Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, October 30, 2006

Καβλωμαρες

Ειναι τραγικο, να φτιαχνεσαι, να συναντιεσαι διαδοχικα με 3 αντρες που δεν θα λεγανε οχι στο να "βρεθειτε"(μερικοι θα ψοφαγαν, αλλους υποθετω πως δεν θα τους χαλαγε, για να ειμαι δικαιη), να πινεις 5 μπυρες(2 παραπανω απο το tolerance), και να γυρνας σπιτι μονη.


Και αυτο γιατι μου ξυπνησε η διαθεση για affections, το ενδιαφερον με" ξυπνησε", και θελω χαδια και αγκαλιτσες, οπως οταν ημουν μικρη και νεαρη που αγκαλιαζα ολο τον κοσμο και καθομουν στα γονατα( μεχρι που στ 19 καταλαβα-λιγο αργα- οτι ο απο κατω δεν το εβλεπε "αγνα" οπως εγω και μαζευτηκα), αλλα δεν εχω μαθει, δεν μπορω, δεν ξερω πως να κοιμηθω με καποιον μονο και μονο για την ηδονη, για την ευχαριστηση, πως να αφησω καποιον μεσα μου, μονο και μονο για την αισθηση, και οχι για την αισθηση οτι ειναι αυτος μεσα μου.


Μην ξαναγραψω τα "αποτυχημενα κεβατια", τα λογια ειναι περιττα.
Καλη -αχ- εβδομαδα.

14 comments:

γιώργος said...

καλημέρα και καλή εβδομάδα...

πιστεύω, ότι ο δρόμος που έχεις τραβήξει,
είναι ο ασωστός...
δεν μπορείς να ισοπεδώνεις τα πάντα...
χρειάζεται και λίγο αίσθημα σ'αυτόν τον τομέα...

Alitovios said...

Τα χάδια και τις αγκαλίτσες τα θες πριν ή μετά; Για να καταλάβω και που ακριβώς είναι το ζόρι της υπόθεσης.

SykoFantiS_Bastoyni said...

«Σε Μια γυναίκα που περίμενε και σε έναν άντρα που δεν πήγε»

ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ (ΖΟΡΜΠΑΣ)
Όποιος μπορεί να σμίξει με μια γυναίκα και δε σμίγει, κάνει μεγάλο κρίμα. Να σε φωνάξει, μωρέ, μια γυναίκα στο στρώμα της και να μην πας, χάθηκε η ψυχή σου! Η γυναίκα αυτή θα αναστενάξει στη μεγάλη κρίση του θεού κι ο στεναγμός αυτός της γυναίκας θα σε γκρεμίσει, όποιος και να είσαι, όσα καλά κι αν έχεις καμωμένα, στην Κόλαση

- Αν υπάρχει Κόλαση, θα πάω στην Κόλαση, κι αυτό θα είναι η αιτία. Οχι γιατί έκλεψα, σκότωσα, μοίχεψα. Όχι, Όχι! Αυτά δεν είναι τίποτα. Ο θεός τα σχωρνάει. Μα θα πάω στην Κόλαση, γιατί τη νύχτα εκεινη μια γυναίκα με περίμενε στο στρώμα της και εγώ δεν πήγα.

Υ.Γ. Βγάλε το μοντερέισον μη σε πιάσω απο το μαλί

Lili said...

και απο το μαλλι, μην σου πω.:P

SykoFantiS_Bastoyni said...

Χμ! Παίζει ο λύκος με τ' αρνί

. said...

συκοφάντη, μιας και το ξεκίνησες με καζαντζάκη, νομίζω και στην αναφορά στο γρέκο το γράφει αυτό. Αμαρτία είναι να πεις όχι σε μια γυναίκα.

δεν λέω ότι το ασπάζομαι. αλλά είανι όντως σπαστικο να πλησιάζει, να πλησιάζει και τελικά να μη γίνεται τπτ. ξενέρα. (με 5 μπύρες θα ρευόσουν στα μούτρα τους όμως)=Ρ

aeipote said...

Αφτά είναι προβλήματα!

SykoFantiS_Bastoyni said...

Μαριλίνα...ιστορία μου αμαρτία μου που λένε....

Αντώνιος said...

κοίτα, κι εγώ είμαι της συμπάθειας και της αγάπης, αλλά στη θέση σου (μην το πάρεις υποτιμητικά) δε θα περίμενα να βρω τον υπερτέλειο άντρα της ζωής μου για να βρεθώ μαζί του. Μπορείς να περάσεις και λίγο καλά με κάποιον που είναι απλά αξιοπρεπής στο θέμα αυτό (του πόσο ειλικρινής και affectionate είναι απέναντί σου)

και το σώμα μας έχει ανάγκες, ε;

Dem said...

Και το λεει αυτο ποιος;

O Kαζαντζακης, που δεν "εσμιξε"
ποτε του με γυναικα κι ας παντρευτηκε δυο!

Antifonitis
(μελος της Διεθνους Εταιρειας Φιλων Νικου Καζαντζακη)

Lili said...

"σμιχτηκε" το θεμα στην κουλτουρα :P

gsatelite said...

Eχμ..θα συμφωνησω με τον Καζαντζακη..:-))
lili σε πιασανε τα φθινοπωρινα σου;..παντως ειναι απιστευτο το ποσο ναζιαρα μπορει να γινει μια γυναικα ζητωντας...(και ποσο μαλακας ο αλλος απεναντι αγνοωντας...{συμπληρωνω}..)
Καλημερες..βροχινες;-)

Lili said...

Οχι G μου, απλα μου δειξανε ενδιαφερον και καπου πεταξα φορμες, εβαλα και λιγο κραγιον, και καταλαβα οτι ακομα δεν ειμαι τελειως μπαζο γκομενα.

Ψιλοφλερταρα, αλλα δεν ζητησα.
Ουτε ηθελα 'πραγματικα" (με τον εναν εχω "σμιξει" αρκετες φορες)
Δεν ειναι το σεξ

gsatelite said...

Βρε,αει να χαθεις,που θεωρεις τον εαυτο σου μπαζο..περνα μια μερα απο την εργασια μου να δεις θηλυκα που εχουν ξεχασει καθε εννοια κομψοτητας και καλλωπισμου στο συρταρι τους...και καποια αλλα που οσα "ελλατωματακια" κι αν εχουν στεκονται κυριες...
Στο εχω ξαναγραψει...πεφτετε μονες σας,δεν σας ριχνουμε εμεις..μια γυναικα ειναι ΠΑΝΤΑ ομορφη,ειτε 20 ειτε 40 ετων,ειτε 50κιλα ,ειτε 70 κιλα..αρκει να ξερει να στεκεται,να ντυνεται,και να κυκλοφορει..και να μην εχει κομπλα με ο,τι κουβαλαει,ειτε ηλικια ειτε κιλα ειναι αυτα...Δες το μουτρο σου στον καθρεπτη,και αν το δεις ασχημο ΕΣΥ, τοτε δεν μπορει κανενας να σε πεισει για το αντιθετο...
Οσο για το φλερτ..keep it warm ...ποτε δεν ξερεις ;-)
Φιλουμπες...
(Δεν ειπα τπτ για σεξ,ετσι; :-))

My first book

My first book
A funny Homebirth