Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, March 14, 2006

Κρατικε αποτετοιε, μ' ακους?????

Οταν γραφτηκα στο ΤΕΒΕ εμαθα τα εξης λογικα.
Επρεπε να διαλεξω εναν τυχαιο γιατρο, που δεν γνωρισα ποτε, που δεν ξερω αν ειναι της "φαρμακευτικης" σχολης η οχι, απο το ονομα του και μονο.Αυτον θα ειχα μια ζωη.
Το γεγονος οτι προτιμω τα ομοιοπαθητικα και δεν καλυπτονται απο κανενα ταμειο ειναι επειδη φανταζομαι, σαν μοντερνα χωρα που ειμαστε, δεν εχει φτασει ακομα η εγκριση στο υπουργειο, αλλα οπου ναναι....
Το αλλο ωραιο με το το ΤΕΒΕ, ειναι οτι τα ασφαλιστρα σου αυξανονται, συνεχεια.
Αλλα το πιο ωραιο το αφησα για το τελος.

Οταν εμεινα εγκυος, ηθελα η αμοιρη, να κατσω εστω 2 μηνες. Εναν πριν γεννησω και εναν μετα. Δεν ημουν στο ΙΚΑ που σου 'αναγνωριζει" την δυσκολη περιοδο με την αδεια μετ' αποδοχων.
Με φρικη ομως ανακαλυψα οτι το ΤΕΒΕ, περιμενε τις πληρωμες του, βρεξει χιονισει.
Πηρα τηλεφωνο, εστειλα γραμμα σε ειδικο οργανισμο για τον πολιτη.

Εξηγουσα οτι εφοσον η επιχειρηση μου ηταν ατομικη, αν δεν δουλευω, δεν μπορω να βγαλω χρηματα.Αν δε βγαλω χρηματα πως θα τους πληρωσω?
Υπαλληλο δεν μπορουσα να βαλω, εγω υπηρχα μονο.Εγω ημουν η καλλιτεχνης.
Να γεννησω και να τρεχω να βγαζω λεφτα?
Δεν ειναι παραλογο το ταμειο μου να περιμενει να δουλευω συνεχεια??


Εχασα τα λογια μου.
Γεννησα.
Μου δωσανε ενα ποσο για τον τοκετο. Ευτυχως, καλυψε τις πληρωμες των 2 μηνων που καθησα.
Πηγα απο το ενα ταμειο, στο αλλο.Ηταν διπλα διπλα και βολεψε.
Και βγηκα με το κεφαλι ψηλα.



Φυσικα διεκοψα στην πρωτη ευκαιρια, και ο πρωταρχικος λογος που δεν θελω να ανοιξω ξανα επιχειρηση η δικο μου μαγαζι, ειναι αυτο το ΤΕΒΕ...

καπου διαβασα οτι ολοι θα μπουμε στο ΙΚΑ. Δεν ξερω αν ειναι αληθεια, αλλα μακαρι.
Αντε, και στο ανοιγμα μυαλου σε θεματα διαφορετικων θεραπειων και επιλογη του ατομου!







Αλλο.
Θα γραφει λεει το ονομα στο διαβατηριο με ξενους χαρακτηρες αλλα οπως τα ελληνικα.
Δηλαδη
αν καποιος λεγεται
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΠΗΡΙΟΠΟΥΛΟΣ
δεν θα τον γραφουν
DIMITRI KAMBIRIOPOULOS
αλλα
DHMHTRHS KAMPHRIOPOYLOS

διαλεξα ενα ευκολο σχετικα ονομα, αλλα νομιζω φαινεται το τι προβλημα θα δημιουργηθει...και μαλιστα μεγαλο. Περα οτι δεν θα διαβαζονται.
φανταστειτε
ΞΕΝΟΦΩΝ ΓΚΑΛΗΣ
KSENOFON GKALHS

Εγω απο την αλλη εχω 2 υπηκοοτητες. Το ονοματακι μου γραμμενο στα ξενα μια χαρα εδω και χρονια, το ιδιο και της μικρης.
Δεν εχω καμια διαθεση να μπλεξω με αγγραματους υπαλληλους που δεν θα ξερουν που πανε τα τεσσερα και τι θα γινει στην καθε περιπτωση, ουτε να αποκτησω ενα εγγραφο με ενα ονομα που δεν ειναι το δικο μου επειδη το καποιος μες την επαρση του εχει ξεχασει οτι υπαρχουν και αλλοι σ αυτον τον κοσμο. Που θα πρεπει να διαβαζουν τα ονοματα μας.
Κι αλλοι σ αυτον τον κοσμο που δεν ειχαν μονο ενα εγγραφο( και δεν μιλαω μονο γεννησεως), αλλα πολλα.
Με διπλωματα, με, με, με....



Γιατι ρε πουστη μου να ειναι τοσο δυσκολο?

1 comments:

Λύσιππος said...

Γιατί είμαστε κωλοέλληνες.

My first book

My first book
A funny Homebirth