Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, March 14, 2006

Τι ειχες Γιαννη? Τι 'χα παντα...

" θα μου παρεις σε παρακαλω 5 πορτοκαλια?"
εχω να φαω 5 μερες και θελω να μασουλησω λιγο, να δυναμωσω σιγα σιγα.
τα ματια του με κοιτανε.
Δε λεω, παει να πληρωσει τον λογαριασμο που ληγει, θα μου φερει και το παιδι απο το σχολικο...μηπως ζηταω πολλα?
Του ανταποδιδω το βλεμμα. Νιωθω καμπουρα, γερασμενη, αδυναμη...πρεπει να κατσω.
"Και που να τα βρω?" μου απαντα.



Μεσα μου μια φωνη ουρλιαζει "στα δεντρα με τους αλλους γοριλλες" αλλα δεν εχω δυναμη ουτε να σκεφτομαι.
"καλα."
Κλεινω την πορτα.



Προσπαθω να σκεφτω οτι δεν ειναι υποχρεωμενος να παει ως την τραπεζα να μου πληρωσει τον λογαριασμο,ηρθε να παρει τα λεφτα, μην ζηταω πολλα... να μην το παρω κατακαρδα.
Με πιανει το παραπονο ομως για την ελλειψη προθυμιας.
Για την ελλειψη μιας τετοιας καταστασης: "πεινασες κοριτσακι μου? βεβαιως να σου παρω και πορτοκαλακια κιοτι θες"
Με ενα χαμογελο, με μια χαρα του να προσφερει.
Οχι ενοχληση.







Δε βαριεσαι.
Εμαθα να διεκδικω και να παλευω για μια θεση στο τραπεζι, για μια μεριδα φαγητου, για το δικαιωμα να βγω και γενικως να υπαρχω.
Να ενιωθα και αγαπη μεσα σ ολα αυτα, καλα θατανε.

3 comments:

Lili said...

Orlando
με φανταζεσαι να περιμενω απο τον πρωην να πει"πεινασες κοριτσακι μου??":P
Η να περιμενω/ζηταω το οτιδηποτε απο κεινον?




Υπαρχουν κι αλλοι αντρες στην ζωη μας, που καμια φορα καθοριζουνε και την επιλογη των μετεπειτα....


(αν και μετα μου εφερε πορτοκαλια)

Λύσιππος said...

Το δούναι άνευ "λαβείν" είναι ξεχασμένο στη σημερινή κοινωνία.

Πόσα πορτοκάλια έφερε;

Lili said...

αγκραβλε, βιαζεσαι.









Απο τον μπαμπα μας περιμενουμε να μας νοιαστει σε τετοιες στιγμες.
Ακομα και να μας τα στιψει αν γινεται...ποσες ευκαιριες υπαρχουν να εκδηλωθουν αισθηματα αγαπης και "σε νοιαζομαι"?
Οχι πολλες, και εδω οχι μονο χαθηκε μια αλλα οταν εκλεισε η πορτα ενιωσα πολυ ασχημα.





Φυσικα ολοι ειδατε γκομενο.
και σε μενα την γυναικα.
Και τι θα επρεπε η δεν θα επρεπε να ειχα κανει.


Δε βαριεσαι, same shit different day.

My first book

My first book
A funny Homebirth