Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, October 14, 2005

Μητερα...τωρα....

Το τελευταιο διαστημα, δεν εχω διαθεση να βγω, το ειπα.
Νομιζω οτι εχω καταλαβει γιατι.
Θελω να περναω ολο και πιο πολυ τον χρονο μου με την κορη μου.
Τα βραδια που παει στον μπαμπα της μου λειπει.
Νομιζω οτι περασα και το τελευταιο σταδιο του χωρισμου και πλεον το εξω δεν με συγκινει τοσο.
Θελω να ειμαι σπιτι και να διαβασουμε κατι,η εστω να δουμε κατι στην τιβι(η καθεμια την δικη της), η να κανουμε δουλειες...

Νιωθω πιο μαμα τωρα.

Φυσικα την ανοιξη θα μου την βαρεσει και θα θελω να βγω-αυτο ειναι το μονο σιγουρο- και μπορει και πιο πριν...αλλα μου αρεσει αυτο που νιωθω τωρα, γινεται πιο ευκολη η προσεγγιση στην μικρη,την καταλαβαινω πιο πολυ, και ακολουθως και κεινη ειναι charming to be with.


.....................................................
ασχετο -σχετικο

Επεσα πανω σε ενα σαιτ που εχει φωτογραφιες απο εκτρωσεις.
ομολογω οτι ταλαντευτηκα πολυ στο αν θα βαλω το λινκ.
αλλωστε ο φανατισμος με απωθει.
Μου φαινεται οτι απορριπτω οτι πιστευα πιο μικρη.
Πιστευα στο αμεσο σεξ, τωρα νιωθω οτι ειναι πιο εξυπνο να μην εμπλακεις συναισθηματικα πριν γνωρισεις τον αλλον.
Πιστευα στις εκτρωσεις.
και ακομα πιστευω οταν προκειται για παιδι που κανει παιδι, για θυματα βιασμου κλπ
δεν πιστευω ομως στην εκτρωση σαν μεθοδος αντισυλληψης.
δεν πιστευω στην εκτρωση επειδη μπορει το παιδι "μπορει να εχει ενα ποδαρακι πιο κοντο απο το αλλο"

Αλλα αυτο που με κλονισε, περισσοτερο, ειναι οτι μερικα γινανε σε προχωρημενη εγκυμοσυνη.

Δεν μπορεσα να μην αναφωνησω "θεε μου"
βλεποντας τις φωτογραφιες.



Ελπιζω να μπορεσω να συγχωρεσω ποτε τον εαυτο μου και την αγνοια μου.







http://www.operationrescue.org/?p=56

6 comments:

vasvoe said...

Συμφωνώ ότι η άμβλωση δεν είναι μέθοδος αντισύλληψης. Στην Ελλάδα όμως έχουμε κάπου διπλάσιες εκτρώσεις ετησίως από ότι γεννήσεις. Ουσιαστικά δηλαδή, χρησιμοποιείται ως μέθοδος αντισύλληψης. (είχα μαζέψει πληροφορίες για μια εργασία: περίπου 200 χιλιάδες έναντι 100.000).
Συγκριτικά να αναφέρω ότι στην Ελβετία (με 7 εκ. κατοίκους έναντι των 11 εκ. στην Ελλάδα) γίνονται 10 χιλιάδες εκτρώσεις το χρόνο.

Δεν δείχνω κανέναν και καμιά με το δάχτυλο, αλλά νομίζω ότι χρείάζεται επιτέλους σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. Προφανώς, οι γονείς δεν κάνουν την δουλειά τους.

Πόσες φίλες σας, θείες, ξαδέρφες, γειτόνισσες έχουν κάνει έκτρωση; και πόσες φορές η καθεμιά;

. said...

Στο λύκειο, η θρησκευτικός μας (παρεπιπτόντως, το πιο μη φανατισμένο άτομο που ξέρω να ασχολέιται με θρησκευτικά), μας έβαλε να δούμε βίντεο με εικόνες απο εκτρώσεις. ήταν πολύ σοκαριστικό. ΄

το βίντεο είναι ενόσ γυναικολόγου που έκανε παρα πολλές εκτρώσεις, νομίζω λέγεται "κραυγή",και δείχνει πώς το μωρό καταλαβαίνει ότι απειλειται, ανοίγει το στόμα (σαν αν βγάζει κραυγή) και μαζεύεται για να γλιτώσει. ο γυναικολόγος είδε αυτές τισ εικονες με υπέρηχους από περιέργεια, και έκτοτε δεν έκανε εκτ΄ρωσεις.

