Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, January 15, 2006

Aπαντηση στο μαιλ ...

Den μπορω να στο εξηγησω...ναι εκνευριστηκα με την φυλαγμενη κακια του τυπου, αλλα οταν μιλησε και η τυπισσα, ενω ξεκαθαριζω τα ορια μου...ξενερωσα.
Στον δικο μου κοσμο δεν βαζει καποιος δαχτυλο μεσα σου μονο και μονο επειδη ανοιξες τα ποδια σου καθομενη λεγοντας, "αν δεν ηθελες ας μην τα ανοιγες".
Στον δικο μου κοσμο, δεν εισαι συνεχεια στην αμυνα γιατι οι εξω δεν ειναι εχθροι.
δεν ειναι τροπος να ζεις αυτος.
Στον δικο μου κοσμο οπως ειναι ανεπιτρεπτο να μπεις στην κρεβατοκαμαρα ενος ζευγαριου και να εχεις αποψη για το πως το κουνας, εξισου ανεπιτρεπτο και καθαρη ιεροσυλια ειναι να πεις το οτιδηποτε για την σχεση μητερας παιδιου.
Μου ρχεται εμετος.
Ανοιξανε τα ματια μου αν θες.

Ειναι σαν να μιλαγα σε χωριο με κατσικια, κοτες, και μαντηλια στα μαλλια για brazilian wax.:P
ξαφνικα ειδα την διαφορα.
Την ψωνισα?
Μπορει.
Αλλα ρε πουστη μου τους ειδα ολους τοσο χαμηλους που απλα δεν εχω διαθεση πλεον να συνομιλησω με κανεναν τους.Δεν εχουν τιποτα να μου πουν, και αυτο το χωνομαι παντου και ξερω τα παντα με εχει κουρασει ...Μπουρδες μπουρδες και παλι μπουρδες...πως αντεχουν δεν ξερω...ουσια καμια.
Διαβαζουν βιβλια για να εχουν να πουν κατι στις επισκεψεις, για να παιξουν τριβιαλ και να χτισουν μια εικονα που θα τους στηριξει, σαν δεκανικι.
Τα βιβλια απο τι ξερω καλλιεργουν το πνευμα, ανοιγουν το μυαλο και σε κανουν ταπεινο οταν αντιληφθεις τι γινεται γυρω σου.Ποσο μικρος εισαι τελικα.
Εδω βλεπω "κισσες".
Μαζευουν οτι γυαλιζει ακομα κιαν ειναι γυαλι η χρυσος.Η τενεκες.
καμια, μα καμια σχεση με τους διανοουμενους που εγω ξερω.
(επιασα μια μεριδα ανθρωπων, την πιο ψωνισμενη και κακιασμενη εκει μεσα,)υπαρχουν κιαλλοι αλλα βαριεμαι.
τους βαρεθηκα.
ολοι εχουν αποψη πια, ακομα και για το πως θααναπνευσεις.ειναι γελοιο.
τα κομεντς θα φυγουν.
θα προσπαθησω να κρατησω το μπλογκ με το ιδιο σκεπτικο οπως το ξεκινησα, χωρις interaction.
και λεω προσπαθω γιατι νομιζω οτι εκπληρωσε τον σκοπο του.
με βρηκα σε σχεση με τον εξω κοσμο.
Ξερω πλεον τι ειμαι ποσο και αν αξιζω.

και οσοι εχουν κατι να μου πουν, ...ξερουν το μαιλ μου
Αν και νομιζω οτι οτι αξιζε εκει μεσα το βρηκα και με βρηκε ηδη...
σ ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Φιλακια.



Αυτη ειναι μια απο τις απαντησεις που εστειλα σε ενα απο τα ε μαιλ που ελαβα.
Θεωρω οτι πλησιαζει πολυ στην eloquant απαντηση που εψαχνα για να ονομασω το τι ενιωσα.
δεν με ενδιαφερει πλεον η γνωμη των αλλων σαν μαζα.
μ ενδιαφερει ομως να βρω ανθρωπους με τους οποιους εχουμε μια ταυτιση αποψεων,γι αυτο και η ιδεα του να γραψω εκτος νετ δεν με συγκινουσε και δεν με συγκινει.

Απο χτες ειδα μπλογκ να σχολιαζουν γιατι εκλεισα τα κομεντ.Περα του μακ, τα αλλα ειχαν ειρωνια9απεκτησα και νεο νικνειμ) και διαστρεβλωση(απο ποτε τιθεται θεμα διαλογου στα οικογενειακα του αλλου?)
Ηταν οτι επρεπε για να βαλω τα γελια και να χαλαρωσω λιγο με το θεμα.Ξερω οτι επρεπε απο την αρχη να το δω ετσι, αλλα ποσο να χαμηλωσω τα στανταρτς πια?

Να σας πω....(ναι, στους πανταχου δογματικους/εξυπνακηδες/κατινες απευθυνομαι)
.....στις 4 η ωρα που εχω διαλειμμα, σκοπευω να παω για χεσιμο.
Μπορω?
θα επρεπε?
Μηπως ο τροπος που το κανω ειναι λαθος?
Προς θεου, μην κρατηθειτε, εχετε εμπειρια στο θεμα αρα και αποψη.





Χορχε, σκασε.

Οι εξπερ θα μιλησουν μετα την αμφισβητηση, τον διαλογο, και την αντιπαραθεση.

My first book

My first book
A funny Homebirth