Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, May 07, 2006

Hey teacher, smile

και αφου εβγαλα την σαχλαμαρα απο μεσα μου, ειπα να κατσω να γραψω πιο σοβαρα.
Ομως δεν θελω να εξιστορω με καθε λεπτομερεια την πολυ συσαρεστη συζητηση που ειχα χτες με μητερα μαθητριας μου (λογω το οτι παντα αργουσε να με πληρωσει αδιαφορωντας αν την αλλη μερα ηταν σαββατο και επρπε να ψωνισω, αν ειχα γενεθλια κλπ , ενω ηξερα οτι τα εχει.)
Ξεκινησε επιθετικα,"δεν ειναι δικη μου ευθυνη αν το παιδι δεν σου τα εφερε τα λεφτα". Κρατηθηκα.
"Αλλαξες τις ωρες 5-6 φορες μες τον χρονο. Και μετα το παιδι ερχοταν σπιτι σου, γιατι στματησατε να κανετε εδω μαθηματα?"
Παλι κρατηθηκα( οι ωρες αλλαξανε γιατι η αλλη μαθητρια ειναι κολλητη της και θελανε να μπορουνε¨να πανε μετα για καφε, να κοιμηθει το απογευμα ο μπαμπας της μιας, και να μπορω και γω να δω το παιδι μου. Σταμτησα να πηγαινω σπιτι τους γιατι καθε φορα πηγαινοερχονταν στο δωματιο μανα+ αδερφη για να ντυθουνε ,οταν δεν πεφτανε ομηρικοι καβγαδες μεταξυ του ανδρογυνου)
"Νομιζω οτι δεν εκανα τιποτα αυθαιρετα. Ρωτησα πριν αλλαξω τις ωρες και τις συνθηκες"
"Και δυο ωρες ειναι πολλες, σερι, το λενε οι παιδοψυχολογοι"
Γελασα.
"Τοτε να κλεισουν τα σχολεια.
Εν παση περιπτωση, κανω αυτην την δουλεια χρονια, δεν ειχα ποτε προβλημα."
"Εγω βλεπω σε σενα μια ανισσοροπια.Εγω τα λεω χυμα"
"Νομιζω οτι δεν υπαρχει λογος να συνεχιστει η κουβεντα μας. Διακρινω μια γενικη δυσαρεσκεια και"
"Γιατι να βολεψεις την αλλη( κολλητη της κορης της και κολλητη με την μανα με την οποια εχουν απιστευτα ανταγωνιστικη σχεση)εμεις σε ειχαμε πρωτη!"
Εγω εντωμεταξυ εχω σπαστει αγριως, θελω τα λεφτα μου και θελω να κλεισω το τηλεφωνο σε αυτην την γυναικα που δεν σεβεται την δουλεια μου.
Ακομα δεν ειχα ξεπερασει τον θυμο μου οταν την τελευταια φορα με απειλησε οτι θα βαλει να με παρακολουθησουν γιατι αυτη "εχει διασυνδεσεις" και προσεχει ποιος ερχεται κοντα στο παιδι της.

Κα ξανα η καραμελλα.
"μας αλλαξες τις μερες"
"δεν το εκανα αυθαιρετα, ας μου ελεγες οτι εχεις προβλημα"
"μα δεν μπορω, φερνεις τον αλλον σε δυσκολη θεση"
"δηλαδη δεν εχεις προβλημα να με κριτικαρεις για το πως κανω την δουλεια μου και το ποσο ανισσοροπη ειμαι, εκει τα λες χυμα , αλλα ντρεπεσαι να μου πεις οτι δεν σε βολευει η αλλαγη της ωρας?"

"Δεν νομιζω οτι μπορω να συνεχισω να δουλευω καπου οπου νιωθουν οτι δεν αξιζουν το κοπο τα λεφτα που παιρνω. Και φυσικα δεν μπορω να δεχτω τετοια συμπεριφορα, οσο κι αν αγαπω την μικρη."


Το προβλημα?
Πολλα.
*αγορασε σπιτι πριν 2 μηνες και της πεσανε ολα μαζι.Δεν θα παραδεχτει ποτε οτι δεν εχει λεφτα. Οταν με πρωτογνωρισε με ρωτησε ποσα βγαζω και χμογελασε με ευχαριστηση οταν εμαθε οτι βγαζει περισσοτερα καθαριζοντας. Η περηφανεια του αγγραματου.
*Η κορη της με λατρευει.(η με λατρευε-προσπαθησα να της την σπασω λιγο γιατι ερχοταν σπιτι χωρις προειδοποιηση κλπ)
Ειμαι οπως λεει "μοντερνα, επαναστατρια". Για μια μανα που παιρνει το παιδι της στα ραντβου με τον εραστη της, που φωναζει "εγω εκανα την αδερφη σου για σενα!"(μπροστα και στα 2 παιδια) και που εχει μπερδεψει τους ρολους τους, φανταζομαι ειμαι μια απειλη.
*Περναει εμμηνοπαυση.


