα και δικαιωμα του) αλλα ολο αυτο το σκηνικο με μειωνει.
Και ξενερωσα.
απο την αλλη περασα πολυ καλα και με τρωει η περιεργεια.
περασα καλα γιατι τα βλεπα ολα ροζ?
Η γιατι ηταν καλα?
Και αν ειναι ακομα καλα, ακομα και ετσι, ...γιατι οχι?


Μπηκε ο διαολος μεσα μου.
Μπαινει και η ανοιξη.
και οσοι με ξερουν ξερουν οτι την ανοιξη ειμαι σαν λυσσασμενο γατι.

Με πηρε σημερα και τον ψιλο εφτυσα.
ξαναπηρε και ειχε ορεξη για κουβεντουλα.
Μου μιλαγε για την μικρη, ποσο πολυ την συμπαθησε
τωρα με καλοπιανει η να φρικαρω?
Την ειδε τυχαια, οταν ειμασταν φιλοι...αποφευγω να φερνω το παιδι σ επαφη με τα γκομενικα (τα ποια?? :P)που σημερα ειναι, αυριο δεν ειναι...και γενικα, δεν θεωρω οτι η "σχεση " μου εχει καμια σχεση με την "μαμα".
θελω να τα κρατω separate.

Bεβαια, μεχρι προσφατα πιστευε οτι ειχε και ο ιδιος γιο.
Με ρωτησε που ημουν, του ειπα σε ενα καφε περιμενοντας να παω στο επομενο μαθημα.
"με ποιον?"
"με κανεναν"
"ελα τωρα"
Κολακευτηκα, δεν λεω που πιστευει οτι σιγουρα θα εβρισκα αλλον, αλλα η αληθεια ειναι οτι πολυ δυσκολα μου κανει καποιος η κατι κλικ.
Τον ακουγα να μου μιλαει και φανταζομουν την σκηνη οταν θα ερχοταν

"so did you meet anyone?'
"no"
Θα με περασει και για Κωλο-πηνελοπη το σκατο.


Εδω που τα λεμε, καιρος ειναι να τεντωσω λιγο τις 2-μετρες πατουσες μου και να σηκωσω τον αεροπλανοφορο πισινο μου και να βρω(ποσο με τιμα και ποσο μου αρεσει αυτην η εκφραση!) εναν αντρα.
Αλλιως με βλεπω να κανω σεξ σεξ και παλι σεξ με το σχεδον ανηλικο και να χαμογελαω ηλιθια γραφοντας -οποτε θα προλαβαινω- στο μπλογκ το τι μου συμβαινει, προκαλωντας αναφυλαξιες στους πανταχου μιζερους της μπλογκοσφαιρας.

Λες?

Μπα, δεν νομιζω...
Περασε.
next.


αυτη την φορα πειραζει να ειναιλιγο πιο human?
Εχω πεθυμησει να χαιδεψω μαγουλο και να πω σ αγαπω.

My first book

My first book
A funny Homebirth