Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, March 07, 2006

Βοηθηστε, ελεεηστε, παιξτε το εξυπνοι....με τις ευλογιες μου.

Μου καναnε format.
Moυ βαλανε windows.Μπαινω στο ιντερνετ, σας διαβαζω. Μολις παω να απαντησω βγαζει λευκη σελιδα 'δεν ειναι δυνατη η συνδεση με τον διακομιστη"
το ιδιο οταν παω στο yahoo(δεν μπορω να δω τα μαιλ μου), δεν εχω κανεναν τροπο επικοινωνιας εν ολιγοις, το ιδιο οταν παω να γραψω στο μπλογκ.
Ομως κατεβαζει προγραμματακια μια χαρα.
Αν και παει σαν την χελωνα.


Μου βαλανε firewall, avast, windows xp.



Καμια βοηθεια???


Γραψτε μου λυσεις πλιζ...βημα βημα ομως καθοτι γεννημενη την παλαιολιθικη εποχη και εμαθα τι σημαινει κοπι πειστ μολις πριν 2 χρονια και αυτο απο μια παραξηγησιαρα τραβεστι, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια...

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth