Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, April 20, 2006

Its my party and I ll write if I want to...

Γινανε τοσα πολλα χτες...απο που να αρχισω και που να τελειωσω.
Θα τα πω ανακατεμενα και οτι βγει.
Πρωτα απ ολα θελω να καταγγειλω την Ελιζα που αφου μου δηλωσε οτι "αν δε ερθεις εσυ, δεν παω ουτε εγω", κανονισε να παει με 3-4 φιλες της καλου κακου, με αποτελεσμα τελικα να παμε χωριστα.:P
(Ουρλιαζε οσο θες μαρη, σ ευχαριστω για την πιεση, δεν το μετανιωσα καθολου-ακομα.)

Πριν καλα καλα κατσουμε, εκανα την καλη μου πραξη. "Εμαθα" στην Νεραιδα πως να κανει κομπο το κοτσανι ενος κερασιου μαρατσινο με την γλωσσα. Οταν δουλευα μπαργουμαν στα νησια,στα 20, εβαζα στοιχηματα με τους πελατες double or nothing τα λεφτα των ποτων τους.Περασα την "σκυταλη". :P

Οταν φτασαμε, ο κοσμος δειλα δειλα ελεγε ποιος ηταν, ημασταν λιγοι ακομα...μολις πλακωσε κοσμος, πηρα σβαρνα τα πηγαδακια και ρωταγα ποιος ειναι ποιος. Οχι θα καθομουν σαν αγγουρι!
Στα μισα ηρθε και η Λεπιδα μαζι μου.
Μετα με ρωταγανε ποιος ειναι ποιος και εκαν χρεη οικοδεσποινας.
Στα δεξια ο Μακ, στα αριστερα ο Χορχει με το βατραχοκοριτσο(κουκλα ησουν, φτου σου)

Και που τοκανα τι καταλαβα? μετα απο 2 δευτερολεπτα ειχα ξεχασει ποιους ειχα ρωτησει.
Χαρηκα απιστευτα που ξαναειδα την Λεπιδα, χαρηκα απιστευτα που γνωρισα την Μαριω, επιτελους.
Γνωρισα τον greek gay lolita ο οποιος απο τοτε που του ειχα σβυσει το κομεντ μουχε κανει απιστευτα καλη εντυπωση η αντιμετωπιση του, αλλα χτες στο παρτι, η ηρεμια του και ολο του το "ζεν" μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.
θα ηθελα πραγματικ ανα κατσω μαζι του σε εναν καφε, σε ηρεμη κατασταση.
Ηρθα φεις του φεις με τον e lawyer, γνωρισα και την Σουζι Γραμματικου.
Ενας τυπος στο μπαρ αρνιοτανε πεισματικα να πει ποιος ητανε και χαριτολογωντας του ειπα οτι πρεπει να ειναι η Λιτσα.
(λες?)

Σκιαχτηκα λιγο οταν εβλεπα αντιδρασεις οταν ελεγα οτι ειμαι η Λιλι.
"ΑΑΑΑ εσευ εισαι η Λιλι!"
"Αχαααα..."
αχα και ξερος!
Γιατι τα σκετα επιφωνηματα δεν ειναι ποτε καλο πραγμα.
τα καλα επιφωνηματα συνοδευονται με ενα "μου αρεσεις!" η εστω "σε διαβαζω"
Μετα απο λιγο δεν συστηνομουν πλεον εφοσον ερχονταν και μου λεγανε "εισαι η Λιλι, μου τοπανε".(
Εγω και ο Μακ ειμασταν φανταζομαι για ενα πενταλεπτο το αξιοθεατο της βραδυας στο ξεκινημα της....τωρα αυτο ειναι καλο??)
3-4 που δεν με ξερανε μου προσφερανε μια οαση ανακουφισης.
Αυτοι ΗΤΑΝ φρεσκοι, ουδετεροι, δεν ειχαν αποψη.