το γελοίο της υπόθεσης είανι ότι υπήρξαν αντιδράσεις απο άλλους καθηγητές για την προβολή αυτού του βίντεο.

vasvoe said...

Λοιπόν αυτό το βίντεο πρέπει να κυκλοφορούσε πολύ πριν καμιά δεκαριά χρόνια, δεν ξέρω αν το δείχνουν ακόμα. Στην δικιά μου τάξη ο παπάς που μας έκανε θρησκευτικά δεν έτυχε να τη δείξει, ενώ στο δίπλα τμήμα την είδανε. Από τις αντιδράσεις των συμμαθητριών μου κατάλαβα ότι είχε το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που ήθελε να περάσει ο παπάς: θεώρησαν ότι να κάνεις έκτρωση είναι emancipation.

Lili said...

Η εκτρωση ειναι ενα θεμα τοσο βαθυ...
Η μητερα μου πιστευε οτι ηταν κατι σαν "ενα κομματακι συκωτι", αψυχο.
Αυτο μου εμαθε, αυτο μου μετεδωσε.
Αυτο της ειχαν πει, τοτε που εχασε ενα εμβρυο-πιθανον για να μην την στεναχωρεσουν.

Οταν αρχισα να εχω σεξουαλικες σχεσεις, σε μια εποχη οπου το aids ηταν κατι 'εξωτικο', και με τα μυαλα στα καγκελα"δεν παθαινω τιποτα εγω" που εχουν ολοι οι νεοι, ηξερα οτι μια εκτρωση μπορει να συνεβαινε.
Και οταν συνεβηκε, ημουν ψυχραιμη.

με την παροδο των χρονων ομως κατι συνεβει μεσα μου.
Δεν διαβασα τιποτα διαφορετικο, δεν ειδα βιντεο, δεν το συζητησα καν...απλα μεσα μου ηξερα οτι δεν ηταν κατι "αναλαφρο".

Ειναι βαρυ.
Λυπαμαι.
και εχω ζητησει συγγνωμη.
Αλλα κακα τα ψεμματα, δεν βοηθαει.

Απλα προσπαθω να μην το σκεφτομαι, εφοσον δεν μπορω να γυρισω πισω τον χρονο.

vasvoe said...

To link είναι λίγο κουλό...έχει τις φωτό και μετά όλους αυτούς τους καλούς χριστιανούς που ορύονται... άφησα και σχόλιο αλλά μάλλον θα το κόψουνε...ελπίζω να μη σε πειράζει, το αντιγράφω εδώ, εξηγεί την άποψή μου. Τώρα που το βλέπω, το έγραψα μονορούφι, τα αγγλικά μου είναι να σου σηκώνεται η τρίχα!


It looks like all here but Angel at the beginning are plain against abortion and very much christians, it also says it in the Bible, bla bla bla… I’d like to see that 14 yo girl get pregnant…let me see a child raise a child…how responsible is that?

Well wake up, not everyone is christian and even not all christians are as religious as yourselves. And yes, there are women who won’t have an abortion because they feel it is a wrong thing to do, and not because of this big bad God guy you’re afraid of. And there are women who will have an abortion, because they feel that’s the best thing for them to do. Maybe egoistic, but it’s their decision, and it’s legal.

…it says so in the Bible…?! Gee.

Btw, too much religion is often the reason why young girls have to abort, because over-religious parents were too shy to talk about sex and birth-control!

When I was 20, and 23, my period was late and I thought I was pregnant, although I’ve been very careful, things (to others: shit) happens. Anyway I was deeply happy about it, didn’t think of abortion one second. BUT I knew I would have support raising a child. And I am sort of “motherly”. There are women for which getting pregnant is the worst thing they can imagine. But I guess you don’t get that into your heads…I mean…it says so in the Bible.

Most unwanted pregnancies result from being misinformed. There has to be sexual education in schools. On the other hand, as Panos mentioned, there are the unwanted pregnancies from behaving plain irresponsible, and I hate to see women use abortion just as one more birt-control method.

But mostly, I hate seeing people get all fanatisised and ready to poing the finger at “murderesses” because…it says so in the Bible.

vasvoe said...

Λοιπόν να πω και κάτι για το actual θέμα του ποστ σου και θα σταματήσω...
Ευχαριστήσου αυτό τον καιρό που νιώθεις τόσο κοντά με την κόρη σου, εκμεταλεύσου το, να περάσετε καλά.

(Άχου ζηλεύω και θέλω κι εγώ :D)

My first book

My first book
A funny Homebirth