Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, May 15, 2006

About last night

Eχω κλεισει 2 τραπεζια /βαρελια στο mikes, περιμενω τηλεφωνο του Ηakaan, ο οποιος ειναι στο παρτι της Anette και θα αργουσε λιγο. Στο μεταξυ η παραδιπλα παρεα (10 ατομα σε ενα βαρελι 5 θεσεων) εχει απλωθει επικινδυνα και μας εχει στριμωξει. Δε βαριεσαι, μετακομιζουμε στο αλλο βαρελι που εχω στην διαθεση μου, δεν ξερω και ποσοι θα ειμαστε.
Με το που ακνουμε αυτην την κινηση, παιρνουν τις καρεκλες(μας).
"ε παιδια...οταν ερθει η παρεα μου, θα σηκωθειτε"
μου απανταεει ενας ωραιος και γυμνασμενος νεαρουλης με υφος ναζιαρικο.
"της καρεκλα μου θα την κρατησω"
υου απανταω με το ιδιο ναζιαρικο υφος
"δεν νομιζω"
σοβαρευει κοιταει παραπερα
"εχει κι αλλες καρεκλες πιο κει"
τον κοιτταω.
"ακριβως"

στραβομουτσουνιαζει.
στ αρχιδια μου.

Ερχεται ο hakaanε την παρεα μου και φυσικα βρισκονται ορθιοι. Σκουνταω τον χαριτωμενο ο οποιος στραβομουτσουνιαζει, δινει την καρεκλα και αλλες 3 που ειχανε βαλει παλτα και τσαντες.
Τον πλησιαζω και του λεω
"μην χαλαστουμε βραδιατικα, βλεπεις οτι εχω κατανοηση ενω εχετε καθησει στο δικο μας..."
"δεν ασχολουμαι μαζι σου"
.....(κενο)

"μαζεψε το γαμημενο κοκκαλιαρη κωλο σου και την παρεα σου απο το τραπεζι μου, Τωρα."



Η παρεα μου καθησε ,και ξεκινησε το καραοκε. Χτες ειχε και διαγωνισμο γιουροβιζιον. Νομιζω οτι εκανα πολυ καλη Βισση, αφησα να μου πιασουν και το μπουτι:P
H διπλανη παρεα ειχε γυρισμενη την πλατη της στην σκηνη και δεν χειροκροτουσε(οχι μονο σε μενα) και αναρωτηθηκα...αν δεν τραγουδανε και δεν συμμετεχουν, τι ηρθαν να κανουν? να κοροιδεψουν? να κανουν χαβαλε?
Οταν αρχισα να τραγουδαω το χαμογελο ειρωνιας σβυστηκε απο τα προσωπα τους και οταν ο παρουσιαστης παρουσιασε τον Hakaan, δεν ξερανε που να χωθουνε( δηλαδη τωρα ξαφνικα, ημουν δικαιολογημενη που ζητουσα το τραπεζι μου?...τσογλανια)
και το μαγαζι να χειροκροτα εντονα πριν ακομα ο Χακαν ανοιξει το στομα του(ρε τι ψωνια ειμαστε μεις)και πολλοι να στελνουν με σμσ σημα σε γνωστους τους :P

και ανοιγει το στομα του να τραγουδησει και μενω Μα-λα- κας, και ολοι οι υπολοιποι.
Τι φωνη ηταν αυτη?
Η βραδια εξελιχτηκε με πλακες και αστεια. δυστυχως ο πρωηω κολλητος μου δεν εχει κοψει το κοροιδευτικο στυλακι πλακας και δεν μου αρεσει καθολου οταν το αντικειμενο πειραγματος ειμαι εγω, ειδικα με καποιον που γνωριζω ελαχιστα.
πρεπει καποια στιγμη να του μιλησω σοβαρα γι αυτο.
Να βρει αλλο τροπο να βγαζει το απωθημενο του χωρις να δημιουργειται μαι αισθηση οικειοτητας μεταξυ τους, εις βαρος μου.
Ενιωσα χτες καποια σχολια να ειναι out of place και κεινος να χαχανιζει και να το συνεχιζει.
Τελος παντων.

Ο hakaan περασε υπεροχα, και γω το ιδιο. Χτες παρουσιασαμε με τον Χρηστο απο την Συρο και το ραπ τραγουδι στο οποιο κανω τα φωνητικα, μετα οταν τραγουδησαμε το αναπαντητες κλησεις, ο hakaan και ο Μανος μου τραγουδαγανε i was made for loving you baby, των kiss, στο σολο. Αρχισα και γω, και σε λιγο ενα ολοκληρο μαγαζι τραγουδουσε με κεφι.
Ειχα κιαλλα να πω αλλα δεν τα θυμαμαι και πρεπει να παω και για δουλεια, οποτε...

5 comments:

Λαμπρούκος said...

Δηλαδή μ αυτά και με κείνα μας λές ότι είσαι από φωνή... φωνάρα Λίλι έε?

mosaic said...

τι δουλειά είναι αυτή?

πληρώνεσαι σαν ημιεπαγγελματίας τραγουδίστρια κάνοντας καραόκε?

και το γεγονός ότι τραγουδάς καλύτερα από έναν ερασιτέχνη κάνει κράχτη για το μαγαζί και σου βγάζει μεροκάμαto?

συχώρα την ασχετοσύνη, αλλά μου φαίνεται πολύ κουφή δουλειά για την ελλάδα.αν είναι έτσι όπως το φαντάζομαι.

απ την άλλη βέβαια δεν είμαι και πολύ της νύχτας οπότε όλα παίζουν και να μην το χω καταλάβει.

Lili said...

@lamproyko
δεν χρειαζεται να το πω μανα μου, το ειπες εσυ 2 ποστ παρακατω :P
(να προσπαθησω να αφηνω απ εξω τα στιγμιοτυπα αυτα οταν περιγραφω την βραδια μου?ειναι ενοχλητικο?)


μοσαικ
βγηκα να διασκεδασω.
το συνηθιζω μια φορα την εβδομαδα.
το οτι ειμαι τραγουδιαστρια (μεταξυ αλλων πραγματων), δεν μου αφαιρει το δικαιωμα να παω να τραγουδησω καραοκε...δεν ειναι ΟΛΑ δουλεια πια, μπαστα...:P
(και στο συγκεκριμενο μαγαζι ΟΛΟΙ ειναι φωναρες, ο ενας καλυτερος απο τον αλλον,σας το συνιστω)

mosaic said...

oups δεν κατάλαβα.

εχω πάει στο mikes. εννοείς αυτό που είναι διπλα στον πύργο αθηνών.υποθέτω.

το βρήκα λίγο παλιοροκάδικο για τα γούστα μου.αλλά είχε ωραία ατμόσφαιρα.

bluesmartoulis said...

Απ΄ότι έχω ακούσει, πράγματι έχεις κα-τα-πλη-κτι-κή φωνή. Χαίρομαι πολύ που περάσατε όμορφα. Πάντα τέτοια.

My first book

My first book
A funny Homebirth