Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, February 20, 2006

Simply irresistible

Noμιζω οτι κατι συμβαινει με τις ορμονες μου, οταν ειμαι με καποιον που μου αρεσει, πρεπει ολοι οι αντρες σε ακτινα 3 μετρων να πιανουν τις φερομονες μου, δεν εξηγειται αλλιως αυτο το πραγμα.


Xτες, θα εβλεπα τον Γ.
Μετα απο 4 μηνες και.
Το "και" κολλαει το οτι ειχε ερθει εδω και δυο εβδομαδες και δεν ειχε κανει καποια προσπαθεια ουτε αυτος ουτε εγω να βρεθουμε, αν και εμενα με διχαζε το πως θα συμπεριφερομουν.
Να τον διαολοστειλω?
Να κανω οτι δεν τρεχει τιποτα?(καλο σεναριο αλλα ειμαι κακιστη ηθοποιος, θαπρεπε να το νιωθω)
Να μεινουμε φιλοι?
Θα το ηθελα αλλα επειδη με ξερω, και δεν ειχα εκδηλωσει την δυσαρεσκεια μου στην συμπεριφορα του και περιμενα να τα πουμε απο κοντα, ηξερα οτι αν του ελεγα "φερθηκες μαλακισμενα"
και γελαγε ας πουμε, θα γινομουν τουρκος.

Περιμενα τηλεφωνο απο τον Ισραηλινο, ο οποιος δεν πηρε, και ειναι κριμα γιατι αν πηγαιναμε μαζι και θα μου τραβαγε την προσοχη,και δεν θα χρειαζοταν να πω τιποτα στον Γ, εφοσον μια μικρη ικανοποιηση θα την επαιρνα.
Εφηβικες μαλακιες το ξερω αλλα ειχε πληγωθει ο εγωισμος μου.


Ο Ν. ηταν εκει, τον ρωτησα γιατι χτυπησε τον καδο, ακουσα παπαρολογιες, αλλα προσπαθησα να του δωσω να καταλαβει ετσι οτι δεν ειχε κανενα δικαιωμα επανω μου.
Ταυτοχρονα, ειχαν ερθει κατι φιλοι της σερβιτορας, εκ των οποιων ο ενας ηταν ομορφος. Και 38.(σταθερα σταθερα ανεβαινω):P
Aλλα πολυ βαρυμαγκας.
Μπουζουκι πλεγιερ, λογικο.
Προσπαθησε να με κανει να νιωσω μειονεκτικα αλλα πλεον η "βετερανια" μου ειναι απαιχτη και σε 5 λεπτα τον εφερα στα ισα του.
"Νομιζα οτι μπορουσαμε να τα βρουμε εμεις οι δυο αλλα δεν μου κανεις."
"Περνουσα απο οντισιον και δεν το ξερω?"
"....ε, ναι...."
"Οντισιον για κατι που μ΄ενδιαφερει?....εισαι σιγουρος?"
Και κατι αλλα τετοια.

Ανεβηκα να τραγουδησω.
Και κει εγινε το ελα να δεις.
Η παρεα του εφυγε, και ηθελε να κατσει. Του εξηγησα οτι ειναι ευπροσδεκτος να κατσει εφοσον ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θα οδηγησει πουθενα αυτο σημερα, θα φυγω με τους φιλους μου.
Οι φιλοι του να του λενε να φυγουνε, ηταν και λιγο πιωμενος.
Στο τελος μιλησαμε και τους ειπα οτι "Οκ. ειναι ελκυστικος, αλλα δεν μου αφηνει και πολλα περιθωρια να δω αν μου αρεσει γιατι μου χωνεται ασχημα, αλλα μπορω να το αντιμετωπισω"

Τι αλλο?
Μισο γιατι υπηρχαν πολλα μετωπα.
Α ναι, Ο Ν. ο οποιος με φρικαρε το βλεμμα του. Απεφευγε να κοιτταει και κοιταζε μπροστα του και το ολο βλεμμα ηταν φιξ, και μετα οταν με κοιταζε, κακο. και ενω ειναι παλαβος για καραοκε, εφυγε.
Αυτο κιαν με φρικαρε.

