Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, January 13, 2006

Νανακο

Δεν σου επιτρεπω, να ξανα ασχοληθεις και να ξανασχολιασεις το παιδι μου η my parenting skills.
Εφοσον δεν εχεις ξενυχτησει στο προσκεφαλι του, δεν εχεις κλαψει για κεινο και δεν εχεις κανει θυσιες, δεν εχεις καμια δουλεια να κρινεις τον οποιονδηποτε γονιο.

an εχεις issues μαζι μου, δεν με αφορα, δεν σε ξερω και δεν με ενδιαφερει να σε μαθω.
Σe παρακαλω μην ξανα ερθεις στο μπλογκ μου, (δεν καταλαβαινω γιατι ηρθες in the first place εφοσον εχεις δηλωσει και στο παρελθον την αποψη σου για μενα.)

7 comments:

Varetos said...

Βαριέμαι τις γυναίκες που φωνάζουν.

Lili said...

αν ακους φωνες να πας να το κοιταξεις

Varetos said...

Εγώ δεν άκουσα κάτι.

Souzi Grammatikou said...

Πάντως Λίλη μου, λυπάμαι που το λέω αλλά κι εγώ πιστεύω πως είναι λίγο θλιβερό να τρέχεις το παιδί στα κομπαρσάδικα. Δεν ξέρω πως το είπε ο Νανάκος αλλά αν πράγματι δεν ήθελες κανενός την γνώμη θα είχες κλείσει ΟΛΑ τα σχόλια. Πιθανόν, να σβήσεις και το δικό μου σχόλιο. Σημασία θα έχει πως το διάβασες και ίσως κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού σου, έστω βρίζοντας με, αναλογιστείς μερικά πράγματα πέραν του προφανούς.
Καλό Σαββατοκύριακο

vasvoe said...

8a petaxto san tin pordi, alla tin periptosi i lili na kerdizei kapoia lefta pou xreiazetai (single mother, an xerete) me afto tin skeftikate?

leme tora

Ειρήνη said...

Γλυκειά μου μη μασάς... :)
Χτυπάνε εκεί που πονάς περισσότερο :)
Καλό Σαββατοκύριακο

Lili said...

1) δεν χρωσταω εξηγηση σε κανεναν μαλακα, σ οποιον δε του αρεσει την βολτα του.
πριν μπειτε υπαρχουν οροι χρησης, μην με ζαλιζετε με το πως θα λειτουργησω το μπλογκ μου.
Καταντησατε γελοιοι.


2) αν θελω να σβυσω μια μαλαπερδα που με βριζει θα το κανω και να πα να γαμηθει οποιος διαφωνει...ΣΤαρχιδια μου (αντε γιατι παραγνωριστηκαμε)

3)οποιος διαφωνει και το εκφραζει ευγενικα δεν θα σβυνεται(χεστηκα για την αντιθετη αποψη,) ασχετως αν θεωρω υψιστη αγενεια το να προφερει ο οποιοσδηποτε ΑΣΧΕΤΟΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ γνωμη για την σχεση μου με το παιδι ΜΟΥ.
(πατε καλα? ειστε τοσο ψωνισμενοι που δεν ξερετε πια που να σταματησετε? )

(4)Βας, σ ευχαριστω για την εξηγηση που δινεις αλλα χανεις το σαλιο σου και δεν υπαρχει λογος να εξηγησεις σε κανεναν και τιποτα.
i certainly wont.χχχ)


Ποιος τολμα να μιλησει για ενα παιδι που δεν το γεννησε ρε?

Κανεις απο σας δεν ξενυχτησε στο προσκεφαλι του, δεν περπατησε κανεις με τρυπια παπουτσια για να μην της λειψει το παλτο, δεν πηρε κανεις ρουχα απο παιδια φιλων, δεν εριξε κανεις τα μουτρα του,δεν εκλαψε κανεις για την πρωτη σφαλιαρα που εφαγε απο αλλο παιδακι, δεν την αγκαλιασε κανεις οταν τα βραδια ζηταγε κατι που δεν μπορουσε να γινει.
Δεν ταπεινωθηκε κανεις και δεν πληγωθηκε κανεις για την ψυχικη της υγεια, παρα με ενα φραπε στο χερι οι περισσοτεροι ατεκνοι, αγαμοι, ασχετοι παπαρολογοι διαβαζουν, και με ενα μπλεγλερι στο χερι η ενα τσιγαρο και επικρινουν και εχουn και "αποψη"!
About me.
ποιοι?
Αυτοι.
θα κρινουν εμενα που δεν εχουν κανει ουτε το ενα πεμπτο απο αυτα που εχω κανει σε 5 χρονια.

ρε αι στο διαολο τσογλανια, επειδη οταν κλανετε σπιτι σας, η μανα σας νομιζει οτι ευωδιασε το σπιτι αρωμα,νομιζετε οτι και στην πραγματικη ζωη κατι κανετε?

My first book

My first book
A funny Homebirth