Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, January 20, 2006

Life is happening to me

Κοιμηθηκα στις 5 σημερα και δεν το ηθελα αλλα ειχε ερθει ο σουγκαρενιος να γραψει κατι σι ντι που χρειαζεται για την δουλεια που ξεκιναει και δεν εχει χρονο. Αποτελεσμα σερνομαι.
Τραγουδησα στο ξενοδοχειο για δευτερη φορα, αυριο επανερχεται ο τραγουδιστης τους.
Επαθα φλας μπακ, τοτε που τραγουδαγα στο yesterdays.
Ηλικιωμενοι να την κατασβρισκουνε με adamo, edith piaf, joe dassin. sinatra, etta james, peggy lee και οι πιο νεοτεροι beatles, toto, george benson, και αλλα loungιαρικα κομματια που αρμοζουν στο πιανο μπαρ ενος ξενοδοχειου.
Ο ηχος χαλια, οι συνθηκες χαλια 2 ωρες σερι, αλλα απο την αλλη σκεφτομαι και γω οταν γερασω θα θελω να ακουσω earth wind and fire η maroon5 και ποσο θα χαρει ο κωλος μου αν βρεθει μια κοπελιτσα η ενας νεαρος(συγκρητικα με το κουφαρι μου) να τα τραγουδησει.
θα νιωσω ομορφα.

Αυτες τις μερες τρεχω και δεν φτανω.
Τις περισσοτερες φορες με το παιδι μαζι, μου δηλωσε οτι προτιμα να ειναι μαζι μου στην δουλεια παρα με την γιαγια ετσι παραδιδω κατ οικον μετα συνοδειας και εδω που τα λεμε καλα ειναι γιατι υπαρχουν μικρα παιδια στα περισσοτερα σπιτια και ολα καλα.

Με ξαναπηρε τηλεφωνο το κομπαρσαδικο.
Το κλεισα στα μουτρα τους.
Με πηραν απο αλλο τηλεφωνο.
apparently o υπευθυνος τωρα ειδε το μνμα,και οι υπολοιποι κανουν τους κινεζους.
δεν χαλασα φαια ουσια η χρονο η σαλιο να το ψειρισω.
Μου ζητησε την μικρη για ενα περασμα.
Ρωτησα να μου πουνε τι λεει το σεναριο(τρωει? σκαρφαλωνει? ειναι καλα ντυμενη? κλπ κλπ) που και τι ωρα.
Δεν ηξερε.
Με ξαναπηρε.
6 η ωρα το πρωι εκει.
"οχι"
"γιατι?"
"δεν ξυπναω το παιδι απο τις 5 να ταλαιπωρηθει.Η αλλαζετε την ωρα του γυρισματος σε μια ανθρωπινη ωρα η βρισκετε αλλο παιδι."

Με μισουνε ολοι οι φωτογραφοι της Αθηνας που τους εχω αναγκασει να δουλεψουν χωρις να καπνιζουν, η που εχω φυγει επειδη οι συνθηκες ηταν απαραδεκτες.
Καλη η φαση, οσο το διασκεδαζει.Εγω κουραζομαι αφανταστα.


Εχω αυτο το σαββατοκυριακο να κανω μια εργασια, να παω να κανω ενα catch up μαθημα νοηματικης, να δω μια , οχι δυο, οχι τρεις μπλογγερ,να κανω προβα γιατι εχουμε κλεισει μια εμφανιση και θα παω να κελισω και αλλες δυο.
Να βαλω χαρτακια στους δρομους γιατι σταματαει ο μεγαλος μου μαθητης( τον δεχζτηκανε στο ΤΕΒΕ και δεν εχει χρονο ουτε να αναπνευσει με την πελατεια που του ερχεται) και χανω σημαντικο μηνιαιο εισοδημα.
Να κανω αφισουλες και καρτουλες.

Αληθεια ποιο απ αυτα τα ονοματα σας αρεσει περισσοτερο?
soulfood?
brown eyes blue
blue black bruises
Fun(key)n stuff


Kaτα τα αλλα περι μπλογκ, απο τοτε που εβγαλα τα κομεντ εχω βρει τον εαυτο μου. Δεν ανυπομονω να μπω να πιασω "κουβεντουλα" με οσους μου γραψανε. Βλεπω πιο πολυ τηλεοραση τα βραδυα.Γραφω το βιβλιο που το ειχα παρατησει στην τυχη του.
Κανω μια βολτα στο μονιτορ και διαβαζω πιο πολυ.
Μου μεταφερουνε βεβαια τα διαφορα που γραφονται και λεγονται αλλα πλεον εχει αλλαξει το σκεπτικο μου.

Η ματια μου για τους περισσοτερους που γραφουν εδω. Δεν θα την μεταφερω ειναι αγενεια.
Θα ηθελα ομως τα πραγματα να ηταν οπως τα ειχα φανταστει.
ο καθενας να εκφραζεται ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και σαν ελευθερος, να μην ενοχλειται, πτοειται, συγκρινεται με το τι γραφει ο γειτονας του.
Να μην αντιγραφει ονοματα που θυμιζουν αλλους μπλογκερ (Γουρουνα-Κουρουνα, Πιτσιρικος-Πιτσιρικα κλπ) να μην αγωνια για αναγνωστες με ποστ που πληγωνουν και μειωνουν αλλους, αλλα να επικεντρωνεται στο να βγαλει απο μεσα του αυτο που τον γεμιζει και ξεχειλιζει η αυτο που τον τρωει.
Εγω εβλεπα μια μεγαλη παρεα αγωνστων με τους οποιους , με καποιους θα κολλαγαμε, με αλλους οχι...η θαλασσα ειναι μεγαλη και χωρα λογιων λογιων ψαρια και καβουρια και αστερισκους....
Τελικα ομως φτιαχτηκανε ενυδρεια, Ο ταδε με την ταδε κοντρα στην ταδε και τον ταδε.
Με περιοριζε αυτο.
Εβγαλα τα λινκ.
Εβγαλα τα κομεντ.
(μπορει να ξαναρθουν αν προκυψει αναγκη ειτε δικη μου ειτε για πρακτικους λογους, μου καναν ηδη παραπονα φγια την διαδικασια του εμαι-υπαρχουν και τα τηλεφωνα!)
Ευελπιστω να σταμτησουν και τα ποστ.
Και αν ειμαι αρκετα δυνατη, να σβυσω και καποια στιγμη το μπλογκ.
Οι σκεψεις μου, η ζωη μου...εγω...δεν εχουν καμια δουλεια εδω.

My first book

My first book
A funny Homebirth