Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, February 24, 2006

Σ'αγαπαω.









Σ'αγαπαω? δεν σε ξερω.
δεν ξερω τι εισαι, ποιος εισαι και υποψιαζομαι οτι αν μου δοθει η ευκαιρια να σε μαθω δεν θα μου αρεσεις.
Ομως, εχω να πω αυτην την λεξη χρονια, εχω να νιωσω ετσι πολυ καιρο.
Τρυφεροτητα.
Στοργη.
Διαθεση για αγκαλια.
Με τραβηξες τελειωτικα απο μια κατασταση τελματος και εμφυσησες μια νεα πνοη μεσα μου που ζωντανεψε κομματια μου που νομιζα οτι ειχα χασει δια παντως.
δεν πειραζει αν δεν το αξιζεις.Το εχω ξαναγραψει.
Δεν πειραζει αν ειναι ολο στηριγμενο σε μια πολυ μικρη επιφανεια.
Στεναχωριεμαι που δεν ολοκληρωνεται ολο αυτο.
Οι στιγμες που ερχονται μεσα σε εναν ερωτα.
Οι λεπτομερειες και τα συναισθηματα που συνοδευουν μια σχεση.
Να σε παιρνει ο αλλος αγκαλια ενω βλεπεις τηλεοραση και να σε προειδοποιει ποια σκην εχει βια για να χωθεις στην αγκαλια του.
Να σου φιλαει το χερι αφηρημενα
Να κουρνιαζει σαν ευχαριστημενη γατα στα ποδια σου το βραδυ, και να του χαιδευεις τα μαλλια.
Να κοιταζεστε ταυτοχρονα απο την μια ακρη του δωματιου στην αλλη...
τετοια μικρα πραγματακια...


Ηθελα να τα ζησω.
Ηθελα να ακουσω σ'αγαπω.
Ηθελα να το πω και γω.
και να δωσω.
Να ερθω κοντα με καποιον.
να ερθω κοντα σε σενα.


Και μπορει να το κανω καποια στιγμη, ισως οχι μαζι σου, αλλα με καποιον αλλον...το σημαντικο ειναι οτι μπορω να τα νιωσω, και οτι θελω να τα ζησω.
Και αυτο το καταλαβα χαρη σε σενα.
Το μονο που με τρμαζει, ειναι οτι δεν υπαρχουν και πολλοι αλλοδαποι εδω γυρω...και μπορει να αργησει...

1 comments:

Lili said...

:D

My first book

My first book
A funny Homebirth