Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, April 21, 2006

You should be dancing...

Νow playing
Early in the morning /Gap band
Got to be real/ cheryl lynn



Εβαλα μουσικη δυνατα και αρχισα να χορευω.
Πιο μικρη, στο πατρικο μου, η μητερα μου ειχε προνοησει να βαλει καθρεφτη απο τοιχο σε τοιχο στο εργαστηριο της, στο δωματιο μου και στο βαθος του χωλ.
Σχεδον καθημερινα εκλεινα την πορτα και χορευα μεχρι τελικης πτωσης μπροστα στον καθρεφτη.
Φοραγα ρουχα, η οχι, τακουνια, και χορευα.Αργοτερα εμαθα οτι χορευα προκλητικα-Θαχα κανει τρελλα λεφτα σαν στριπτιζου, αλλα ας οψεται η συνειδηση μου, και η βαρυτητα.:P

Εχουν μεινει στην ιστορια(της δικης μου γενιας) η εμφανιση μου στο club 22 και στο mercedes το 1989 εως το 1992.
Μπορω να πω με περηφανεια και ντροπη συναμα οτι εγω ξεκινησα τον χορο πανω σε μπαρα.
Μετα οταν ανεβηκανε ολες οι αλλες, κατεβηκα.
there was no point anymore
Η μαλλον για να ειμαι δικαιη, ο τοτε ιδιοκτητης του club 22 το ξεκινησε ενα βραδυ που χορευα με την παρεα μου.
Ηρθε και με πηρε απο το χερι και με ρωτησε ποια μπαρα ηθελα.
διαλεξα την μεσαια, ανεβηκα, δανειστηκα ενα μπουφαν, γυαλια και εβαλα το αγορι μου μπροστα μπροστα για να μην υπαρξουν παρεξηγησεις.
Ο τυπος φυσικα γουσταρε. Του αρεσε να κανει επιδειξη.
Φανταζομαι και γω, αλλα στα 18 δικαιολογεισαι.

Το 9 μιση βδομαδες ξεκινησε και γυρισα στον dj, ψηλα και του ειπα να σταματησει.
Αφου δεν ημουν ετοιμη
Και ετσι με 20 δευτερολεπτα σιωπης, εβαλα ενα καπελλο, πηρα ποζα και ξεκινησα να χορευω.


στο στεκι μου ανεβαινα συχνα, και οχι για να με δουνε οπως θα πιστευανε πολλοι και πολλες τοτε-αφου με προσεχανε ουτως η αλλως οταν χορευα-αλλα γιατι ειμαι κοντη και δεν αντεχα αυτο το ασφυκτικο πραγμα γυρω μου. Και το μαγαζι ηταν σαν σπιτι μου.


Αλλη μια φορα ανεβηκα, στο μερσεντες αλλα εκει παρεβηκα κανονες.
Πρωτον ημουν μονο με εναν φιλο μου, ο οποιος ειχε και γυψο στο χερι.
δευτερον ημουν μεθυσμενη και παρεβηκα καποια ορια ( οπως το να ριξω κανατα με νερο πανω μου -το flashdance μας μαρανε)
Ο φιλος μου ιδρωνε και ξεφυσουσε "εσενα θα σε πηδηξουνε και ειναι στην φυση σου, εγω τι φταιω?"
Καποια στιγμη επεσα απο το μπαρ και προσγειωθηκα στο πατωμα αφου ολοι οσοι ειχαν μαζευτει για να βλεπουν κατω απο την φουστα μου, τραβηχτηκανε.:D
Απτοητη, ξανανεβηκατο ουφο, και δεν ηταν και λιγο πραγμα αφου σε κεινη την συγκεκριμενη στιγμη, ειχε σταματησει ολος ο κοσμος να χορευει και κοιτταζε εκει που εδειχνε ο προβολεας, αφου o dj ειχε βαλει 3 φορες το 9μιση εβδομαδες. 3 φορες το french kiss και 3 φορες το "εverything...evrything s gonna be alright this morning-μια μπλουζια που ακομα ψαχνω να μαθω πως την λενε).
Ο προβολεας φυσικα εδειχνε μια την αφεντια μου και μια, μια κοπελιτσα που αρχιζε να τα βγαζει.
τελικα κατεβηκε με το βυζι εξω τσατισμενη στο 2ο τραγουδι....(αμα δεν ξερεις να κουνηθεις παιδι μου...)

Ολα αυτα βεβαια τα λεω οπως μου τα διηγηθηκε ο φιλος διοτι εγω μονο την τουμπα θυμαμαι και την αμυδρη εκπληξη μου που ο ταξιτζης με εβαλε στο ταξι αφου ημουν μουσκεμα.Εσταζε η φουστα μου, οι γοβες μου σπλιτς σπλατς ειχαν πιασει μακα, ενα χαλι μαυρο...αυτα θυμαμαι...
αυτα, και τα γυρισμενα προσωπα προς εμενα.Σαν θαλασσα.
Μαλακιες θα μου πεις.
Καλυτερη επιβεβαιωση ηταν αυτη ομως, παρα να παω να πηδηχτω με καποιον επειδη ο καλυτερος μου φιλος/γκομενος τα φτιαξε με φιλη μου μετα απο 1μιση χρονο "σε θελω αλλα φοβαμαι"(μουντζα)


