Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, October 25, 2005

Αν αυριο πεθανω...(γραμμα στους αγαπημενους μου)

...Θελω να πω σε σενα κορη μου ποσο πολυ λυπαμαι που δεν θα ειμαι διπλα σου να σε παρηγορησω στις στεναχωριες σου, να σε παρω αγκαλια και να σου ζεστανω την καρδια. Να σου δωσω δυναμη να πιστεψεις στον εαυτο σου, να βρεις μια θεση κατω απο τον ηλιο.
Να σε δω να αλλαζεις, να ωριμαζεις και να ολοκληρωνεσαι. Συγχωρεσε με που δεν ειμαι δω για σενα,
ευχομαι στην ζωη σου να εισαι τυχερη και η απουσια μου να μην γινει τοσο αντιληπτη η σημαντικη, να εχεις ανθρωπους που θα σε βαλουν πανω απο τα θελω τους, και θα σε κανουν να νιωσεις σημαντικη και λουσμενη στην αγαπη.
Σ αγαπαω οσο δεν αγαπησα ποτε ανθρωπο στην ζωη μου και ειναι μια αγαπη που μεγαλωνει με τον καιρο και ειναι τρομακτικη και συναμα συναρπαστικη. Θα ηθελα να σε δω να μεγαλωνεις, να ανθεις, τα καλα σου τα στραβα σου και ελπιζω να βρεθει τροπος να ταα ποδεχτεις αυτα και να τα δουλεψεις ετσι ωστε να βρεις την ευτυχια μεσα σου.
Σ αγαπω τοσο μα τοσο πολυ.
Και θελω να μαθεις και συ ν αγαπας τον εαυτο σου για να μην νιωσεις ποτε μονη αλλα παντα γεματη, μεσα σου.
Αυτο θελω να κανω στην διαπαιδαγωγηση σου, αυτο το δωρο θελω να σου δωσω.
Το τροπο να μαθεις ποια εισαι, και πως να γινεις αυτο που θα ηθελες να εισαι.
Αν δεν μπορω να το κανω για σενα, συγχωρεσε με.
Αν ειχα επιλογη δεν θα εφευγα ποτε απο κοντα σου. ΠΟΤΕ!!
Αν υπαρχει τροπος να ειμαι κοντα σου, θα ειμαι.
Εχεις τον λογο μου.
Σ αγαπω πολυ, πολυ.
Τοσο πολυ!!



...Α.σε συγχωρω.
Δεν ζητησες ποτε συγχωρεση, δεν θελησες ποτε να δεις καταματα τι εκανες.
δεν θελησες να πενθησεις ουτε να παρεις ευθυνες.
σε συγχωρω.
γιατι το εχεις αναγκη.
και γιατι μονο αν νιωσεις καποια στιγμη καλα μεσα σου θα θελησεις να επαναλαβεις την εμεπιρια (θαχεις γλυκαθει απο το συναισθημα)και να φερθεις οπως πρεπει.
Ειδικα απεναντι στο παιδι μας.
Εχει μονο εσενα και σε χρειαζεται.
Μην την απογοητευσεις, εχασε την μανα της, μην χασει και σενα.
Αγπαησε τον εαυτο σου και το παιδι οπως σε αγαπησα εγω, και σ'αγαπα και κεινη.
Ανιδιοτελως, χωρις ορους.
(ξερω οτι δεν θες γατα, αλλα παρ την γιατι η μικρη την αγαπαει και αν χασει και το ζωακι της...κανε αν μπορεις σε παρακαλω την θυσια)
Be a parent, not a friend.


Κολλητε μου.
Δεν ξερω πως θα το ξεπερασεις αυτο, ειδικα εσυ.
Υπηρξες το στηριγμα μου για πανω απο 15 χρονια. με εσωσες, υπηρξες ο προστατης, το διχτυ ασφαλειας και η παρεα μου.
Σ αγαπαω.
Και συγγνωμη αν δεν εδωσα οσα εδωσες.
Ουι ουιλ μιτ αγκεν.



