Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, October 26, 2006

Δεν θα καταλαβω ποτε τους συνανθρωπους μου τελικα

Πρωτα τα "πηραμε" με την ελληνικη δικαιοσυνη και το κρατος.




Τωρα διαβαζω σκορπια, διαθεση για τιμωρια.
"Ποιος ειναι αυτος ο δημοσιος που δεν αντεχει την σατιρα ωρε;
Ποιος ειναι αυτος που τολμα να ειναι ελευθερος και να μηνυει οποιον του γουσταρει;
Ωρε να φερω την χατζαρα, πειτε μου ποιος ειναι να βγαλω πανω μου ολη την "δημοκρατια" μου, ολη την "ελευθερια" μου, ολη την "δικαιοσυνη" μου.

τοσα και τοσα γινονται καθημερινα, μικρες αδικιες και μεγαλες εδω και εξω, αλλα σε πολλα κανουμε τα στραβα ματια η βαριομαστε να ασχοληθουμε, ας ασχοληθουνε οι μεγαλοι.










Εμεις σαν καλα παιδακια, που εχουμε αλλες προτεραιοτητες, λεω να κανουμε καταληψη.


9 comments:

. said...

νομίζω ότι το πήρες λίγο στραβά το θέμα.

έχεις γράψει με όλο το δικαίωμα σου το ποιά σοτιχεία της ελληνικής νοοτροπίας απεχθάνεσαι. φαντάζεσαι λοιπόν να ρθει μι αμέρα ένας κυριούλης και να σου πει ότι διώκεσαι για προσβολή του εθνικού φρονήματος; για την ακρίβεια ότι διώκεται ο vrypan για΄τι στο μόνιτρο φλοξενούνται τα κέιμενά σου;

από ποιούς θα θεωρήσεις ότι πρεπει να υποστηριχτει΄ς; από τη γιούνισεφ; φυσικά από τους υπόλοιπους μπλογκερ.

Lili said...

Πρω τα απολα μανα μου μην μου τσατιζεσαι (αν μου τσατιζεσαι.)

( να πω στα γρηγορα οτι οσον αφορα το αν δεν μ αρεσουν καποια πραγματα στην Ελλαδα, αποτι βλεπω σημερα, δεν ειμαι η μονη :P, αλλα σε διαβεβαιω οτι δεν εχω καμια ψευδαισθηση ως προς το ποσο και ποσοι θα ηθελαν να με βοηθησουν-μεσα απο την μπλογκοσφαιρα- αν ειχα προβλημα.)

αυτο που παιζεται σημερα εχει την παρουσιαση ηθικου θεματος, αλλα χτυπαει σε πολυ πιο εγωιστικα κινητρα.
αποδειξη οτι κανεις δεν εκανε σαλο για τοσες και τοσες αδικιες που εχουν γινει στο παρελθον. Και που θα γινουν στο μελλον.




Πιο ειδικα τωρα.

δεν πηρα τιποτα στραβα, εχω καταλαβει απολυτα περι τινος προκειται.


με την ολη "φονικη" διαθεση διαφωνω, ενω και μεχρι την στιγμη που μιλαμε δεν εχει επιβεβαιωθει πουθενα η "ειδηση".

και οσο φουντωνει η αγανακτηση, και οι φωνες, τοσο υπενθυμιζω οτι μονο ενα ατομο μας εχει ενημερωσει γιαυτην την ιστορια και θα επρεπε λιγο να ηρεμησουμε γιατι αν 1 στις χιλιες η περιπτωση ειναι μουφα, τοτε ολα τα μπλογκ που ενεπλακηκαν χανουν αυριο την οποια φωνη και δυναμη και αξιοπιστια ειχανε.


αν δεν ειναι μουφα, θα εμπλακω και γω, αλλα μεχρι τωρα δεν εχω ΔΕΙ τιποτα. πουθενα. οσο κιαν εχω ψαξει.

. said...

όχι δεν εκνευρίζομαι.
δεν νομίζω ότι θα χαθεί καποια δύναμη αν είναι μούφα. δεν ξέρω ποιά λινκ διάβασες, αλλά όσα διάβασα ε΄γω δεν μιλησαν για αιμοσταγή εκδίκηση, αλλά για την παρουσία μας και τη συμμετοχή μας στο θέμα.

