Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, January 28, 2006

Pif

Πηρα για την κορη μου το Pif, μολις το ειδα στο περιπτερο.
Πιο πολυ δικο μου απωθημενο ειναι αφου μικρη το pif, ηταν το περιοdικο που επαιρνα μια φορα τον χρονο, οταν η μανα μου πηγαινε Γαλλια.
Ειχε παντα απιθανα δωρα και οχι ψευτο πραγματα.
Θυμαμαι οτι δεν παραπονιομουν κι ας ζηλευα τρελλα ολα τα παιδια που ειχαν τοση ανετη προσβαση στα θαυμαστα πραγματα της Γαλλιας.
Πραγματα που ηρθαν εδω δεκαετιες αργοτερα, οταν πια τα ματια μου δεν ηταν πλεον παιδικα και δεν τα λαχταρουσαν πια.
Κολλιεδες απο καραμελλες, σφυριχτρες γλυφιτζουρια,king size smarties,μεγαλες μπανανες τσικιτα και οχι τις μικρες τις κρητικες...κλπ

Η μονη μου επαφη με τον Παραδεισο ηταν καθε μηνα, το περιοδικο που ερχοταν, το castors juniors,( οι μικροι εξερευνητες).
Ειχε κατασκευες, πληροφοριες, κομικς-κυριως, και ηταν οτι πιο φανταστικο μπορουσε να μου συμβει, καθε μηνα.
Ενα τευχος θυμαμαι ειχε μεσα ενα κουπονι ξυστο, και οποιος εβρισκε το σωστο, θα κερδιζε το γουνινο καπελλο των μικρων εξερευνητων.
Πρεπει να κρατησα το κουπονι μηνες.
Το κοιταζα και το ξανακοιταζα, ελπιζοντας να μην εχω κανει κατι σωστα, να μην εχω καταλαβει.

Βλεποντας το Pif λοιπον, το αρπαξα. Χαιρομαι που μπορω να το βρω στο περιπτερο.
Κιας γερασε κι αυτο και απο εβδομαδιαιο, εγινε μηνιαιο.
Καπου χαθηκαν τα castor juniors μου, αλλα αγορασα προσφατα τα βιβλια των μικρων εξερευνητων, στα γαλλικα σε οριτζιναλ μορφη.
Και κραταω τα Πιφ, καπου σε ενα ντουλαπακι, για οταν θα ερθει η ωρα να της τα δωσω.


Απωθημενα?
Δεν εχετε δει τα δωρα του μου φαινεται

My first book

My first book
A funny Homebirth