Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, March 12, 2006

Update

50.
50 dvd σε fast forward. Ετσι ενιωθα μολις εκλεινα τα ματια μου να κοιμηθω. Εικονες χωρις νοημα και ένα μυαλο να προσπαθει να βαλει ταξη στην «θεωρια» του γιατι το συμβολο του + γραφεται όπως γραφεται( επαιρνα και μηδεν στα μαθηματικα, τρομαρα μου, βρηκα το φορτε μου.)
Ο υπνος δεν ερχοταν. Που να βρει χωρο με τα ξεχασμενα ονειρα Lsd χρηστων που οδηγηθηκανε τυχαια στο κεφαλι μου?
Ο αυχενας μου πονουσε,
Εγερνα δεξια και ενιωθα πονο-σουβλια στο ματι και στο αυτι. Εγερνα αριστερα, η σουβλια απλωνοταν σε ολο το προσωπο σε πιο ηπια μορφη αλλα nevertheless καταλαμβανε ολο το προσωπο.Εκλεισα τα ματια. Με φανταστηκα σαν φλασκι οπου το υγρο μετακινουταν μεσα μου αναλογα με το ποια μερια ακουμπουσα.
@#%$##$^%$%$!!!
Ανασηκωμα.
Η αποτομη μετακινηση εφερε κριση βηχα. Λεπιδες στον λαιμο μου.
Σιχτηρ.
Θα επαιρνα παυσιπονα, αν και ελεγα να τα αποφυγω. Επρεπε καποια στιγμη επιτελους να κοιμηθω.
Πηρα την συνηθισμενη μου δοση(3 ντεπον), μαζεψα κοντα μου στεγνες μπλουζες, πετσετες, πιστολακι γιατι το μαλλι κραταει νερο, ειδικα αν ειναι τζιβα, και synthol, και εφοσον ουτε το δεξι βολευε, ουτε το αριστερο,εβαλα σε μια στοιβα 3 μαξιλαρια και στηθηκα ανασκελα με την ελπιδα ότι δεν θα πνιγω στον βηχα.
Και κοιμηθηκα, επιτελους.
Ξεραθηκα.
Ξυπνησα με την μισο-ευχαριστη μισο-δυσαρεστη αισθηση … «μητρας».
Ανοιξα τα ματια μου.
Ημουν βρεγμενη.
Όχι λιγο, ουτε τοπικα.
Εννοω πολύ και παντου.
Εννοω κατω από το στρωμα, το σωμα μου ηταν πανω σε ένα ευχαριστα ζεστα βρεγμενο στρωμα, τα ρουχα μου ειχαν κολλησει πανω στο σωμα μου και η δυσφορια μου ειχε ερθει από το γεγονος ότι ο ιδρωτας ετρεξε από το κεφαλι μου και σηκωσα το χερι μου στον υπνο μου, φερνοντας αερα στο κουκουλι.
Κριση βηχα.
Γρηγορο γδυσιμο, σκουπισμα με πετσετα,synthol( σωτηριο, μονο αυτό εχω να πω, κριμα που δεν το φερνουν και στην Ελλαδα), καθαρα ρουχα.
Ανοιξα παραθυρα, περπατησα μες το σπιτι χωρις να πεσω κατω αυτην την φορα, και εκανα έναν απολογισμο των περασμενων ημερων.

Τριτη βγηκα στην βροχη για λιγο, περιμενα να αδιαθετησω, αλλα δε…
εκανα νηστειοθεραπεια εδώ και 3 εβδομαδες…
τεταρτη σπαρταραω σαν το ψαρι.
Τα υπολοιπα είναι συγχεχυμενα…το παιδι το παιρνει ο πατερας της,ευτυχως δεν χρειαζεται να ανησυχησω γιαυτο…ειχα φροντισει να κανω τα μαθηματα όλα γιατι θα εφευγα με το παιδι σαβ/κο, ο πατερας της μικρης προσφερθηκε να ερθει να με βοηθησει( αν και νομιζω ότι προκειται για παραληρημα πυρετου αυτό), ο πιτσιρικας με πηρε μετα από μια εβδομαδα σιωπης να μου τα χωσει που δεν του εδωσα την μπλουζα του αυτοπροσωπως και μετα ηθελε να ερθει να με φροντισει και νε μου φτιαξει σουπα.
Ότι χρειαζομουν, να μου φτιαξει σουπα καποιος που είναι σουπα.
Το απογευμα που μιλησαμε αφου μπορουσα να ανοιξω το στομα μου και κεινος ηταν νηφαλιος, του ειπα ότι η συμπεριφορα του κατανταει προσβλητικη και κουραστικη.
Οποτε μονο φιλοι.
Τουλαχιστον σαν φιλος εχει δειξει δειγματα ότι ξερει να φερεται και να είναι ευγενικος.

Ειδα τηλεοραση αυτές τις μερες…οσο ειδα τελος παντων.
Εκλαψα όταν ακουσα το ντουετο γαρμπη θεωδωριδου.
Καποια προσωπα τα ξεπερναμε καποιες καταστασεις όχι.
Ειχε ερθει ο σουγκαρενιος να με δει εκεινη την ωρα και με αγκαλιασε αυθορμητα.
Κατι που θα με εκανε να πλανταξω στο κλαμμα αν το αφηνα να εισχωρησει μεσα μου. Επικεντρωθηκα όμως στο ότι ημουν ιδρωμενη και τον εβρεχα και εκοψα την στιγμη.
Ειπα μονο
«Δεν μπορω ακομα να πιστεψω τι περασα. Θελω να βουτηξω τα δυο μου χερια στο παρελθον να βρω αυτην την κοπελλα και να την παρω μια αγκαλια, να……
ακομα και γω όμως, δεν θα μπορουσα να την βοηθησω.»
Η δευτερη φορα που εκλαψα ηταν στην διαφημηση με το γαλα με την οικογενεια που κοιμαται στο κρεβατι.
Μ αυτην που γελασα ηταν το μπαλονι του jumbo.
Η πιο κακογουστη είναι το «μπαμπα …τρεξε»
Παραφραση του "μπαμπα μην τρεχεις."

Ειδα και την διαφημηση για το επιμαχο "κομμενο" dvd.
Ετσι την πατησα την προηγουμενη κυριακη νομιζοντας ότι το ειχε μεσα στην εφημεριδα.
Δεν μπορω να καταλαβω. Η μαλλον καταλαβαινω και γι αυτο ξενερωνω. Οταν κανεις "σατιρα" σπας πλακα, κοροιδευεις εν ολιγοις, εξυπακουεται οτι εχεις balls. οτι οταν θα πεσουν πανω σου οσοι κοροιδευεις, μπορεις να το αντεξεις and take it like a man.
Διοτι η σατιρα, κατ εμε για να μην περασει στην σφαιρα του κακογουστου, χρειαζεται ΕΞΥΠΝΑΔΑ. Που σιγουρα την διαθετει-και αν οχι αυτος, η συντακτικη ομαδα πισω του- και ενα κραμα ωχ αδερφισμου-τα παιρνω-ολα χαλαρα-και γιαυτο κανω -πλακα-μ 'αυτους που ασχολουνται με μαλακιες.
ναι, κοροιδευω, ναι, αδικω αλλα η ζωη δεν ειναι τελεια, ya know?
Aυτο ειναι το μνμα, οχι?
Το να να βλεπω την φατσα του Χ, σε καθε περιοδικο επι 10 μερες με πομπωδες βαρυγδουπους τιτλους, ειναι αποκαρδιωτικο και αφηνει μια ασχημη γευση στο στομα.
Απαντησεις και στασεις διχως χιουμορ.
Μηπως τελικα ποτε δεν ηταν χιουμορ αυτο που γινοταν αλλα καλογυαλισμενη κοροιδια των ιματζ?


Ειναι απογοητευτικο.
Αλλη σταση περιμενα.Πιο αυθεντικη στο "πνευμα".
Απο κει και επειτα ποιος με χεζει εμενα...
keep on doing what you do...





Ακομα δεν εχω κατεβασει το yahoo messenger, αλλα μαλλον θα το κανω τωρα..
Αν μου εχετε στειλει μαιλ και δεν εχω απαντησει θα το κανω στην πρωτη ευκαιρια.


Ζαλιζομαι.
Η συνεχεια αυριο, μεθαυριο.

5 comments:

Spark D' Ark said...

καλημέρα και περαστικούλια...

gsatelite said...

Περαστικα βρε:-)

Lili said...

Thanks guys.
Eλπιζω να γινω καλα μεχρι το τελος της αλλης εβδομαδας(=να αντεχω τον καπνο των αλλων) που εχω γενεθλια και θα ηθελα να τα γιορτασω επιτελους για πρωτη φορα μετα απο 5 χρονια,εξω,(σπιτι δεν καπνιζουμε) σε καποιο κλαμπ(οπου θα εχει καπνο)

Λύσιππος said...

Περαστικά σου - το αυχενικό το ξέρω από πρώτο χέρι...........

Να είσαι καλά και να αναπνέεις ΒΑΘΙΑ.

mario said...

περαστικά σου, γερή και δυνατή και σύντομα.

My first book

My first book
A funny Homebirth