Καποια στιγμη μετα απο 5 ολοκλητα λεπτα, αποφασισα να μην ασχοληθω αλλο στο γιατι τοσα επιφωνηματα και πηγα να χορεψω.
Ειχα πιει και 2 ποτακια ημουν μια χαρα.Περναγε και ο Χορχε και μουπιανε τον κωλο περιοδικα, κατι που με αναγκαζει να αποκαλυψω το κρυφο σκοτεινο μυστικο μας, εφοσον δεν θελω να υπαρξουν παρανοησεις ως προς το αν μπορει να το κανει ο οποιοσδηποτε.
Ο Χορχε ειναι ο πρωην αντρας μου.

Και οσοι τον ειδατε πως χορευει καταλαβαινετε γιατι πηρα διαζυγιο.


Δυστυχως ηπηρχαν και δυσαρεστα.
Μια κοπελλα με την οποια με εδενε κατι, αναρωτηθηκε αν δεν της μιλουσα επειδη χορεψε μαζι του( πραγμα που υποδηλωνει τι εχει στο μυαλο του ο καθενας μας)
Λογο απιστευτου εκνευρισμου την διολοστειλα με την προειδοποιειση not to fuck with me.
Κατι το οποιο μετανιωνω.
Τι κιαν εχει φλωμωσει τον κοσμο στα ψεμματα και επιννοει ιστοριες, ατυχηματα, προσωπα που δεν υπαρχουν?
Επρεπε να επικεντρωθω στο οτι δεν ειναι προσωπικο, κι ας ενιωσα βαθια προδομενη.
Ειναι μια ασθενεια.
Ειναι Μυθομανης.
Δεν με αφορα.


Ομως ειναι λιγο σαν τον τυπο που παει στους ανωνυμους αλκοολικους η σε γκρουπ στηριξης ανθρωπων που περασανε ενα τραυμα στην ζωη τους και στην ουσια δεν ειναι ουτε αλκοολικος ουτε συμπασχει, απλα χρησιμοποιει την ιδιοτητα για προσοχη....στους απ εξω.
Οι απο μεσα προσβαλλονται.Νιωθουν χρησιμοποιημενοι.
Δεν ξερω αν το εξηγησα σωστα, δεν εχει σημασια.
Ουτε αυτη εχει σημασια.
Αργα η γρηγορα θα φανερωθει μονη της.
και κακως πειραχτηκα, αλλα με 2-3 ποτακια, σου βγαινει λιγο το "παλι σε ψευτη ανθρωπο επεσα? Παλι με πιασανε schmuck?"

τελος παντων.



Ακουσα πολλα σχολια του τυπου
" το μπλογκ σου δεν ειναι να το διαβασει αντρας, εισαι φεμινιστρια"
η ερωτησεις του τυπου
"εισαι το αντιστοιχο του μισογυνη?"


Γελασα πολυ μετα που το σκεφτομουν.
Το οτι με ενοχλει -και το διατυπωνω- να ζω σε μια χωρα οπου οι αντρες δεν φερονται ωραια/ομορφα δεν σημαινει οτι τους μισω. Σημαινει οτι υπολογιζω τον εαυτο μου και διεκδικω πραγματα που δεν θα επρεπε καν να διεκδικησω in the first place.
Σημαινει οτι εχω δικαιωμα να μιλησω για σεξ, αν θελω, να παω με οσους αντρες θελω, να το συζητησω ανοιχτα αν θελω, να ακολουθησω οποια μεθοδο θεραπειας πιστυω εγω οτι μου ταιριαζει και να μιλησω για αυτην, να χορεψω, να φλερταρω, να κανω οτι θεωρω σωστο για μενα, ακριβως οπως ενας αντρας.
Σημαινει οτι μπορω να σοκαρομαι που καποιος ηλικιας 30 + ζει με τους γονεις του και ακομα περιμενει το πιατο φαι ετοιμο, τα πουκαμισα σιδερωμενα και δεν εχει αναλαβει την ευθυνη του ιδιου του του εαυτου. Σημαινει οτι αν καποιος αντρας αυτου του τυπου περιμενει απο μενα να συνεχισω να του κανω οτι και η μαμα του, βαζω τα γελια...
Η αγαπη ενος αντρογυνου θα επρεπε να εκφραζεται με διαφορετικο τροπο απ αυτο της μαμας.
Το οτι βλεπω τα κακως κειμενα δεν σημαινει οτι μισω τους αντρες.
Ελπιζω τωρα που το ειπα, και διευκριηνησα.... ΟΛΟΙ να αλλαξετε γνωμη. :P



