Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, April 16, 2006

Bowling και μασα

Ξεκινησα να παιζω το 1993 me ton Kyriako, στην Κυπρο. Πολυ γρηγορα ενθουσιαστηκε και αγορασε μεχρι και δικη του μπαλα και επαιζε σε τουρνουα.
Τα επομενα χρονια πηγαινα αραια και που.
Μου αρεσει σαν παιχνιδι, μου αρεσει σαν αθλημα, βγαζει γελιο.
Ομως δεν μου αρεσει που ειναι μακρια τα bowling centers, που ποτε δεν βρισκω μπαλα για το χερι μου και οι τιμες.
Σαν to TGI Friday's.
Ενω στην αμερικη θεωρειται το εστιατοριο του φτωχου( μαθαινω), εδω ειναι πανακριβο.
Το απλμπιζ το ιδιο.

Εχω βρει την "Ελια", ευτυχως και τρωμε σαν ανθρωποι με λογικες τιμες.
Πχ, ενα rump steak, μια τσιριγωτικη σαλατα, μια μακαρονια και μια λαχανικα στη σχαρα με μπαλσαμικο, 35 ευρω( συν νερο και κουβερ).


Θα θελα επισης να παω στον Σεσουλα.
Πηγα μια φορα οταν πρωτογνωρισα τον αντρα μου( ειναι και μακρυα).
ειναι μια ταβερνα που σου τα φερνει ολα σε λαδοκολλα( φυσικα εχει μονο κρεας και θα πρπει να παω μια μερα που δεν εχω το παιδι)


Θα θελα να εδραιωσω μια φορα την εβδομαδα να πηγαινω μποουλινγκ, αλλα δεν ξερω κανεναν που να του αρεσει. Δεν εχω ρωτησει κιολας.
Και το μπιλιαρδο μου λειπει, αλλα οχι τοσο.
Ασε που παω να παιξω ηλεκτρονικα μεχρι να ερθει η σειρα μου και χανω το ενδιαφερον μου.

Αποφασιστηκε.
Στοχος μου για του χρονου.
Να βρω σπιτι διαμπερες με μπαλκονια. Να πηγαινω για μποουλινγκ μια φορα την εβδομαδα.( και φυσικα να αυξησω το εισοδημα μου για να τα κανω αυτα)

4 comments:

Unique Fish said...

Επιτέλους μία γυναίκα που εκτιμά το bowling! Πριν από κάνα μήνα όταν ξαναείδα το The Big Lebowski μου βγήκε η επιθυμία να παίξω μετά από χρόνια (έπαιζα πολύ 84 με 88.. πω πωωω πως πέρασαν 20 χρόνια!). Η πρόταση μου στην παρέα έπεσε στο κενό και περιορίστηκα να ξαναδώ τον dude και να κάνω ένα σχόλιο εδώ:

Δεν θα έλεγα όχι σ' ένα μπλογκερς-bowling-night :)

Λύσιππος said...

Τι λες βρε lili το Friday's και το Appleby's εστιατορια του φτωχού στην Αμερική!

Απλά, η Αμερική είναι Service Oriented, όχι μαλακιούλες Ελληνικές περί "σερβις" και δε συμμαζεύεται. Που σου χρεώνουν κουβερ, νερό (!) και παπαριές. Μην τα πάρω στο κρανίο....

Με $40 στην Αμερική έχεις full course meal για δύο άτομα, διπλά ποτά, άπειρα refill στα soft drinks, εξυπηρέτηση, όχι στυφό υφάκι από κολοβαρεμένα γκαρσόνια και προπάντων την αίσθηση ότι αν κάτι δεν είναι όπως διαφημίζεται μπορείς να το επιστρέψεις και να λάβεις αντίτιμο σε κάρτα δώρου.

Lili said...

Εβαλα η δεν εβαλα σε παρενθεση το "μαθαινω" που σημαινει οτι... ετσι μου ειπε καποιος που μενει εκει/ που πηγε εκει/καποιος αλλος τελος παντων?


Μην βαρατε τον πιανιστα

Λύσιππος said...

Χαμογελώντας τα είπα όλα...αν είναι δυνατόν να "τα παίρνω στο κρανίο" μέσω ποσταρίσματος :-)

Εκείνο που μου λείπει από Ελλάδα είναι οι ταβέρνες οι μικρές.

Αλλά και τα tapas εδώ δεν είναι άσχημα.

My first book

My first book
A funny Homebirth