Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, February 18, 2006

Words with and without soul

Aπο email


Καλημέρα..


Τελικά οι κρίσεις και οι επικρίσεις μπορούν να σε αφήσουν ανεπηρέαστη;
Εμένα όχι!
Δεν μπορώ να αποφύγω ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό. Κι αυτός είναι ο χειρότερος.
Γιατί η δική του επίκριση, δεν είναι ποτέ τίποτε άλλο εκτός από απαξιωτική.

Λοιπόν, λέω, δεν βγάζει κανείς τίποτε προσπαθώντας να απαντήσει σε κρίσεις και επικρίσεις. Πάντα θα υπάρχουν.
Ο βιασμός, δια της πλαγίας οδού.. του μυαλού..
Αρκεί να μη περνάνε στο πιο μέσα..
Δεν ξέρω πώς γίνεται..
Πώς αντιμετωπίζεις τους επίδοξους βιαστές της πλαγίας οδού..
Λέω επίδοξους γιατί μένουν στη πρόθεση στερούμενοι.. στύσης, άλλωστε για αυτό διαλέγουν την πλάγια οδό..
Πάντως τον αυτοσαρκασμό μου, δεν μπόρεσα να αντιμετωπίσω..
κι έτσι δε γράφω πια.. λέξεις εν κειμένω.. όπως λέμε εν καμίνω..
παρά μόνο μερικές φορές κρυφά..
.. άλλωστε η αυτοκριτική μου, πάντοτε υπήρξε ισοπεδωτική..
.. και νοιώθω και λεύτερος..


Καλό Σαββατοκύριακό..

υ.γ1 συνέχισε.. τον παιδεμό με τις λέξεις..




======================================================

Lili said
thelo na to valo sto blog, xoris vevaia na valo onoma mou aresoun oi eikones pou dineis...
Boro?
======================================================


Tha einai timi moy Lili..
Boreis..

======================================================



Eιμαι χαρουμενη.
Νομιζω οτι καταφερα να νικησω κατι πολυ σημαντικο, και αυτο ειναι η ευαισθησια μου και η αναγκη μου να απαντησω στα οποια κομεντς διαβαζω.
Ουτε καν θελω να τα σβυσω.
Σε καποιο προηγουμενο ποστ καποιος ηταν κακεντρεχης και θεωρησα οτι θελω να αφησω εκτεθειμενη την χολη του, και δεν χρειαζεται να αμυνθω.
Καποιος αλλος εγραψε οτι εβριζα τα μπλογκς, και δεν θελησα να μπω να διευκρινησω οτι δεν εβριζα και δεν εβριζα τα μπλογκς αλλα αυτους που κανανε λογοκλοπη ασχετως αν το κανω τωρα για να δωσω το παραδειγμα.
Νομιζω οτι αρχιζω και αναπτυσσω αμυνες,και δεν χανω πλεον την ψυχραιμια μου, δεν με αγγιζει το τι θα πιστεψουν ενα ματσο περιεργοι αγνωστοι και πως θα τους φανω.Aρχιζω και ξαναβρισκω κατι σημαντικο...κατι που εχασαν πολλοι και μαζι και γω καποια στιγμη.
Δεν κρινονται ανθρωποι εδω.
Καταθετονται θεματα.
Τα ΘΕΜΑΤΑ ειναι το ζητουμενο.
Οχι ποιον εχεις λινκ, ποσοι σε εχουν λινκ, αν ειμαι η οχι δημοφιλης,αν θα χαρουν για μενα καποιοι και αν καποιοι οχι, αν θα αγορασουν το βιβλιο η οχι...(για το τελευταιο το μυαλο μου δεν ειχε παει τοσο μακρυα το διαβασα σε ενα κομεντ στης κουρουνας.)
Τα θεματα θα επρεπε να ειναι το ζητουμενο και η εκθεση μας σε οσο πιο πολλες αποψεις, θεσεις και γνωμες γινεται.
Ομως εφοσον δεν λειτουργησε και δεν λειτουργει ετσι, χαιρομαι που πλεον δεν με ενοχλει και δεν με στεναχωρει και δεν με ωθει στο να αντιδρασω, και ελπιζω να μην ειναι κατι παροδικο.

Δεν νιωθω την αναγκη να κρατησω ομορφο το μπλογκακι μου και να παλευω με την πληθωρα, αλλωστε οτι πολεμας θεριευει...
Ψωναρα? ναι
κακογαμημενη? ναι ρε συ
χαζη? ηλιθια? ξερολας?πικραμενη? παθετικ, γκομενακι, ξεκωλο, γρια,καψουρα με τον μπρους και τον πιτσιρικο,αταλαντη,εριστικη,ασχημη,κακια,κλπ κλπ
ναι ναι ναι.
Ναι σε ολα.
Και παλι ναι.


Περιεργο συναισθημα, αλλα τοσο ευχαριστο συναμα.
Μακαρι να μου κρατησει.
( θα μου χρειαστει μαλλον)

1 comments:

Asteroceras said...

Α-μπε-μπα-μπλογκ
Του κι-θε-μπλογκ
Α-μπε-μπα-μπλογκ
Του κι-θε-μπλογκ
Γκρικ-Μπλογκ

Ο όχλος online έχει την ίδια νοοτροπία με τα real mobs.

Keep your chin up.

My first book

My first book
A funny Homebirth