Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, November 07, 2005

Μωρο μου

Ta πιο γαλαζια ματια που εχω δει ποτε μου.
Μονιμο χαμογελο. Ποτε δεν ερχεται σε αντιπαραθεση.
κατασπρα δοντια, γελαει,... με κανει και γελαω.
Του αρεσει να συζηταει και δεν καταλαβαινει πολλα απο την εδω νοοτροπια αλλα εντιθετως με μενα ειναι θετικος.
Αθλητικος, αλλα εχει σπουδασει κι ολας.
Καλοσυνατος.
Τον ξερω αρκετο καιρο σαν φιλαρακι, αλλα χτες τα ανακαλυψα...


Χτες τον ειδα.
το πως με κοιτουσε.
Οπως και το ποσο τρυφερα αγκαλιαζει. Ποσο κοντα σε κραταει και σου χαιδευει τα μαλλια, ποσο ευκολα "επιανε" την δικη μου αμηχανια και σταματουσε να μιλησουμε.
Ποσο ευκολα δεχτηκε οτι δεν ημουν ετοιμη για κατι παραπανω.
πως με επαιρνε αγκαλια στον υπνο.
Τελικα ποσο ομορφος ειναι απο μεσα...και ποσο κουκλος γινεται απ εξω.


Ελπιζει οταν γυρισει σε λιγες εβδομαδες, να ειμαστε το ιδιο.
Δεν εχω πολλες ελπιδες,οτι θα μας κρατησουν αυτες οι δυο μερες... αλλα δεν σκαω κιολας.
Οτι ειναι να γινει θα γινει.

Ειμαι καλα.

2 comments:

gsatelite said...

Ωπα!ξημερωσε στο μπλογκ:-)))
..Μπραβο,μπραβο(δις)!!!!

Lili said...

Ακουσατε τους φουρνους που γκρεμιζονταν χτες?:P

My first book

My first book
A funny Homebirth