Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, September 13, 2006

Metabloging

Μη λερωνετε το μπλογκοχωριο! φωναζει.
Ποιο μπλογκοχωριο και μπλογκοσφαιρα ρε βλαμμενα;
Επειδη βρεθηκαν 2-3 να μαζεψουν τους τιτλους ξαφνικα αποκτησαμε κοινοτητα;
Που ακουστηκε κοινοτητα χωρις νομους και κανονες;
Γιατι απο σο ξερω, ο καθενας γραφει οτι τουρθει.
Βριζει οποιον θελει.


Ο αραχτος περισυ μονο εγραψε 25(!) ποστ μονο στα οποια υπονοουσε οτι πηδιεμαι με τον Μπρους.(και τι καλα που θαταν ναταν αληθεια, ο τυπος μου πηδαει τον εγκεφαλο καθε φορα-με την καλη την εννοια :P)
δεν δωσαμε σημασια γιατι ηταν εκδηλο το μαραζι του για τον πνευματωδη φιλο μου.

Τωρα πηρε το κομεντ μιας κοπελλας που εγραψε εδω και επιριπτει ευθυνες.
Oτι βρωμιζουμε την "κοινοτητα ." γιατι δεν την αγνοησαμε/τιμωρησαμε και συζητησαμε μαζι της.

Last time I checked this was a free country.


No?



Εχει δικιο, ειμαστε ακαταλληλες. Πρεπει να εξωστρακιστουμε, προφανως καταπατησαμε καποιον αγραφο κανονα που λεει οτι πρεπει να κανουμε τα μαντροσκυλα και να τιμωρουμε οποιον εκφραζεται με τροπο που δεν μας αρεσει.

Να ερθουν οι υπολοιποι που συμμεριζονται την αποψη αυτη( ή/και την αντιπαθει προς εμενα ισως?), να μας πανε στα συνορα του imaginary μπλογκοχωριου(χαχαχα τι διαβαζω η γυναικα και δεν χανω το φως μου!) γιατι μονο ετσι θα μαθουμε το μαθημα μας.



Εγω απο την αλλη αποφασισα οτι θα του δωσω με αυτην την αφιερωση-δεν θα υπαρξει αλλη- αυτο που τοσο διακαως επιθυμει απο περισι. ΚΙΝΗΣΗ στο μπλογκ του.
Αν θα καταφερει να κρατησει τον κοσμο που θα παει εκει ειναι δικο του θεμα.
Δωστε του μια ευκαιρια, ριχτε μια ματια στα γραπτα του.
Ας ερθει αντιμετωπος με το τι εχει να προσφερει.


















eat me


Eκει που υπαρχει τοσο ζορι, ισως να φανερωθει η γλυκα, και να εκπλαγουμε -ολοι- ευχαριστα. :P





8 comments:

Anonymous said...

Λίλι, δεν κατάλαβα σε ποιό μπλογκ θα μάς παραπέμψεις και τι θα διαβάσουμε εκεί!
Ανούσια πράγματα, να υποθέσω ή κουτσομπολιά;
Πάντως το σπορ του metablogging δεν είναι εντελώς ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ανούιο;
Πώς μπορεί ένας παντελώς άγνωστός σου να έχει άποψη για σένα;
Γενικά το νετ γεννά παράνοιες.
Θα σού έλεγα να μη δίνεις σημασία!
:-)

Andreas said...

Ε;

. said...

εμένα πάλι μ αρέσει το μεταμπλόγκινγκ, είναι η μόνη ευκαιρία να ακούσεις τι λένε πίσω απ την πλάτη σου, το οποίο στην πραγματική ζωή σπάνια συμβαίνει.



(γύρισα θεσσ και μπορώ να σε ξαναδιαβάσω, στην κομοτηνή, το σχολικό δίκτυο μου απα΄γορευε την πρόσβαση στο μπλογκ σου, ως "ακατάλληλο" =ΡΡΡΡ)

Mantalena Parianos said...

Lili, εδώ δεν μιλάμε για "απλό" μεταμπλόγκιν, αλλά για ΗΘΙΚΟΠΛΑΣΤΙΚΟ μεταμπλόγκιν (του το έγραψα και στα εκεί σχόλια).
Ζούυυυπερ, λέμε.

Lili said...

Μανταλενα
εδω ταιριαζει το when I m good, Im very good, but when Im bad, Im better :P



δεν ηξερα οτι υπαρχουν τετοια φιλτρα προστασιας.
χαιρομαι που χαρακτηριζεται ετσι.
φανταζεσαι να ημουν καταλληλη για ανηλικους?
Φρικη.

:D

Mantalena Parianos said...

Lili>>
To άλλαξα στο profile μου το "όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή... κ.λπ." στο ΑΠΛΟ και ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ
"είμαι δύσκολος άνθρωπος".

Όταν το είδε ο VryPan, έσκασε στα γέλια :)
καλημέρεζ

Fibi said...

Σε όποιον αρέσουμε...


καλημέρες και απο μένα

Lili said...

Μανταλενα
το ειχες στο προφιλ σου?
Τωρα εγω ντρεπομαι...

:P



Δυσκολος= καποιος που ζηταει αυτο που θελει.

My first book

My first book
A funny Homebirth