Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, January 14, 2006

Who's the bigger idiot?



Ποιος ειναι πιο ηλιθιος?
Πολλοι απο σας ειστε.
ζειτε χαζα.
φερεστε χαζα
ενεργειτε χαζα.
και γω τσατιζομαι και γινομαι ακομα πιο χαζη που σας πηρα στα σοβαρα in the first place.
και ειμαι 2 φορες χαζη που ξεδιπλωνω τις αναμνησεις μου και την ζωη μου και τα κομματια μου τα τοσο πολυτιμα και δεν ειδα οτι ειναι σαν να δινεις μαργαριταρια σε γουρουνια.
they simply dont know what to do with it.
και ειμαι πιο χαζη ακομα που δεν το ειχα καταλαβει η δεν το ηξερα απο πιο πριν.
Τωρα καταλαβαινω γιατι μου γραφανε αυτοι που δεν ειναι χαζοι- πως ανοιγεσαι ετσι, εισαι τοσο αυθεντικη, αληθινη....κλπ κλπ
βαλτε ενα "χαζη" να συννενοηθουμε.
Που δεν ειδα την χαζομαρα των ανθρωπων που σκοτωνωνται να αποδειξουν στον ιδιο μου τον εαυτο ποσο σκαρτη ειμαι επειδη δεν τους μοιαζω.
και ωραια, πες οτι τα καταφερνεις, παραδεχομαι -σε εναν φανταστικο κοσμο- οτι ειμαι απαισια, οτι πιο σκαρτο εχει γεννησει η γη απο τα σπλαχνα της.
Μετα τι?
ποιο ειναι το επομενο βημα?
Θα με αναλαβεις?
να μου δειξεις τον σωστο δρομο(χαζος με κομπλεξ ανωτεροτητας)
Θα αδιαφορησεις?
(χαζος που επρεπε να επιβεβαιωσει στον εαυτο του την υπεροχη του-αυτος εχει ανασφαλειες)
Θα με κυνηγησεις ανελεητα?
(χαζος με απωθημενα)


Ειμαι χαζη που εκνευριζομαι, ακομα κι αν καποια πραγματα ειναι λεπτα.

Για λεπτοτητες ειμαστε τωρα?
Εδω κανιβαλιζομαστε, τοχουν κανει οι κυριες της αυλης, με τις κλικες, τα κομματα, κατι που το συναντησα στα φορουμς και νομιζα οτι εδω θα ειχα την ησυχια μου.
Τι χαζη!

Ειμαι τελικα εγω χαζη?
Η ζω σε μια θαλασσα κομπλεξικων ηλιθιων?
δεν καταλαβαινεις τι λεω?
Εισαι χαζος, γι αυτο.



Πολλοι λιγοι εχουν μαθει να προσφερουν επικοδομητικα, οι περισσοτεροι λερωνουν και κλεβουν.
Κομματια δικα σου γιαν να τα κολλησουν στις σολες τους και να γινουν πιο ψηλοι, πιο σημαντικοι.

Εγω εδω μεσα προσφερα περισσοτερα απο τι επαιρνα.
Οι χαζοι δεν το καταλαβανε.


Η χαζη, δεν ενδιαφερεται πλεον για την αποψη κανενος.

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth