Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, September 28, 2005

Σεξουαλ κεμιστρι

Ενα μικρο ερωτηματολογιο που εχω παντα ευκαιρο οταν αρχιζουν να μπερδευονται τα πραγματα στο μυαλο μου, για το αν θελω καποιον, η αν εχω δεθει, αν μου καλυπτει καποιες αναγκες και ποιες...

1)Μου αρεσει με ρουχα
2)Μου αρεσει γυμνος
3)Μου αρεσει η αφη του δερματος του
4)Μου αρεσει η μυρωδια του
5)Μου αρεσει η γευση του
6)Μου αρεσι ο τροπος που με κραταει
7)Μου αρεσει ο τροπος που με φιλαει
8)Μου αρεσει το πως με αγγιζει οταν δεν κανουμε ερωτα
9)Μου αρεσει το πως με αγγιζει οταν κανουμε ερωτα
10)Ανυπομονω να κανω ερωτα μαζι του
11)Οταν σκεφτομαι να κανω ερωτα μαζι του, νιωθω ερεθισμενη
12)Νιωθω ερεθισμενη οταν πιεζει το σωμα του διπλα στο δικο μου
13)Οταν δεν κανω ερωτα μαζι του για καποιο διαστημα, μου λειπει
14)Μου αρεσει το πως κινειται
15) Τον βρισκω σεξυ


Συνηθως απαντανε με
ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ
ΣΥΧΝΑ
ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ
ΑΡΑΙΑ ΚΑ ΠΟΥ
ΣΠΑΝΙΩΣ Η ΠΟΤE
και εχει ποντους αλλα εμενα μου φτανει, οταν μου αρεσει καποιος να προσδιορισω το ΠΩΣ μου αρεσει και αυτο το τεστακι μου εχει ανοιξει πολλες φορες τα ματια για το αν αυτο που νιωθω εχει βαση για φιλια η για σχεση...
Ασε που μου ειναι ευχαριστω, να αναπολω, οταν το κανω :P (to test)

4 comments:

Lili said...

Καθησα πολλη ωρα να ξεδιαλυνω μεσα μου τι θα κανω με το μνμα σου.

Η πρωτη μου αντιδραση ηταν να το σβυσω.
δεν μου αρεσει η πορνογραφια βλεπεις,θεωρω οτι it objectifies, οτι μουδιαζει τις αμυνες και δειχνει πραγματα και καταστασεις που δεν αντποκρινονται στην πραγματικοτητα,... και δεν θελω εστω και ετσι, να υπαρχει λινκ απο το μπλογκ μου.
μετα σκεφτηκα οτι θα το παρεις προσωπικα και μπορει να σε θιξει αυτη μου η κινηση.
Δεν ειναι αυτος ο στοχος μου και γι αυτο διστασα.
δνε μου εχεις κανει τιποτα και δεν εχω προβλημα με την ιδιοτητα σου σαν ομοφυλοφιλος.
Το τονιζω γιατι θα ηταν πολυ ευκολο να κατηγορηθω για κατι τετοιο.
Με ενοχλει ομως ΠΟΛΥ η πορνογραφια, χωρις ουσια.Χωρις χιουμορ.
Θεωρω οτι υπαρχουν σαιτ που ειδικευονται...η καλυτερα εχει πηξει ο κοσμος απο δαυτα...


Τελικα αποφασισα να το σβυσω γιατι το λιθαρακι που εκλινε την ζυγαρια προς την επιθυμια μου ακομα πιο πολυ, ηταν το γεγονος οτι δεν εγραψες κατι που θα πλουτιζε το ποστ, απλα εκανες ενα σχολιο στιλ, τσατ, φορουμ...


σου γραφω αυτο το κατεβατο στην ελπιδα οτι καταλαβαινεις οτι δεν ειναι προσωπικο...απλα η πορνογραφια δεν μ αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ και δεν θελω μεσα απο το μπλογκ μου να συμβαλλω στην προσβαση της.


Φιλικα.

greekgaylolita said...

Γλυκιά Lili,κανένα πρόβλημα.
Σκέφτομαι όμως πως θα έπρεπε ν'αναλογιστείς πως σ'ένα σκηνικό που
διαμορφώνεται από τη τηλεόραση,τον τύπο,τις κινηματογραφικές και τηλεοπτικές εικόνες,και που θα μπορούσαμε γενικά να τ'όρίσουμε σαν τη πορνογραφία του Συστήματος,με ποιά από τις 2 συντάσσεσαι?Η πρώτη συστηματικά και ύπουλα μας αποσυναρμολογεί,μας αλλοτριώνει και μας οδηγεί στην απάθεια.
Η δεύτερη παρ'όλη την ωμοτητά της εικονογραφεί και δίνει οπτική υπόσταση
στις επιθυμίες μας και στη ψυχοπαθολογία των σεξουαλικών σχέσεων που είναι τόσο περιοδικές και αφηρημένες και τις οποίες το Σύστημα θέλει να ελέγχει παντοιοτρόπως.
Τα έχει πολύ ωραία και ο Ηλίας Πετρόπουλος:
''Τα ερωτικά-πορνογραφικά βιβλία αποτελούν μιαν ιδεατή συμπύκνωση ηδονής. Ωστόσο, τα ερωτικά πορνογραφικά κείμενα δεν γράφονται για να τραβάνε μαλακία οι αναγνώστες τους. Ο πορνογράφος είναι ένας ανατροπέας, ένας αναρχικός ιδεολόγος. Ο πορνογράφος, αρνούμενος την ισχύουσα σεξουαλική τάξη, αρνείται το ισχύον κοινωνικό σύστημα. Βρισκόμαστε μπρος σε μια θεωρητική στάση.
Ερωτισμός και Πορνογραφία είναι το ίδιο πράμα. Η Πορνογραφία και ο Ερωτισμός αποτελούν μιαν αδιαίρετη ταυτολογία. Ειπώθηκε ότι, πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των άλλων — το απόφθεγμα είναι αρκετά σωστό. Η Πορνογραφία απεικονίζει τον Ερωτισμό με σκληρό τρόπο.
Προσπαθείστε, φίλε μου, να ζήσετε την σεξουαλικότητά σας με απλότητα. Μην αφήσετε να σας πνίξουν οι επί του ερωτισμού προκαθορισμένες ιδέες και προλήψεις. Να συμβαδίζετε με τον ερωτισμό σας και να μην τον καταπολεμάτε. Σ' αυτήν την πουτάνα ζωή που ζούμε, δεν υπάρχει τίποτ' άλλο πιο σπουδαίο, πιο έντονο, πιο γλυκό, από τον Έρωτα.''
Anyway, εγώ δε μπορώ παρά να σεβαστώ την αποφασή σου.Υou are the blogowner
άλλωστε και εγώ ένας απλός επισκέπτης

Lili said...

S eυχαριστω πολυ για την κατανοηση και για την ελλειψη "κομπλεξισμου" απο μερους σου.
η αληθεια ειναι οτι προσφατα συνειδητοποιησα οτι η πορνογραφια δεν ειναι αβλαβη (στην δικη μου σφαιρα πραγματικοτητας, ετσι?)
και ακομα δεν ξερω πως να το χειριστω.
Ειμαι μια φιλελευθερη με συντηρητικα structures.
Μπορουμε ισως να κανουμε ενα compromise.
Μου αρεσει η παρουσια σου εδω, αλλα δνε θελω να γινω γεφυρα για τις σκληρες εικονες.
how about making a different nickname?
Μαλλον ζηταω πολλα.

Ειναι σαν την ζωη και τις σχεσεις οποθυ για να λυθει ενα προβλημα και να υφισταται το relation...any kind of relation- πρεπει καποιος απο τους δυο να δωσει κατι (απο τον εαυτο του, το πιστευω του, κλπ)


Θα αφησω το μνμα σου,( δινω λιγο), απο σεβασμο στο ατομο σου.
και επειδη ηταν τοσο ωραια διατυπωμενο.
but my belief stands...


καλο ,μεσημερι να εχουμε.
:)

greekgaylolita said...

Φιλιά, γλυκιά μου.
Θα σε διαβάζω..:)

My first book

My first book
A funny Homebirth