Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, July 31, 2006

Επιστολη στον Νick

χτες σε εβρισα, σου φωναξα, σου πεταξα και ενα μαξιλαρι.
Σου φερθηκα ασχημα.


Δεν εχω κανενα δικαιωμα να φερθω κατ αυτον τον τροπο, ακομα κιαν εχω απογοητευτει, ακομα κιαν αυτα που λες με προσβαλλουν ακομα κιαν αυτα που λες ειναι -για μενα- μαλακιες.
Δεν εχω κανεναν δικαιωμα, οπως δεν εχω και κανενα δικαιωμα να καταπνιξω αυτα που με ενοχλουν επανω σου. Ειναι αποκαρδιωτικο να βλεπω οτι τελικα δεν εχω κανει προοδο σ αυτον τον τομεα

και σιγουρα δεν εχω κανεναν δικαιωμα να λογοκρινω και να επιβαλλω τα δικα μου γουστα σε κατι που ειναι τοσο προσωπικο οσο ειναι ενα μπλογκ, ειδικα ενα μπλογκ
σαν το δικο σου που ειναι τοσο -μα τοσο -αληθινο και ειλικρινες.

Κιαν με ενοχλει η χυδαιοτητα, κιαν μου αγγιζεις χορδες με τα σεξιστικα σου, tough,
θα βρω τροπο να το αντιμετωπισω.

Για την ωρα, συγγνωμη.
και δημοσια.

1 comments:

ela said...

Προσπαθώ να φτιάξω ένα δικό μου blog, (σε διαβάζω περίπου ένα μήνα και η αλήθεια είναι ότι έχω αποκτήσει μαζί σου κάτι σαν οικοιότητα, ή τέλος πάντων ένα συναίσθημα - κατάσταση που δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αφού είναι εντελώς μονόπλευρο καιμόνο μέσα στο μυαλό μου ) μήπως ίσως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τι γίνεται σε αυτό τον χώρο και πως λειτουργεί αυτός ο "διάολος";

My first book

My first book
A funny Homebirth