Eπειδη το σοβαμαλακεψα, συνεχιζω
Ο αλομπαρ με κυνηγησε στην κυριολεξια :D σε ολο το μαγαζι για να μιλησω στην Ροδια. Δεν το πιστευα!!! ( α ρε αλομπαρ μεγαλε!).Ηθελα ομως να κρατησω χαρακτηρα.
Τελικα επεσε πανω μου(τυχαια?) και ενιωσα ασχημα.( η Ροδια ντε)
Οποτε και δημοσια, ζητω συγγνωμη για το πως αντεδρασα τοτε,(χωρις να λεω οτι ο λογος που εκνευριστηκα ηταν ανουσιος)επρεπε να αντιδρασω αφου θα ειχα ηρεμησει...Ροδια και παλι συγγνωμη.

Χαρηκα που ειδα τον δυστροπο(μαναρ μ), τον προβατο κι ας μην το αναγνωρισα αμεσως(ντροπη μου)...αν και...αν ξαναβρεθω με οποιονδηποτε απο τα παιδια που ειδα χτες, αμφιβαλλω αν θα τους αναγνωρισω.
Ουτε την Αλεξανδρα(το χημειο) δεν αναγνωρισα αμεσως( κιας την ειχα μπροστα μου σε εναν καφε για 2 ωρες)...ευτυχως δεν παρεξηγηθηκε κανεις, ξερουν οτι ειμαι ουφο.

Επισης πολλα μπλογκ που λενε αφηνα κομεντς αλλα δεν τα θυμομουν...ισως γιατι μπαινω στο μονιτορ και τσεκαρω με λινκ τι μου τραβαει την προσοχη. Αν βρω χρονο, τα διαβαζω και δεν δινω βαση ποιος τα εγραψε, γιατι πλεον ειναι τοσα πολλα, αλλα επικεντρονωμαι στο αρθρο....


Πολλα νεα παιδια, πολλα ομορφα παιδια.
Και χορευανε.
Πρωτη φορα στον τοσο καιρο που συναναστρεφομαι μικροτερους, ειδα παιδια να χορευουν.
Ανοιξε η ψυχη μου.
Ο Ηλιας"δεν δεχομαι παραγγελιες" εκανε πολυ ωραιο προγραμμα, με επιτυχιες, με τραγουδια της eurovision αν και καποια στιγμη φοβηθηκα μην τα παρει ολα σβαρνα,δεν θα αντεχα να ακουσω το everything ξανα,χιλιες φορες τον Ρακιντζη με το S.A.G.A.P.O

Ξερω οτι δεν εχω αναφερει πολλους bloggerz... αλλα δεν πιστευω να παρεξηγηθουνε, δεν ειναι αλλωστε τα οσκαρ εδω...
Ηθελα να επισημανω οτι επαιξαν πολλες φωτογραφικες μηχανες και εκφραζω την δικη μου αποψη λεγοντας οτι κατ εμε, δεν ειναι ευγενικο, να παιρνεις καποιον φωτογραφια αν δεν ρωτησεις πρωτα if its ok.
Ευτυχως σε 2 περιπτωσεις που με τραβηξανε και τους ζητησα να μην το κανουν δεν το πηρανε οτι και καλα εκανα ντιβισμους, και τις σβυσανε.
Το εκτιμω πολυ.

Ειναι θεμα εμπιστοσυνης και κατα ποσο επιθυμεις να βγεις τοσο προς τα εξω.
Στην τελικη αν ηθελα να ξερουν ολοι οσοι διαβαζουν τις ιστοριες μου, what I look like, θα ειχα βαλει προ πολλου μια φωτογραφια μου. Σωστα?


