Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, February 23, 2006

Μπουρμπουληθρες.....

Ευχαριστω παρα πολυ οσους και οσες απο σας κανετε τον κοπο να μου στειλετε μαιλ λεγοντας μου να μην σκαω, να μην δινω σημασια για οτι γινεται στο ιντερνετ. Εκτιμω αφανταστα την αυθορμητη κινηση σας, αλλα πρεπει να διευκρινησω οτι ..."κριση" ηταν και περασε.
και αναγκαια τελικα αφου απο τοτε δεν εχω νιωσει την αναγκη να "χαμηλωσω" και να απαντησω σε οποιαδηποτε επικριση και να εμπλακω σε μουρμουρες, καβγαδες και εντασεις.
Ολα μες το προγραμμα ειναι, τελικα και αν απο αυτο καταφερα η καταφερω να μην επηρεαζομαι, τοτε ηταν μια καλη εμπειρια.

Αλλο.




To διαβασα στο μπλογκ της/τουαπ'αλλου και μ αρεσε.

12. Στην αρχαία Αγγλία κάποιος δεν μπορούσε να κάνει σεξ εκτός και αν είχε την συγκατάθεση του Βασιλιά (εξαιρούνταν τα μέλη της βασιλικής οικογένειας).
Όποιοι ήθελαν να αποκτήσουν παιδί, έπαιρναν την συγκατάθεση του Βασιλιά και έτσι τους δινόταν μια μεταλλική πλάκα που κρεμούσαν στην πόρτα τους όταν έκαναν σεξ.
Η πλάκα έγραφε ότι διέπρατταν F.U.C.K. δηλαδή "Fornication Under Consent of the King" (συνουσία υπό την συγκατάθεση του Βασιλιά).


Απιθανο!

10 comments:

Χρήστος Αθανάσουλας said...

:))
χαίρομαι που σ' άρεσε, κάτι από το...φτωχικό μου
φιλικά ο/η απ' αλλού ....:)))))))))

Τζιτζίκος said...

απίθανο αλλα δεν ισχύει:

http://urbanlegends.about.com/library/bl-f-word.htm

Lili said...

Oλο μου αρεσε.
Ελπιζω να μην σε πειραξε που δεν σε ρωτησα πρωτα.
Δεν το συνηθιζω... αλλα ηταν ενα πολυ μικρο κομματακι.

Lili said...

και ποιος μου εγγυαται την αυθεντικοτητα των urban legends??

twocows said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fuck

πιο πιθανό είναι να είναι από το γερμανικό ficken ή το "Dutch fokken, meaning to breed or to strike"

Asteroceras said...

On the Internet, believe none of what you hear and half of what you see.

For
Unlawful
Carnal
Knowledge

(Van Halen)

gsatelite said...

Παντως,ακομα και fake να ειναι,εξακολουθει να ειναι η καλυτερη ερμηνεια της λεξης(προτροπη ισως;)
Αρα,καλα κανω εγω και θεωρω την φραση "αντε γ...." ως ευχη..:-)
Ciao

Χρήστος Αθανάσουλας said...

lili, για να σοβαρευτώ λιγάκι.

Τι να με πειράξει βρε καρδούλα μου;

...Οχι βεβαίως!
Αν είναι να οφείλω κάτι, οφείλω να σε ευχαριστήσω που με την αναφορά σου-σχόλιό σου, μου έστειλες τόσο κ'οσμο στο blog μου....
Σε ευχαριστώ γι' αυτό

(δεν σου γράφω τίποτε άλλο, όχι επειδή πουλάω πνεύμα αλλά επειδή είμαι λιώμα από το κρασί...τσικνοπεμπτίζοντας

bruce is nosebleeding said...

the f word

Lili said...

Νο more f words.
f-acts.





(οποιος για το σεξ μιλαει δεν γα**ει)

My first book

My first book
A funny Homebirth