Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, May 14, 2006

Superstar

Μολις αφησα τον Hakaan,τον παραγωγο του τουρκικου τραγουδιου της Γιουροβιζιον.
Βρεθηκα σε μια παρεα τελειως τυχαια με μελη των αποστολων αλλα επειδη το τραγουδι του ειναι το μονο που μου αρεσει γιατι ειναι ντισκοειδες,πιασαμε την κουβεντα.
Ειχα τα χαλια μου γιατι ειχα περασει την μερα μου να τρωω σοκολατες και πιτσες μπορστα στον υπολογιστη(τι ντεκαντανς) και μετα βγηκα ν απαιξω μπορισμπα σε μια φιλη, κατι που με ηρεμησε...στον γυρισμο ειπα να πω ενα γεια σε ενα συναδελφο στην δουλεια του και ετσι ξεκινησε η ιστορια.
Ειχα μαζι μου το μπ3 με διαφορα τραγουδια, και μου ζητησε να τα παει στο δωματιο του να τα κατεβασει. Του ειπα οτι προτιμω να το κανω εγω αυτο και ανεβηκαμε μαζι με τον φιλο μου.
Εβαλα τα τραγουδια , του ειπα ποια ειναι ποιων, μου εκανε εντυπωση που ενω του αρεσανε, δεν τους ειχε ακουστα.
Καποιαστιγμη ακουστηκε η φωνη μου απο τα ακουστικα και βιαστηκα να το σταματησω.
"this is different style"
απαντησα ναι, και ευχηθηκα να μην πει κατι δυσαρεστο που μπορει μετα να μας εφερνε και τους 2 σε αμηχανια.
"Its nice voice, who is it?"
χωρις να τον κοιταξω, ειπα
"me"
"you?No."
χαμογελασα....ειναι ωραιο συναδελφοι σου που εχουν ακουσει τοσους και τοσους να ξαφνιαζονται.


Μου ζητησε το ντεμο που ειχα στο χερι μου...(το ειχα παρει μαζι μου να το ακουσει η φιλη μου)
Τοθ τοδωσα και του υποσχεθηκα να παμε αυριο να ακουσουμε καμια μπαντα η να παμε σε καποιο καραοκε.
Κατεβηκα απο το δωματιο και ειδα να με κοιτανε εντονα απο την ρεσεψιον. Νομιζα οτι ηταν επειδη με αναγνωρισανε απ οταν ειχα δουλεψει εκει, οταν ειδα το χαμογελο.
Μια γυναικα ανεβηκε στο δωματιο με 2 αντρες και κατεβηκε μιση ωρα μετα...


δηλαδη και να ηθελα να τους πεισω-που δεν ηθελα- φανταστηκα το υφος.
ελα μωρε τωρα...τι πηγε να κανει επανω, να ακουσουν μουσικη? Σωπα μωρε...

Αλλα δεν με ενοιαζε.
Ισως θα επρεπε.
Ομως για μενα ειχε σημασια οτι για πρωτη φορα εδω και μερες, ενιωθα καλυτερα.
Ηρεμη, χαλαρωμενη και επιτελους ικανοποιημενη
(βγαλτε το μυαλο σας απο τον βουρκο)

2 comments:

Γιουτζίν said...

Ή βγάλτε απ'το μυαλό σας το βούρκο.
Ορθά ελάλησες Λιλή

bereniki said...

(άσχετο comment)
είναι η γιορτή της μαμάς!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! *****

My first book

My first book
A funny Homebirth