Τι αλλο?
Α ναι, καποιοι με ρωτησανε πως αντεχω να βγαζω την ζωη μου εξω...Νομιζα οτι ηταν φανερο οτι δεν βγαζω την παρουσα ζωη μου, αλλα ιστοριες του παρελθοντος μου.
Τελικα ειναι ενδιαφερον να ακους τι σκεφτεται ο αλλος.

Ολοι επι το πλειστον ηταν πολυ ευγενικοι.
Ακομα και μερικοι με τους οποιους ειχα "κωλοτριφτει"-με την κακη την εννοια- που δεν το περιμενα.
Μερικοι ηταν αγενεις αλλα δεν εδωσα βαση και συνεχεια.
Αν καποιος θελει να σε ακυρωνει και να κραταει μια αλφα εικονα για σενα, οσο και να μαλλιασει η γλωσσα σου, τελειωσε.
Δεν αλλαζει γνωμη.




Περασα καλα και ηταν κατι που το χρειαζομουν.
μουσικη, ποτακι, ομορφες φατσουλες, χορος, θετικη ενεργεια αναμεσα σε καμια 200ρια ατομα που γνωριζονταν μεταξυ τους και δεν.
Ηταν και μερικοι που κανανε -ουτε θυμαμαι τι- διατριβη, ερευνα...με λιγα λογια εμεις ειμασταν τα πειραματοζωα.
Πρεπε ομως να πω οτι, καλα μου χρυσα παιδια, οταν εχετε να κανετε ερωτησεις, δεν πατε την ωρα που χορευει ο αλλος να του πιασετε σοβαρη κουβεντα, με ρωτησεις του στυλ, " τι πιστευτε οτι δημιουργει στην κοινωνια και ψυχολογια του πολιτη..."
Aπλη ψυχολογια.


Tελος να προσθεσω οτι με ανησυχει το γεγονος οτι πλεον ηπια δυο κερασμενα ποτα, απο γυναικα...
Οταν σου πληρωνει η φιλη σου τα ποτα σου, ξερεις πλεον οτι εχεις περασει σε αλλη φαση :p

(Ευχαριστω Ελιζα μου, next time its on me)



Ευχαριστω Ηλια για την ιδεα σου.
Να το ξανακανουμε!

18 comments:

Unique Fish said...

Συνέβισαν τόσα πολλά! Ως φρέσκος στον μπλογκοχώρο απλά έκανα bloggers-browsing και ψιλο chit-chat :)

Είμαι απ' τις φάτσες που ήρθαν και σου είπαν "Μου είπαν ότι είσαι η Lili" Επιφώνημα δεν έκανα :) Το αστείο είναι ότι σε "αποκάλυψε" ο κρυψίνους τύπος που αρνιότανε να πει ποιος είναι! Μας φακέλωσε όλους λέει και διατηρεί και αρχείο με φωτό που βρίσκει στα μπλογκς! Του απάντησα ότι πρέπει να είναι ο πιτσιρίκος λολ.

Καλές γιορτές

Lili said...

Ο πιτσιρικος ειναι κουκλος. :P




μπα, κανας nasty θα ηταν...η αραχτος η αλλος που ασχολειται με κακιουλες...:P
aκου κει φακελλωμα!

vasvoe said...

schmuck!?
καλά έχω χρόνια να το ακούσω αυτό (και να μην είναι σε νεοϋορκέζικη ταινία) και πέθανα!!

χαχααα

Μωρή Ελίζα το γύρισες;;; φτου σου μωρή όταν προσπαθούσα να σε στριμώξω στο βερολίνο άλλα μού'λεγες :ΡΡ

Markos said...

Πάντως, ουδεμία διαφωνία κατέθεσα :-))))
Στ' αλήθεια χάρηκα που μιλησαμε, έστω και λίγο.
Να είσαι παντά καλά.
Κι ας διαφωνούμε :-)

e-Lawyer said...