Ο Γ.
Αφου χαιρετηθηκαμε σαν να μην συμβαινει τιποτα, στις αρχες τις βραδυας, και μου επιασε κουβεντα, του ζητησα συγγνωμη επειδη μιλουσα με τον αλλον και οτι θα τα λεγαμε σε λιγο.
Ολο το βραδυ παιχτηκε αυτο.
Αδιαφορια.
καποια στιγμη μου συστησε εναν συμπαικτη του ο οποιος κοιταζοντας το δαχτυλιδι μου, ειπε
"Is that a wedding ring?'
Aποφασισα να κανω πλακα.
"yes"
"too bad I wondered i f we gould have a good time, all three of us"
Δολοφονικο βλεμμα.Στον Γ.
Αποχωρηση.

Ειχα τον σουγκαρενιο και εναν φιλο να κατασκοπευουν( ακριβως οπως στο σχολειο τρελλαινομαι-Μακ ξορκιζω την εμμηνοπαυση!!!) και το τι χεσιδι εριξε ο Γ. στον τυπο δεν λεγεται.
Με πλησιασε και μου ειπε
"after that, he is not my friend, as you can imagine"
"does he know we slept together?"
σοκαριστηκε
"No! what did you think?"
"I think you have been behaving like a fucking frat boy wich is understandable at your age, but you forget Im not a frat girl. you were disrespectfull of me so I think you are capable of any rudeness"
Και κει μιλησαμε και τα βρηκαμε, ζητησε συγγνωμη για την συμπεριφορα του 4 μηνες, την δεχτηκα, και την εξηγηση οτι δεν ηταν προσωπικο απλα μαλακιζοταν και τελειωσε εκει.
Πισω στο τραπεζι ο αλλος, ο Χ, να με αγκαλιαζει και ξερω οτι δεν θα επρεπε να τον αφηνω αλλα παλευα με τα χερια του μιση ωρα, ηταν και πιωμενος το αφηνα αρκει να μην παραφεροταν.
Μια δυο φορες πηγε να με φιλησει και τον εκοψα.
Μου εκανε παρατηρηση γιατι μιλουσα με αλλον (!)
Πηγε να το παιξει παλια ελληνικη ταινια" πηγαινε εκει που μιλαγες"
"θα παω, οταν εχω διαθεση....ευχαριστω για την αδεια"
Χαμογελουσα.
Με κοιταζε.
Το απολυτο βραχυκυκλωμα στα ματια του.
"οχι, να πας"
""θελω να κατσω στο τραπεζι μου, με την παρεα μου"
Τον ρωτησα αν υπηρξε παντρεμενος και εμεινε βουβος αρκετη ωρα.
(σιγουρο σημαδι οτι δεν ξερει τι να απαντησει)
"Ναι"
"Εισαι ακομα?"
"οχι"
"παιδι?"
"Ενα"


Αργοτερα εμαθα οτι οταν τραγουδαγα ελεγε "την θελω, την αγαπω, αυτην θα την παντρευτω μια μερα" και αλλα τετοια.
Mαιστα.
Εφτασε το βραδυ στο τελος του και καπως επρεπε να φυγω χωρις να υπαρξει προβλημα.Ο πορτιερης γελαγε, "Οπως τακανες"
Εμ, πρωταρα ειμαι σ αυτα...

Γυρισα στο τραπεζι μας και με ρωτησε που θα πηγαινα...ειπα με τους φιλους μου σπιτι μου.
"Να ερθω και γω?"
"οχι, και αυτο γιατι δεν σε ξερω"
εφοσον ομως εχεις το τηλεφωνο μου...(το ειχα δωσει στην αρχη της γνωριμιας, ειναι κατι που κανουμε οι μουσικοι μεταξυ μας σε περιπτωση που προκυψει δουλεια), παρε με αυριο που θα εισαι ξεμεθυστος, να παμε για εναν καφε μεσα στην εβδομαδα, να μιλησουμε, να δουμε τι παιζει...ετσι εγω δεν λειτουργω."
"σε σεβομαι"
"οκ. προσωπικα δεν θεωρησα οτι προεκυπτε θεμα αλλα καλο ειναι να το ξερω"Γελαγα
"Με εβγαλες απο την πορεια μου αποψε"( και το κινητο του ναχει τρελλαθει στις κλησεις)
"μην ανησυχεις, 5 λεπτα μαζι μου θα σε ξαναβαλουν πανω στις ραγες"
Καλο παιδι, αλλα αν ειναι ετσι και ξεμεθυστος....


