Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, February 26, 2006

Τσιχλοφουσκες που σκανε στα μουτρα.

Χτες τυχαια εμαθα οτι ενα μαγαζι στο οποιο δουλευα, ξανα ανοιξε. Πηρα 2 φιλους και πηγα.
Το προγραμμα ειχε μεινει ιδιο.
Στην θεση μου τραγουδουσε μια κοπελλα, τα ιδα τραγουδια, τα ιδια φωνητικα.
Η κοπελλα αυτη ηταν παλια μου συμμαθητρια.
και οχι οποιαδηποτε.
Αυτην ειχα δει σε μια σχολικη παρασταση να τραγουδα και ειχα σκεφτει "αυτο θελω και γω"
Και τωρα εβλεπα οτι την ειχα φτασει, το ποσο ειχα εξελιχτει.
Ανταλλαξαμε τηλεφωνα, χορεψαμε τουιστ και ροκ ν ρολλ και πηγα απο το αλλο μαγαζι κατα τις 2:30.
Πολυ κοσμος.
Γυρισα σπιτι.
Γδυνομουν και σκεφτομουν τον Γ.
Μετα την αντιμετωπιση μου των πραγματων, καταλαβαινα πως εχει το πραγμα.
Το αναγνωριζα.
Το εζησα τοσες πολλες φορες.
Δεν επροκειτο για ερωτα, ενθουσιασμο.Απο πλευρα του.
Ηταν μπουρδες. Και πλεον το ειχα αναγνωρισει και ενιωθα καλα που μπορουσαμε να εχουμε φιλικες σχεσεις.Χωρις να πεθαινωωωωω να αρρωσταινω. Τρεις μερες, εκανε τον κυκλο του το πραγμα και "στανιαρα".
Ξαπλωσα μονο σκεφτομενη εκεινο το θεικο κρεβατι και αναρωτιομουν αν θα ειχα την ευκαιρια να ξαπλωσω διπλα του και να το ξανανιωσω, εστω μια φορα.
Ηταν άληθινο? Θα ηταν διαφορετικο τωρα? και αν ναι,απο μενα? απο κεινον?
Αποκοιμηθηκα γρηγορα και ξυπνησα απο το τηλεφωνο μια ωρα αργοτερα.
4:30
Ποιος να ειναι τετοια ωρα?
το παιδι!
Στην αλλη γραμμη, ο Γ.
Ημουν τοσο ανακουφισμενη που δεν εκνευριστηκα καν.
Μεθυσμενος, ζεστος, οικειος.
"Να ερθω για αγκαλια?"
Μα τι λεει?
"Πηγα στο μαγαζι και σ' εψαχνα, ειπες οτι θα ησουν εκει, σε πηρα τηλεφωνα, να ερθω?"
Το μυαλο μου ζαλισμενο μεν σκεφτοταν οτι δεν ειχα καμια διαθεση να εδραιωσω τετοιες συνηθειες. να ειμαι η fuck buddy του.
Μου λειπει στοργη και αγαπη με εναν ανθρωπο, οχι πηδημα.
Ομως μολις μια ωρα πριν αναρωτιομουν...
Και στην τελικη, την τελευταια φορα ειχε σεβαστει την επιθυμια μου και δεν με ειχε πιεσει.
Εβρεχε.
"αντε ελα"


Δεν σηκωθηκα να φρεσκαριστω, να αλλαξω ρουχα.
Αρνηθηκα να μπω στην διαδικασια του "και αν?"
Θα κοιμομασταν.
Ηρθε, μουσκεμα, πιο τυφλα απο οτι περιμενα.
Ξαπλωσαμε και αρχισε σχεδον αμεσως να με χαιδευει και να με φιλαει.

Πρεπει να τον σταματησα-χωρις υπερβολη 6-7-8 φορες.
Δεν καταλαβαινε τιποτα. ειχε ερθει φτιαγμενος.
Ετοιμος. Καμια σχεση με μενα. Απλα εγω υπηρχα.
Εβαλα τα κλαμματα.
Σταματησε.
"τι εχεις?"
.....
....."Ειμαι λυπημενη"
"εκανα κατι?"
.....τι να του ελεγα?
"δεν θελω να νιωσω χρησιμοποιημενη"

Εμεινα στην αγκαλια του καμποση ωρα, ακουγα την αναπνοη του, κοφτη.
Τον κοιταξα.
Δεν υπηρχε περιπτωση να κοιμηθουμε, ετσι..
Πηρα την αποφαση μου σαν ενηλικας.
Κιαν με ξαναεπιανε το συναισθηματικο, ειναι ενα ρισκο που θα επαιρνα.Αρκει να μην πιστευα το τι μου λεει και ολα θα ηταν μια χαρα.