πχ, την παρουσία μας στη δίκη.
το ότι δεν ασχολούμαστε ίσως με σοαβρότερα θέματα ισχύει, αλλά μου θυμίζει το "αυτά τα κάνεις στα φτωχά παιδάκια;" που ρωτάνε μερικοί σε φιλόζωους που ταϊζουν αδέσποτα.

όπως και να το κάνουμε, είναι μια ομάδα οι μπλόγκερς, α΄σχετα αν τρώγονται ή όχι. εφόσον αυτό ε΄γινε σε μπλόγκερ, μπλόγκερ αρμόζει να ασχοληθούν.

ANemos said...

Θα σου απαντήσω όσο πιο απλά μπορώ: για να μπορείς να μιλάς ελεύθερα για όλα αυτά τα σημαντικά θέματα που αναφέρεις (κι άλλα τόσα), θα πρέπει πρώτα να ΜΠΟΡΕΙΣ να μιλάς ΕΛΕΥΘΕΡΑ!

Lili said...

ρε μαριλινα ελληνικα γραφω κιας ειναι ανορθογραφα γμτο κερατο που με πεταγε στ αγγουρια :P

εσυ μου λες τα 'γιατι"


εγω εχω ενστασεις στον τροπο.


Αν αποδειχτει οτι ειναι αληθεια και οτι ολα γινανε ακριβως οπως λεει, τοτε χρειαζεται μεθοδευση και ψυχραιμια, οχι αυτο το πραγμα που γινεται τωρα με "απαιτησεις" να μαθουν ποιος εκανε την μηνυση, προτροπες να σταλθουν δελτια τυπου στο εξωτερικο(χωρις διασταυρωση), προτροπες να τον βρισουν ολοι για να δουμε τι θα κανει ο μηνυτης.


σου φαινεται αποδοτικος και αποτελεσματικος ολος αυτος ο Μαζικος αποτετοιος, ο οποιος προξενεθηκε απο μια ΠΗΓΗ και μονο;


εμενα οχι.

Lili said...

δεν θα εξηγησω αλλο τι εννοω, καντε οτι καταλαβαινετε.

ανεμε, εσυ που εισαι δημοσιογραφος εφημεριδας, το διασταυρωσες, μπορεσες να βρεις μια ακρη;


αν ειναι, να μπω και γω στον αγωνα, πριν με παρουν τα σκαγια σαν αποστατης.
;)

. said...

τώρα εσύ εκνευρίζεσαι =ΡΡ σου μίλησα και για τον τρόπο, όχι μόνο το γιατί.
λαμβάνω υπόψιν μου την πηγή, έστω και μια, και τα ποστ τα οποία μιλάνε για κινητοποίηση σε περίπτωση που γίνει δίκη (γιατι αν υπάρχει μήνυση, υπάρχει και δίκη). θα αδικήσω πολλά ατομα αν λάβω υπόψιν μου αυτούς που θέλουν να πάρουν τη χατζάρα.
και νομίζω ότι η μαζικότητα, ναι είναι αποτελεσματική. γιατί αν δεν αντιδράσει κανείς, τότε έναν έναν θα μας τρώει η μαρμάγκα, για΄τι θα είμαστε μόνοι, και θα ναι εύκολο.

Lili said...

οχι ρε δεν εκνευριζομαι


η αληθεια ομως ειναι οτι με τα δικα σου σχολια που σφυζουν απο ιδεαλισμο και καλες προθεσεις αναρωτιεμαι που ηταν ολη αυτη η μαζικοτητα οταν...
αλλα ξερεςι τι αστο.
ας δουμε πως θα παει αυτο και μετα τα βαζουμε ολα κατω.

θα φανει ποιο ειναι το κινητρο, και αν υπηρξε σωστη αντιδραση, ετσι οπως εγινε.

Lili said...

http://giaskepsou.blogspot.com/2006/10/blogs.html



αψογος.

My first book

My first book
A funny Homebirth