Στεναχωρεθηκα.
Η μικρη χρειαζοταν καποιον απ'εξω.
που δεν την πιεζει να ντυθει θηλυκα(στα 13), που θυμωνε οταν αυτη εκανε γκραφιτι η εφτυνε στον διακοπτη για το φως( και καλα μαγκια)
Στεναχωρεθηκα και για μενα.
Περα απο την απωλεια των 240 ευρω που ειχα μετα τις γιορτες, τωρα εχω απωλεια 180 ευρω. Δυσκολευει πολυ το πραγμα. και σε ενα μηνα σταματαω την δουλεια.
Δεν ξερω τι θα γινει και με την κολλητη.
θα συνεχισει?
Στεναχωρεθηκα γιατι ενιωσα οτι δεν μου αναγνωριζανε την δουλεια μου.

Αλλα απο την αλλη ενιωσα και ανακουφιση.
they were too much trouble.
Ποτα, χαρακιες στα χερια με τον κοφτη, ορμονες, κομπλεξ γονιων...



Γιαυτο απο χτες ειμαι καπως, και εχω φαει 1223857935028-608 σοκολατες και θελω να μιλαω για πουλια και πηδηματα.
aυta einai harmless..

5 comments:

bereniki said...

kala...afou eixe TOOOSA parapona kai eblepe kai "anissoropia" se sena giati de se apelue apla? eprepe na se exei na douleueis dwrean gia na patsisei kai kala?
kala ekanes kai ekopses... kai mono pou ta diabasa eniwsa thn "arnhtikh energeia"... fantasou na tin akous kiolas! makria!!!

ps. nai ontws, an gnwrizeis polla tetoia atoma, oi apopseis sou gia ton ellhnara aitiologountai!!!
:P

Lili said...

exm


η συγκεκριμενη δεν ειναι ελληνιδα...οχι οτι εχει διαφορα.
Απο ελληνιδες εχω ακουσει οτι δεν αφηνουν στα παιδια τους να κανουν παρεα με αλβανακια και οτι πετανε τα μαχαιροπηρουνα που μπορει να χρησιμοποιησουν αν ποτε κανει το παιδι οτυς το ατοπημα να φερει καποιο σπιτι.
και αλλα πολλα....


ελληναρας δεν ειναι τοσο θεμα nationality, οσο θεμα ψωνισματος δυσαναλογο με το στατους.

Η συγκεκριμενη απλα ειναι αγραμματη και ενιωσε ασχημα που μου αργουσε τα λεφτα καθε εβδομαδα.
ασχετως αν καταλαβαινω τι της φταιει, δεν σημαινει οτι θα επιτρεψω τετοια συμπεριφορα χωρις να διαμαρτυρηθω η να βαλω καποια ορια.

0comments said...

Δύσκολα!
Και πιο δύσκολα ακόμα για την κόρη της! Με τέτοιο γονιό!!

Lili said...

pleon exo kataliksei οτι ολοι οι γονεις κανουν και θα κανουν σοβαρες μαλακιες.

ειναι η πιο δυσκολη , κουραστικη, υπευθυνη δουλεια στον κοσμο, να φροντισεις, μεγαλωσεις, φτιαξεις εναν χαρακτηρα, και δεν υπαρχει ουτε ενας τεκμηριωμενος οδηγος χρησης.


εχω δει τοσα πολλα
εχω ακουσει τοσα πολλα
που δεν θα πιστευατε στα αυτια σας.

αλλα πλεον ειναι ξεκαθαρο


μακαρι να μην υπηρχε η προσδοκια της τελειοτητας στους γονεις.
ουτε κεινοι θα νιωθανε την πιεση, ουτε τα παιδια θα aπογοητευονταν.


το λεω αυτο γιατι με ενοχλει να διαβαζω κατι οπως "με τετοιο γονιο" ποιος? εγω που εχω πολλα issues με τους γονεις.
και αυτο γιατι εχω δει ποσο πολυ αγαπη υπαρχει για τα παιδια τους.


αν θεωρουν οτι εγω δεν ημουν καταλληλη , η οτι δεν αξιζα τα λεφτα που μου δινανε, μαλλον πρεπει να αναθεωρησω και τον τροπο που φερομαι, και τον τροπο που διδασκω, και τον τροπο που πλασαρομαι.

Mona Sax said...

auto to kokkino kai mple to kaneis on purpose?ta vlepeis 3D ta grammata?

My first book

My first book
A funny Homebirth