Πηρα τα προφυλακτικα απο το συρταρι.
Απορησε που τα ειχα ακομα.
"δεν κοιμηθηκα με κανεναν εδω και 5 μηνες" του απαντησα
"μα εχεις αντρες"
"φιλους γνωστους," με κοιταζε ".....οχι, δεν εκανα τιποτα"

Ξαπλωσαμε.
"you make me feel loved"
A οχι τετοια, θα βουλιαξει η καρδια μου παλι.
Μην μου τα ανακατευεις παλι.
Παρε αυτο που ηρθες να παρεις, παιζω με τους ορους σου, με περιεργεια για το τι θα γινει μετα και ασε υπολοιπα.


Το σωμα μου δεν λειτουργουσε.
Dry...το μυαλο μου ηταν παρων, η καρδια μου απουσα.
Και δεν τελειωνε ποτε...καταρριπτοντας αλλο ενα κοματι της αναμνησης μου οτι μπορει να ηταν ετσι γιατι ηθελε εμενα.
Απλα ηθελε.
Ωρες μετα ηθελα να κοιμηθω, θα ερχοταν το μεσημερι το παιδι, ηταν η μερα που τρωμε pizza.

Kata tiς 9:30 πεσαμε για υπνο.Εντεκα η ωρα τον ενιωσα να με σφιγγει πανω του, να με χαιδευει.
Αυτο μου αρεσε, ημουν και απο τον υπνο, οι αμυνες μου πεσμενες.
Μετα απο λιγη ωρα σηκωθηκα να μαζεψω το σπιτι.

"αν θες να φυγεις, μπορεις, δεν εισαι υποχρεωμενος να κατσεις επειδη το ειπες εχτες."
"οχι θελω, θα φαμε ολοι μαζι"

Πολυ ευγενικο εκ μερους σου, σκεφτηκα
Η μικρη ηρθε και τον θυμηθηκε απο την τελευταια φορα που τον ειχε δει σπιτι, τοτε που ειμασταν μονο φιλοι(ειδαλλως δεν υπηρχε περιπτωση να φερω τους 2 κοσμους σε επαφη)
Φαγαμε ειδαμε ταινια, επαιξα με την μικρη που ζηλευε την παρουσια του.

Ηταν ο εαυτος του.
"πηγα στο μαγαζι στις 8 με 10:30"
"τοτε πως με εψαχνες? αφου εγω παω παντα στις 12?
ποσα τηλεφωνα και ποτε ειπες οτι πηρες? 6 στις 2:30?"
To κινητο εδειχνε 4 στις 4:30...
Το περιμενα.
so this is it, σκεφτηκα.
Οποτε θα θες εσυ, μπουρδολογιες...αραγε αν θελω εγω τι θα κανεις?
Και μεταξυ μας...θελω?


Κοιταξα το προσωπο του. Ο αντρας που ερωτευτηκα δεν υπηρχε πουθενα.
Το παθος μου ειχε καταλαγιασει.
Kοιταξα τα μπλε ματια του.Τα πιο μπλε ματια που εχω δει στην ζωη μου.
και κει βρηκα λιγο απο την μαγεια που με ειχε συνεπαρει.
Τον αγκαλιασα, τον φιλησα, ρουφηξα τρυφεροτητα και οικειοτητα οσο μπορουσα και οσο βαθια μου επετρεπε η νεα μου αναγνωριση των πραγματων.

Εφυγε κατα τις 4:30 να κοιμηθει, να κανει μπανιο.
Εγω σημερα θα βγω αν δεν ξεραθω στον υπνο.
Δεν λυπηθηκα, δεν επαθα, δεν στεναχωρεθηκα.
Παρα μονο για αυτα που ηθελα και ελπιζα.Η ζωη μου τελικα, οσο κιαν αλλαζω, οσα κιαν μαθαινω, κανει τους ιδιους κυκλους, τις ιδιες κουβεντες, παιζω τα ιδια σεναρια, με αλλους πρωταγωνιστες.

2 comments:

bruce is nosebleeding said...

kalutero apo lubricant.
gia to apo katw post.
an thes antikatestise to a me u sto lubri :p

Lili said...

kai μολις μπηκα να αλλαξω την συγκεκριμενη φραση που με χαλαγε...
:p

My first book

My first book
A funny Homebirth