Χορευα non-stop απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου.
Απο τα οποια μετρια ταλεντα εχω, ο χορος ειναι το αγαπημενο μου.
Ειχα και το καταλληλο υψος για μπαλαρινα, πηρα τις πουεντ σε εξι μηνες, χορεψα σε θεατρο,και μετα ανακαλυψα την ελληνικη πραγματικοτητα. Προορισμος--->Χορευτρια σε μπουζουκλερι και σε βιντεο κασσετες του Ομηρου Ευστρατιαδη(αυτος με το "χρυσο κουφετο")
Γλυστρισε και ο σπονδυλος(ηθελα και ενοργανη τρομαρα μου)εδεσε το γλυκο.

Χορος απαγορευεται μου ειπαν οι ειδικοι.Στα 15
Δεν υπηρχε περιπτωση.
Σταματησα να χορευω στα 21 οταν επιασα δουλεια, τα βραδυα.
Αλλα και παλι οταν τραγουδουσα ηθελα να κουνηθω.
Αυτο που τωρα ειναι αποδεκτο και ζητουμενο, πριν 10 χρονια ηταν αδιανοητο.
"Τι "καραγκιοζιλικια" ειναι αυτα? Εδω ειναι Ελλαδα, δεν ειναι Αμερικη."


Με τον καιρο , παχυνα, βαρυνα, επαθα και 2-3 προσωπικες ηττες και αυτο εβγαινε και στον χορο μου.
Εχασα την αυτοπεποιθηση μου, δεν θεωρουσα οτι ηταν πλεον ομορφο θεαμα.
Προκλητικος χορος στην ηλικια μου δεν δικαιολογειται, κιας μου βγαινει φυσικα.
Και μετα ειναι και το στυλ...που το πας.
Εγω ντισκοβια μεχρι παναγιας, κουνημα γοφων χεριων, κεφαλιου, freezes, σε μια εποχη που ο χορος ειναι τοσο διαφορετικος.

Στο καραοκε με τον σουγκαρενιο αρχισα να λυνομαι λιγο.
μου εκανε και καλο για την σκηνικη μου παρουσια...
σιγα σιγα με ξαναεβρισκα, αλλα οχι ακριβως.


Προχτες στο παρτυ ηπια 2-3 ποτα και ξεκινησα με τρελλη διαθεση να χορεψω, να αφεθω στην μουσικη και να μην υπολογισω τιποτα και κανεναν, ειτε ηταν ενας πανω στην πιστα ειτε ολοι. Και αυτο εκανα.
Προσποιηθηκα και φανταστηκα τον εαυτο μου οταν κανει σεξ για πρωτη φορα με εναν αντρα.
Σταματησα να σκεφτομαι πως θα το παρει, πως θα με δει και το φχαριστηθηκα.


Σημερα, εβαλα λοιπον δυνατα την μουσικη, το κομματι που ακουγεται τωρα και καποια αλλα.
Πηρα το σεξυ υφος μου που μ'αρεσει οταν ενα κομματι με φτιαχνει και με ανοιχτα ποδια, χερια στο κεφαλι αναμεσα στα ανακατεμενα μου μαλλια, αρχισα να κατεβαινω, να ανεβαινω, και να κουνιεμαι.
Στα τροπικα νησια οταν στεναχωριουνται χορευουν, φαντασου τι ευεργετικο ειναι οταν εισαι ουτως η αλλος καλα.
Σε 5 λεπτα ειχα ξεχασει τα παντα και ειχα γινει ενα με τον ρυθμο και την μελωδια.Η μικρη παρατησε τα παντα, ετρεξε στο ντουλαπακι με το ψευτικο μικροφωνο της και ηρθε διπλα μου και αρχισε να χτυπιεται και να τραγουδαει...οπως καναμε παλια.
Διασκεδασα απιστευτα.



Του χρονου, στο καινουργιο σπιτι με βεραντες, θα βαλω καθρεφτη τοιχου.

5 comments:

Lili said...

αχ ναι, η πουτανα η ατιμη...ειμαι...


(και γαμω τα γελια με το νικνειμ)
:P

the ibt said...

Muddy Waters - Everything's Gonna Be Allright είναι το τραγούδι που ψάχνεις.

Ψωνάρα :p

Lili said...

Tελειως...
(και ξανθια, μα πως να το εβρισκα μ αυτον τον τιτλο????:P)


ρε σεις μηπως ξερετε να μου πειτε και ποια ειναι τα μουσικα θεματα στο διαφημιστικο της sprite(boytane στο γηπεδο που ειναι ομως πισινα) και απο τα γυαλια carrera?

Annabooklover said...

Κοίτα δεν ξέρω αυτή τη στιγμή αλλά υπάρχει ένα φόρουμ που λένε κάτι τέτοια (μουσική από διαφημισεις κλπ). I'll let you know later. Keep dancing!

Lili said...

ποιο καλε? πες μου να παω μονη μου...(ασε που μπορει να το ξερω ηδη):D



Aϊ ουιλ, αϊ ουιλ.:P

My first book

My first book
A funny Homebirth