Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, November 04, 2005

Μιτινγκ

Sυναντηση την κυριακη στις 5 στα Φραιντευζ..λεει ο Γιωργος.
Θα προσπαθησω να ερθω και γω οποτε εχετε 50 50 πιθανοτητες να γλυτωσετε.
Προσωπικα καλω νανακους, βατραχους, μακμανους, κατσοβρακους και μανιφεστους και αλλους να μου πουνε μια και καλη και κατα προσωπο οτι μου σερνουν εδω με δοσεις, αναλογα με το ποσο τους χαλασε μια σκεψη μου(λες και τοχουμε συνεταιρικα τον Τραχανα), μπας και ησυχασει το μπλογκακι μου(Μπουζ, υποσχομαι να κατσω να σας ακουσω και να προσποιηθω οτι με ενδιαφερει για να φαμε πιο γρηγορα, οκ?)


ασχετο...που ειναι ο Μπρους?

8 comments:

Tyler Durden said...

You think I got my eyes closed
But I'm lookin' at you the whole fuckin' time...

J95 said...

Δε γίνεται, θα είμαι στο Παγκράτι και θα δοκιμάζω κοκτέηλ αδυνατίσματος με γκουαρανά.

J95 said...

Και εννοούσα: "κρίμα".

Αλλά δυστυχώς μια φίλη μου βρήκε δουλειά σε αυτές τις ημιαπάτες και πρέπει να τη στηρίξω, οπότε θα πάω σπίτι της με άλλους 3-4 μπας και ψωνίσει κανένας.

Στο μεταξύ σιχαίνομαι το γκουαρανά και πρέπει να πάρω 1-2 κιλά για να έρθω στο σωστό βάρος...

Lili said...

Bruce!!!
baby!
come back...its boring without you...;)

Συνήθης Ύποπτη said...

Εγώ πάντως θα χαρώ πολύ να σε δω j95.

Έχω πολλούς λόγους, αν θες, στέλνεις ένα e-mail και στους λέω.

:D

kaltsovrako said...

Κακό timming. Δεν θα μπορέσω, έχω γήπεδο.
Ξέρεις αυτή την ανωριμότητα που κάνουμε εμείς οι άντρες (η μάστιγα του πλανήτη).

Άλλη φορά lilly να το κανονίσουμε, κανόνισε να έχουμε και απαρτία να μας πείς και κανένα τραγούδι.

Καλό Σ/Κ σε όλους.

Lili said...

Προδοτρααα

(καλη μαρη, εγω πεταω μια μαλακια, αυτοι τσιμπανε,... απλα πραγματα..εσενα που να σε βαλω στην εξισωση ε?)

Συνήθης Ύποπτη said...

Έ όχι και σε εξίσωση, χρυσό μου.

Τι αμαρτίες πληρώνω;

My first book

My first book
A funny Homebirth