Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, March 21, 2006

CHLORELLA

ξερεις τι ειναι η chlorella?
Ουτε και γω ηξερα μεχρι που χρειαστηκε να μεταφρασω ενα σεμιναριο ενος τυπου.
Ελεγε λοιπον ο τυπος οτι εκει στην Χιροσιμα, ο λογος που οι γιαπωνεζοι ειναι "καθαροι", (η οι θαλασσες και τα ψαρια τους, δεν θυμαμαι), ειναι λογω ενος φυκιου, την Κλορελλα.
Η οποια ειναι η μονη που μπορει να βγαλει απο το σωμα τα βαρια μεταλλα οπως το μολυβι/μολυβδο( μη μου ζητατε πολλα στην μεταφραση τετοια ωρα)
Ελεγε μεσα ο τυπος οτι οση αποτοξινωση και να κανουμε, λογω καυσαεριων, μπαινουν στο σωμα μας μεταλλα που δεν φευγουν ποτε, σε "υποδοχες" που ειναι να μπουνε αλλα μεταλλα.
Αν καταλαβα καλα.
Ελεγε και ποσολογιες 12 χαπια λεει την ημερα για 2 μηνες αλλα να ξεκινας με ενα, μετα 2 μετα 3 γιατι η αποτοξινωτικη δραση ειναι μεγαλη.


Πηγε μια φιλη Γαλλια και της ζητησα ενα μπουκαλι( στην Ελλαδα δεν βρηκα καλη δοσολογια χαπιου, ουτε κλορελα με σπιρουλινα-αλλο φυκι)και εφοσον ξεκινησα αποτοξινωση πριν ενα μηνα και αρρωστησα πριν 2 εβδομαδες, ειπα να το ξεκινησω.
δεν παιρνω που δεν παιρνω φαρμακα για να καθαρισει ο οργανισμος, η κλορελλα θα ηταν οτι πρεπει.

Δεν πειναω.
Εννοω καθολου. Η γλωσσα μου ειναι κατασπρη.
το τι φλεματα βγαζω δεν λεγεται.
Χτες εφαγα ενα πορτοκαλι με το ζορι και η μανα μου με προειδοποιησε οτι μπορει να ανεβασω θερμοκρασια.
Οντως, εκανα 39 το βραδυ.

Βαρεθηκα.
θελω να νιωσω καλα και δυνατη αλλα νιωθω αδυναμη.
Ομως παρολαυτα νιωθω οτι καθαριζω.
Απο σοκολατες, αναψυκτικα, γαλατα, ψωμια, χρωματα, χημικα....
Απο καυσαερια, τσιγαρα αλλονων,συνθετικα αρωματα...


Μονο να μην μου επαιρνε τοσο καιρο.
βαρεθηκα.



Και εχω μεινει η μιση.
Ηκαποτε ειχα γαμω τις κοιλιτσες.
Απο τοτε που γεννησα, το δερμα υπερτεντωθηκε, και οταν παχαινω δεν φαινεται αλλα οταν αδυνατιζω ειναι σαν χαρτι κρεπ.
Απο τοτε που γεννησα εχασα και την υγεια μου.Καθε χρονο αρρωσταινω.
για να ειμαι ακριβης, οχι απο τοτε που γεννησα, αλλα απο τοτε που θηλασα.
Εμ, 3 χρονια ηταν αυτα, και πηρε οτι χρειαστηκε απο το βρηκε.
Κοκκαλα, δοντια, ζωτικα οργανα.
Δεν το μετανιωνω στιγμη.
Αλλα καπως πρεπει να θωρακιστω, δεν θα αντεξω να περασω παιδικες αρρωστιες
(περασα μονο την ερυθρα)
Δεν θα το αντεξω...αληθεια.

6 comments:

€lisavet said...

Αναρωτιέμαι, είναι καλύτερο να θωρακίζεις τον εαυτό σου απ'τα πάντα, να τρέφεσαι μόνο υγιεινά ή καθόλου ή να ακολουθείς πιο χαλαρό τρόπο ζωής αποκτώντας έτσι ανοσία; Φοβάμαι πως ο αποστειρωμένος τρόπος ζωής μας καθιστά πιο ευάλωτους σε τυχόν ιούς, μικρόβια.
Παν μέτρον άριστον που λέγαν και οι πρόγονοι.

Lili said...

