Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, February 13, 2006

ΓΙΟΥΧΟΥΥΥ!!!!

Ρε πατε καλα, ρε?


Λαβαινω ενα μαιλ ενος ανθρωπου που με πληροφορει οτι το ποστ μου για τα κινητα ειναι μπουρδες, και αρχιζει να μου εξηγε με πολυ καλη διαθεση το γιατι.
Βαζω το ποστ του στο μπλογκ, εφοσον δεν εκανε προσωπικη επιθεση, δεν εχω καμια αντιρηση στις πολλες εκδοχες ενός θεματος.
Ομως με εχει ταραξει το γεγονος οτι με βρηκε διοτι μια εφημεριδα αγγελιων της Θεσσαλονικης εχει βαλει το ποστ αυτουσιο, και χωρις αδεια.
Παω στο μπλογκ να θυμηθω το ποστ και βλεπω οτι εχω 2 κειμενα.Ενα δικο μου και ενα που εχω κανει κοπι πειστ απο τον gbmillo.
Kαι εκει αρχιζω να ενοχλουμαι.
Αν πηραν το δευτερο, δεν θα επρεπε ο δημοσιογραφος να κανει λιγο περισσοτερη ερευνα παρα να δημοσιευει ένα κειμενο από μπλογκ και οποιον παρει ο χαρος?
Ξερω ότι το θεμα «κινητο» πουλαει αλλα δεν ειμαι η βιβλιοθηκη της Αλεξανδριας.
Αν πηρε το δευτερο, με ποιο δικαιωμα πληρωνεται για τον δικο μου κοπο?
Και τελος παντων σε ένα μπλογκ οπου είναι γραμμενο από παντου ότι δεν επιτρεπεται η αναδημοσιευση.
Και παιρνω τηλεφωνο την εφημεριδα και γινεται ο εξης διαλογος.
«Γεια σας τον υπευθυνο θα ηθελα»
«Εγω ειμαι η Κα. Δ»
(ειχα παρει και πιο πριν και από το υφος καταλαβαινω ότι εχει πεσει «συρμα»)

«Γεια σας, ειδα ότι πηρατε καποιο αρθρο μου χωρις να με ενημερωστε η να με ρωτησετε.»
«Πρεπει να παρω την αδεια από το ιντερνετ?»(ειρωνεια)
«Σαφεστατα, αν το παιρνετε ολοκληρο και από προσωπικο μπλογκ»
«εσεις πληρωνετε για να ειστε στο ιντερνετ κυρια μου?»

Βραχυκυκλωνω για λιγο.
Και μετα απαντω
«Σας πηρα με καλη θεληση και δεν εχετε την ιδια διαθεση, αν δεν ειστε ενημερωμενη για τον νομο ευχαριστως να μιλησετε με την δικηγορο μου…».
Με διακοπτει
«να παρε η δικηγορος σας εμενα, τι δουλεια εχω εγω να…
«οκ, αυτό θα γινει.»
Κλακ.

Η δικηγορος με συμβουλεψε να την καταγγειλω στο σωματειο της.


Περιστατικο δευτερο

Μου στελνουν μαιλ ότι καποια «θεα του σεξ»(αντρας, το κοβω) εχει υποκλεψει κειμενο μου και το παρουσιαζει ως δικο της.
Ας τα βρει με τον δικηγορο του εκδοτη μου, χεστηκα.
Τα κειμενα ειναι ολα ©.

My first book

My first book
A funny Homebirth