Λιλάκι μου, μπορεί να διαφωνούμε σε πολλά θέματα (και να έχω ένα μικροπροβληματάκι ακοής - σήμερα έχασα και το υπόλοιπο 10% που μου είχε απομείνει νομίζω) αλλά χάρηκα που σε είδα και τα είπαμε! Και τώρα μπορείς να... σβήσεις το σχόλιό μου.

vatraxokoritso said...

δυστυχως τις φωτο θα τις δουμε αφοτου επιστρεψει ο γιωργος απο το ντουμπαι.(με την καμερα του σε εβγαλα)
φυσικα δεν θα διαρευσουν!
σε ειδα να χορευεις σεικ με τον δικηγορο η ειχα πιει πολυ,ειχα πιει... οντως!

επειδη αποτελει ποστ "ο γιωργος και οι κωλοι"
δεν θα το σχολιασω..
κρατησε αυτο μονο..
δεν τους επιανε μονο αλλα εκανε και καταμετρηση...
εμενα με τσιμπουσε με ενα πλαστικο πιρουνακι...
χαχαχαχα!
τελεια περασαμε!!!

vatraxokoritso said...

υγ. η σουζι ειναι γυναικα τελικα?

Nassos K. said...

Αφού δεν γνώρισα και τώρα την Lili, να δω πότε.
:p

pascal said...

Επιβεβαίωσες πάντως ότι είσαι ψώνιο. Με την καλή έννοια βέβαια :P

alombar42 said...

Δεν πρόλαβα να σου πω οτι ήθελα να σου γνωρίσω τρία άτομα (όλες γυναίκες) και γενικά δεν πρόλαβα να πω πάνω από δυο κουβέντες με κανέναν (ήταν και τα ντεσιμπέλ!).

Ασε που ύποψιάζομαι οτι όλοι συστηθήκαμε με τόσο κόσμο που τελικά σήμερα ο καθένας θυμάται 5-6 άτομα :)
Βλέπω και τις άθλιες φωτογραφίες που έβγαλα και δεν αναγνωρίζω παρά ελάχιστους...

Θα ξαναπροκύψει :)

Lili said...

crazy monkey

ημουν η μονη ξανθια με ισιο μαλλι και τουφιτσα-δεν ντρεπομαι στην ηλικια μου?)- με την μεταφορικη και κυριολεκτικη εννοια αφου φοραγα μαυρο πουλοβερ.(εσκασα)
+
μαυρο παντελονι, μαυρη μποτα με ψηλο τακουνι μπας και ξεγελασω κανεναν, που πηγαινε απο δω και κει, αλλα ημουν κυριως on the dance floor η διπλα στην Ελιζα...

Godot said...

ftou ftou!
mourlia.
j adore skepsi.

Rodia said...

Ωραία περάσαμε!!! Μου μένουν ακόμα 5-6 μέρη να επισκεφτώ (από τη λίστα του crazy monkey)
Εχω πάρει μπάλα από το πρωί με τη σειρά.. αλλά.. έχουμε και δουλειές..
π.χ. να βάψουμε αυγά -και όχι να τα κλωσσήσουμε!
Καλό Πάσχα Λίλυ:-)

..ούτε'γώ γνωρισα τον crazy monkey:-( σνιφφφ

Rodia said...

Παρεξήγα τώρα αυτό που έγραψα! Αντε! ;-)

..να ζητήσεις μετά συγγνώμη.. να σε ξανασυγχωρήσω.. να.. νά'χουμε κάτι να κάνουμε τεσπα!

the ibt said...

Lili, εγώ πληγώθηκα πολύ που δε με ήξερες. Πήγε χαμένη και η υποδοχή που σου έκαμνα.

Lili said...

Εισαι απ αυτους που καναν επιφωνηματα ε?:P

Συνήθης Ύποπτη said...

Καλά τώρα, κάθεστε και ασχολείστε με το τι λέει μια τρελή για μένα;

Τσ τσ τσ, και σου έχω πει ρε Λίλη, άσε με να γίνομαι ρεζίλι από μόνη μου...


:P

Unknown said...

Ονοματεπώνυμα ανταλλάξατε ή μείνατε με τα ψευδώνυμα;

My first book

My first book
A funny Homebirth