Nomiζω οτι ο τροπος που ερμηνευεις τα πραγματα δεν βασιζεται πουθενα ελισαβετ...τι θα πει αποκτω "ανοσια"(τι ειναι το φαγητο εμβολιο?) και ζω "αποστειρωμενα?"( (το να μην θελω πχ χρωμιο μες τα λαχανικα μου...)


Προσωπικα δεν εχω παρει φαρμακο στην ζωη μου(εκτος απο πονσταν) και δεν φοβηθηκα ποτε την εκθεση στα μικροβια, ακριβως γιατι εχω εμπιστοσυνη στο σωμα μου και το βοηθαω οπως μπορω με το να μην του χορηγω ουσιες α-φυσικες.
Γεννησα σπιτι μου και αυτο λογω του οτι ακριβως ειχα εμπιστοσυνη στις φυσικες διαδικασιες.

Το να εκθετω τον οργανισμο μου σε χημικα, ουσιες καρκινογονες και ενα καρο αλλες μαλακιες που μας πλασαρουν για υγιεινες, δεν νομιζω οτι μου δημιουργει ανοσια, αλλα με αποδυναμωνει και εκει γυρω στα 40-50 κατι σοβαρο παθαινουν ολοι-πια, λογω της αδυναμιας του σωματος να καθαρισει πιο πριν, η λογω του οτι οταν εκανε εναν γερο πυρετο, τον πνιγουμε με φαρμακα, σκαβοντας τον λακκο μας για κατι πιο σοβαρο.


Βλεπεις, για το καθετι υπαρχουν δυο ερμηνειες.
Η δικη μου με εκφραζει καλυτερα, εχω δει και τα αποτελεσματα.
Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι σπαστικο να σερνομαι 2 βδομαδες τωρα.

Λύσιππος said...

Η απόλυτη δίαιτα δεν είναι για όλους. Υπάρχει κι η αποτοξίνωση με φρούτα και υγρά. Πρόσεχε! Μην κάνεις υπερβολές, οδηγούμενη από την ανάγκει να "αποβάλλεις" τα ξένα σώματα. Γίνεται ψυχοσωματικός εθισμός.

Lili said...

τελικα μιλας απο ιατρικη σκοπια η ψυχολογικη?Αποφασισε ποιον ρολο θες.


Για την ιατρικη, και χωρις να φανω disrespectful σε κανεναν απο σας, προτιμω να το συζητησω και να ακολουθησω την αποψη ατομων που εχουν και 3-4 διπλωματα στην πλατη τους περι του θεματος, που ειναι η δουλεια τους, σε αντιθεση με αναμασημα του τι εχουμε "μαθει" ολοι οτι ειναι υγιεινο...
(και οσο θα ακουω πχ οτι οι χυμοι φρουτων κανουν καλο και το γαλα βοηθαει την οστεοπορωση....θα ξερω οτι ζω ακομα στον κοσμο της μπουρδολογια-πουφερνειχρημα)


αν το λες απο ψυχολογικης/ψυχιατρικης αποψεως δεν ξερω τι να σου απαντησω εφοσον δεν ειμαι ασθενης σου....γιατρε μου.
:P

Lili said...

den ειναι χαπια, δεν εχουν ονομασια, ειναι σαν την βιταμινη C.
chlorella λεγεται αλλα προσεχε τις δοσεις.

Lili said...

To kako ειναι οτι δεν θυμαμαι ακριβως..θυμαμαι οτι ελεγε να ξεκιναμε με ενα χαπι μεχρι να φτανουμε τα (?).... Ξεκινησα με εμπιστοσυνη με το μπουκαλακι αυτο γιατι αυτος που εκανε το σεμιναριο ειχε και την πατεντα να βαλει σπιρουλινα και κλορελα μαζι, και ενω το μουκαλακι ελεγε παρτε απο 8-12 η και παραπανω ημερησιως, εγω το πηγα λαου λαου....
Το μπουκαλακι αυτο ομως δεν γραφει την δοσολογια καθε χαπιου

παρα οτι εχει 42γρ κλορελλα στα 100 γρ...


Λυπαμαι που δεν μπορω να σε βοηθησω περισσοτερο, αλλα εχω παραδωσει την μεταφραση του σεμιναριου....

αν θυμηθω κατι θα το γραψω...

My first book

My first book
A funny Homebirth