Μαμα, μπαμπα
Το χα παραπονο οτι παντα βλεπατε ειτε δικα σας πραγματα σε μενα, και αναλογα αν σας κολακευε η αρνιοσασταν να τα παραδεχτειτε, πρατατε αναλογα.
θα ηθελα ν ξερατε ποια ειμαι και τι εκανα.
Πως σκεφτομουν.
Αλλα μπορει να μην αντεχατε.
Σας αγαπαω.
Μην κανετε τα ιδια λαθη με την μικρη.
Μην την υπονομευετε, ειναι σημαντικο να νιωθει οτι ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
Οσο μπορειτε, πλεον, καντε το.
Μαμα δεν ξερω πως θα το αντεξεις, αυτο.
Σαν μανα παντα σκεφτομαι πως ειναι δυνατον μια μανα να συνεχισει να ζει μετα τον θανατο ενος παιδιου...εκτος αν εχει και δευτερο που την χρειαζεται.
Δεν ξερω πως θα το ξεπερασεις, αληθεια.
Απλα σκεψου οτι η ζωη μου με την μικρη αλλαξε και βρηκα την ευτυχια εκει που δεν την εψαχνα.
Μεσα μου.
Γιατι εκανα εκεινη ευτυχισμενη.
Στα δυο της ματια βρηκα τον εαυτο μου.
και εζησα μια γεματη ζωη με εμπειριες.




Μαριαννα.
Σ΄αγαπαω.
Εισαι το πιο αγνο πλασμα που γνωρισα ποτε.
Το πιο καλοσυνατο και με την καλυτερη διαθεση απεναντι στους ανθρωπους.




Και σταματαω γιατι δεν μπορω να πω τελικα στο χαρτι ολα τα συναισθηματα που εχω για σας, ουτε να πω ολα οσα θελω, και ψυχοπλακονωμαι.
That was not a very good idea...telika.

5 comments:

Όνειρα γλυκά.. said...

Εειει... Στάσου λίγο ... Ενας ζωντανός φαντάζεται τον θανατό του μόνο όταν του λείπει η αγάπη . Οταν θέλει να δεί ποίοι θα κλάψουν στην κηδεία του , ποιοί τον αγαπούν πραγματικά ..Ελα τώρα ..Think positive!
Και τα συναισθήματα που προσπαθείς να γράψεις στο χαρτί από ανθρώπους που πονούν είναι ευδιάκριτα , άσχετα αν οι λέξεις χάνουν το νόημά τους ..

. said...

μου θύμησες κάτι που είχα διαβασει σε βιβλίο του μπουσκάλια (πιστέυω τον ξέρεις). μιλούσε στουσ φοιτητές του και τους ρώτησε τι θα έκαναν και τι θα έλεγαν σε ποιόν αν ήξεραν ότι σε λίγες μέρες θα πεθάνουν.
όταν οι φοιτητές απάντησαν, τους ρώτησε "γιατί δεν τα κάνετε/λέτε αυτά τώρα;". Αν και δεν πιστεύω ότι θα έκανες κάτι παραπάνω, αφού δεν επικεντρώθηκες εκεί, στις πράξεις. μάλλον τα "απωθημένα " σου είναι μόνο λόγια.

vasvoe said...

ουφ τί έχετε πάθει με τις επιθανάτιες επιστολές, μπρρρ

Lili said...

Oneira, ενδιαφερουσα η ερμηνεια σου αλλα δεν ξερω ποσο ισχυει η περιεργεια να δω το ποιοι θα κλαψουν.
Ξερω ποιοι θα κλαψουν και σ αυτους απευθυνoμαι...γιατι λυπαμαι που πονανε και δεν μπορω να κανω τιποτα γι αυτο.


παντα αφηνα χαρτακια και επιστολες παρηγοριας για τα αγαπημενα μου προσωπα σε σημεια στο σπιτι, σε περιπτωση που...(πρεπει να εχουν μαζευτει καμια 50 ρια τωρα.)


Ο θανατος ειναι κατι που σκεφτομαι καθημερινα γιατι ειναι μερος της ζωης,
Και τον φοβαμαι, πλεον γιατι εχω παιδι.
Αλλα απο την αλλη προσπαθω να το χρησιμοποιησω σε καλο και na μην αναβαλλω για αυριο πραγματα, να λεω σ αγαπω πιο συχνα και να ειμαι ευτυχισμενη που για αλλη μια μερα εζησα καλα με το παιδι μου, υγιεις, χωρις πολεμους, με γελια, φαγητο, παιχνιδι και γλυκεια ρουτινα.

Lili said...

O καθενας δινει στην ζωη του και στον θανατο του την αξια που νομιζει.

και θα ελεγα οτι αναλογα με το πως ζεις, αναλογη ειναι και η απωλεια οταν φευγεις.

και ναι, ενα παιδι σημαδευεται απο τον χαμο ενος γονιου(μην διαβαζω οτι ναναι δηλαδη)
Μαντευω οτι δεν εχεις παιδια.
Αδυνατω να πιστεψω οτι εχεις παιδια και δεν καταλαβαινεις ποσο σημαντικος τους εισαι και πως το καθε τι που λες η κανεις εχει κοσμοιστορικη σημασια για κεινο.


κατα τα αλλα...


Σ ευχαριστω για το κομπλιμεντο.

My first book

My first book
A funny Homebirth