Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, July 06, 2006

Were back in business

Eιμαι καλα.
Κριση ηταν τελικα, και περασε.
Ειμαι καλα γιατι εκφρασα την ενοχληση μου πριν, αν και τωρα λιγο ψιλοντρεπομαι που ασχολουμαι με μικροπραγματα.
βεβαια εχω γνωση οτι η ενοχλησεις μου, εχουν βαθυτερα αιτια.

Χρινια τωρα ξερω οτι δεν αντεχω τους ανθρωπους που μπεμπεκιζουν.
Ειτε αυτο ειναι στιθ λεκθεις, ειτε στην συμπεριφορα.
Σιχαινομαι τους ανθρωπους(δεν υπαρχει αλλη λεξη) που ειναι clingy, needy, και θεωρουν οτι εχουν δικαιωμα να απαιτουν την ανοχη σου, την κατανοηση σου και γενικως συμπεριφερονται σαν τετραχρονα.
Ξερω και γιατι.
Ο λογος που σιχαινομαι αυτα τα ατομα ειναι και ο λογος που δεν ηθελα παιδια.
Ι was used up.
Δεν πιστευα οτι θα μπορουσα να προσφερω πια ανεχεια, κατανοηση και υπομονη.

Και τους τραβαω σαν το μελι. somehow.
ολοι οι ανισσοροποι, ανωριμοι, σε μενα θα δουν την μανα τους κατα καποιο τροπο, η some mother figure.


Oμως, οπως ειπα, εκφραστηκα.
Ειμαι καλα κι ολας επειδη βγηκα.
ξεσπασα
χορεψα, τραγουδησα(οχι οσο θα ηθελα, ειναι αληθεια)
Γελασα.


ενας αλλος λογος ειναι οτι περασε ο κολλητος και μου εδωσε 150 ευρω που μου χρωσταγε.
γιουπι!!!
και θα ψωνισω απο το βιολογικο, και θα ξεχρεωσω, και θα περισσεψουν να βγω αφου αναπληρωσω αυτα τα οποια ειχα δανειστει απο τα λεφτα των διακοπων.

Ηρθε και η τελεντομ.
Μονο 50 ευρω.
Τελεια.


Ξαφνικα, με μια εξοδο, μια αποκατασταση του προγραμματος με ενα μηδαμινο ποσο, ενιωσα καλα.Δεν χρειαζομαι και πολλα για να ειμαι ευτυχισμενη τελικα.
Μια γωνια να γραφω τις σκεψεις μου, χωρις να μου ζητανε λογαριασμο, και ενα η δυο βραδια την εβδομαδα να βγαζω ολα οσα δεν μπορω να βγαλω στον μοναδικο ανθρωπο που υπαρχει στην ζωη μου.
Φοβους, νευρα, αναγκη να αγαπησω και να αγαπηθω, αναγκη να αρεσω, γελιο, ανεμελια.


Ξαναβρηκα τις ισσοροπιες μου και νιωθω καλα.
ισως φταιει οτι μου τελειωσε και η περιοδος
Οπως και ναχει αυτο ειναι καλο. Γιατι μπορει να νιωθω κουρασμενη,αλλα ψυχολογικα νιωθω ξεκουραστη και για πρωτη φορα εδω και μερες το σκατουλι μου μου λειπει.
Θελω να ασχοληθω
δεν νιωθω οτι πρεπει να ασχοληθω


Im back on track, yeppeee!


Απο αυριο λοιπον θα ρχισω παλι να γραφω για κωλους, just as usual

6 comments:

vasvoe said...

όχι "ανέχεια" βρε, αντοχή μήπως;
ανέχεια σημαίνει μεγάλη φτώχεια
(εκτός κι αν το εννοούσες μεταφορικά, ως φτώχεια στον εσωτερικό κόσμο...)

κατά τα άλλα, χαίρομαι που ξαναβρήκες τη διάθεσή σου

vasvoe said...

σόρυ, ανοχή (μου αρέσει που διορθώνω κιόλας...)

Lili said...

:D

με κανατε και συγκινηθηκα, και να γελασω αντιστοιχα...ναι βας, ανοχη εννοουσα


(εχω γραψει στα πρωτα ποστ πως και γιατι δεν θελω ελληνα στην ζωη μου...κανας καναδος? αμερικανος? εστω ολλανδος? σουηδος? οχι ε;...)

. said...

εγώ νομίζω ότι αυτό με την περιοδο τα εξηγέι όλα.. =Ρ

gsatelite said...

..back in bussines???yipeee!!!
Θα ξαναφωναζουμε την πυροσβεστικη παλι σε λιγο....
wb sis!!:-))

bluesmartoula said...

You're BACK.
Thank God!!!!!!!
(Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν δημοσιεύει τα comments μου όπως προχθές - λές να φταίει το word verification? Τώρα άν το δημοσιεύσει δύο φορές..... δύο φορές Thank God)

My first book

My first book
A funny Homebirth