Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, March 04, 2006

Chit chat

17 Απριλιου 2005 γραφω ποστακι για την καυση των νεκρων και γενικα για το ποια δικαιωματα εχουμε.
Ειμαι πολυ μπροστα απο την εποχη μου τελικα.:P

Αντε και του χρονου, να προβληματιστουμε και για το αν μπορουμε να θαψουμε καποιον δικο μας στο property μας.



Ανακαλυψα με φρικη οτι σημερα τα γραμματα μου στο μονιτορ ξεφουσκωσανε.
Να προβληματιστω?
Ασε αυριο καλυτερα, με την αυγουλα.

2 comments:

Λύσιππος said...

Συνάδελφος εδώ στην USA που έζησε 5 χρόνια στην Ελλάδα και τη λατρεύει, μου έστειλε λινκ με την πρόσφατη απόφαση να επιτραπεί η καύση των νεκρών στην Ελλάδα.

Ενα έχω να πω: πάλι κάποιοι θα βγάλουν δισεκατομμύρια από τη φάμπρικα. Γιατί το όποιο δικαίωμα μετατρέπεται σε business.

Λύσιππος said...

Δικηγοράκο μου, πες του μπαμπάκα σου του Εωσφόρου ότι έχει πρώτη φάτσα στη φάμπρικα. Εκεί στη κόλαση πληρώνονται όλα.

My first book

My first book
A funny Homebirth