Εφυγε.
Και μειναμε ο σουγκαρενιος, ο φιλος μας και ο Γ.
Και πηγαμε να κατσουμε καπου. και εκει μαθαμε τα ωραια που ελεγε.
Και περιτεχνα ο φιλος μας ρωτησε να μαθει την "ιστορια" μας.Εμενα και του Γ.
και οπως εξιστοριζα εβλεπα τα ματια του να με κοιττανε.
και οταν εφτασα στο ποσο ερωτευμενη ημουν( τι ημουν...εκεινη την ωρα ενιωθα σαν να μην ειχε αλλαξει μερα)
βουρκωσε.
Ρωτησα μετα τον Σουγκαρενιο και μου ειπε οτι και αυτος το ειδε, δεν ηταν ιδεα μου.

και φυγαμε.

Και μου κρατησε το χερι να περασω την Κηφισιας.Και το κρατησε μεχρι το σπιτι μου.
και αναρωτιομουν αν θα επρεπε παντα να εχω καποιον αλλον μες τα ποδια μου για να ενδιαφερεται...και ηξερα την απαντηση.
Οχι.
Καθησαμε εξω απο το σπιτι μου και δεν μου ελεγε αυτα που ηθελα να ακουσω. Αναλυση στην αναλυση.
Κουραζοτανε.
και γω.
Μου ειπε οτι ενιωθε αλλα δεν μπορουσε να δωσει αφοσον πληγωθηκε τοσο με την πρωην σχεση του.
Τοτε δεν μπορει να γινει τιποτα, του ειπα.
αλλα ενω ειπα αυτο, ειχε ερθει πιο κοντα
" I wanna take it slow" μου ειπε.
Φιληθηκαμε, και ξανα φιληθηκαμε και ξαναφιληθηκαμε.
Και του ειπα να παει σπιτι του.
Δεν ηθελα να κοιμηθω μαζι του.
Δεν ενιωθα το ιδιο ακριβως.
Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου.

Με ρωτησε αν θα βρεθουμε σημερα. Ειπα οτι αν θελει μπορει να ερθει σπιτι μου που θα ερθουν και τα παιδια, η αυριο που θα παμε σε ενα μπαρακι.
"και τα δυο"
Οκ.
Δεν εχω προβλημα.
Θα μου κανει καλο να βγουμε, να μην πινω,να μπω με καθαρα ματια.Υπαρχει κατι απο μερια του? Υπαρχει κατι απο μερια μου ακομα?
Ο εγωισμος μου μου παιζει παιχνιδια?
Η υπηρξα ερωτευμενη και ειμαι ακομα?

Και τελικα, δεν γλυτωσα.
Τι 30, τι 38.
Με τον 23 τελικα πηγα σπιτι μου.
Ειμαι το αντιστοιχο του πορνογερου.:P

6 comments:

Godot said...

Ok... μια χαρά το λες....

Με τί μεζούρα να μετρήσεις όμως;

Ξέρεις εσύ

Asteroceras said...

Καταρχήν μπράβο γιατί τα είπες (επιτέλους) ευθέως του Γ., διότι ως νεόπαις και ως παίκτης που είναι ήθελε να τα ακούσει word for word.

Αυτό που θα ήθελα να ξέρω, από τη γυναικεία πλευρά, είναι το εξής: οι σημερινές Ελληνίδες θέλουν & αποζητούν την σταθερότητα σε μια σχέση; Δηλαδή, άπαξ και γνωρίσουν έναν άντρα, τι ποσοστό συμβατότητας αναζητούν;

. said...

αστερόκερας, άμα μάθεις ένα ποσοστό που τσουβαλιάζει όοοολες τις ελληνίδες για σφυρα το και σε μένα....

Asteroceras said...

Μα ρώτησα τη Λιλή. Επειδή είναι όντως υποκειμενικό το ερώτημα, ας απαντήσει η καθεμιά σας για τον εαυτό της :)

Lili said...

ποια ειναι η Λιλ(ι)ή?

Λίλη παιδακι μου:P





Asterokeras....επειδη εχω παρει φορα με το word for word, μηπως να αφηνες τα ψιλα γραμματα και να ρωταγες μια συγκεκριμενη ελληνιδα?:P


οσο για μενα δεν μπορω να απαντησω γιατι δεν κατλαβα την ερωτηση...ασε που εχω την μεζουρα στο χερι και μετραω.
Ειαμαι απασχολημενη:P

Asteroceras said...

Για να πάρω σφυγμομέτρηση θα πρέπει να κεράσω καφέ τελικά;

My first book

My first book
A funny Homebirth