Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, July 13, 2006

Μεθυσμενες πολιτειες

φευγω φευγω φευγω...οχι σημερα ουτε αυριο αλλα συντομα.
και θα παρω το παιδι μου αγκαλια και θα του μαθω μπανιο κατω απο το νερο, και θα στουμπωσω στο φαι9καπως πρεπει να διατηρησω τα κιλα μου και την 3μετρη περιφερεια μου)


σημερα πηγα καραοκε και περασα πολυ καλα.
Οπως δεν ειχα περασει εδω και πολυ καιρο. και να σκεφτεις οτι παραλιγο να μην πηγαινα.



ανακαλυψα κατι και για τον εαυτο μου.Περιφρονω τις γυναικες που ειναι ευκολες.
ναι ναι.
ποιος θα το πιστευε.
Το προσεξα οταν διαβαζα καποια εδω μεσα.
Το προσεξα και σημερα.


δε γαμιεται.


Πειτε μου, οταν πατε στο lili's midis and stuff, μπορειτε να ακουσετε/ κατεβασετε τα κομματια?
Ειδα σημερα τον νεαρο που πρινμ ενα ρονο ειχε διαβασει ολο το μπλογκ και μου ειχε φερει cd, o oποιος μου ειπε οτι συνεχιζει να με διαβαζει καθε μερα και συγκινηθηκα.
Αλλα μου ειπε οτι δεν μπορει να κατεβασει τα κομματια.

Παγαιντε βρε να μου πειτε τι γινεται.



καληνυχτα
εχω πιει παλι 3 μπυρες=ειμαι ντεφι.

5 comments:

AsGoodAsItGets said...

Δοκίμασα να κατεβάσω το "Cry me a river" και το "Black velvet" (που είναι απ΄τα αγαπημένα μου ούτως ή άλλως). Κατέβηκαν αμφότερα μια χαρά.

Αν κατάλαβα καλά εσύ τραγουδάς;

Εάν ναι, είσαι πολύ καλή!

Lili said...

aaa, να κατεβασεις και το ζεταιμ...θα ξετρελλαθεις!(ειναι το αγαπημενο ολων)

word verification
estim


(χοχοχοχο)

AsGoodAsItGets said...

Μάλιστα, κοπέλα από σπίτι, με γαλλικά και πιάνο :P

Καλό, δε μπορώ να πω, αλλά άμα δεν καταλαβαίνεις τους στίχους χάνει. Και τα γαλλικά μου θέλουν ξεσκόνισμα (και σφουγγάρισμα).

Άσε που ο τίτλος του είναι υπερβολικά κοινός και με τα λιγοστά γαλλικά μου δεν διέκρινα...βάθος στο στίχο.

Lili said...

φυσικα και ειμαι με γαλλικα και πιανο και ενοργανη...

μπορει ο στιχος να μην ειχε βαθος αλλα η φωνη μου σ αυτο σιγουρα εχει.
τα παραπονα στον ηχοληπτη!:P

AsGoodAsItGets said...

Δεν έχω παράπονα από τη φωνή και τον ήχο, κάθε άλλο.

Τα παράπονα στον στιχουργό θα έλεγα. :)

My first book

My first book
A funny Homebirth