Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, November 12, 2006

Ξεματιαστε με να συνελθω ...

Εφαγα βαρια χτες, και πολυ, αλλα το ονειρο που ειδα με λυπει.
Εχω μελαγχολια οποτε το σκεφτομαι.
Τον Αυγουστο ειχα δει ενα ονειρο που σηματοδοτουσε μεγαλες αλλαγες στην ζωη μου(χαρτονομισματα), και ουτε δεκα μερες μετα εγινε οτι εγινε...και η ζωη μου αλλαξε.

Χτες ειδα οτι πηγα σε ενα σπιτι που εχτισαν οι δικοι, ακομ αεβλεπες τσιμεντα, υπηρχαν 2 μικρα δωματιακια, ουσιαστικα, αλλα μολις εμπαινες λιγο πιο μεσα υπηρχε ενα σαφεστατα μεγαλυτερο δωματι, νομιζω με κρεβατι, σκοτεινο, το οποιο ομως ηταν η αρχη ενος πολυ μεγαλου διαδρομου με παρκε ξυλινο πατωμα. Σανιδες σκουρες...κατεβαινε ελαφρως και κατεληγε μπροστα σε μια τζαμαρια ηλιολουστη. Και εκεινη την στιγμη απο φασισα οτι αυτο θα ηταν το δωματιο μου, ειδα το καλοστρωμενο κρεβατι, το κομοδινο, τπεροχη εικονα.
Εφτασα στο τερμα και οι σανιδες κουνηθηκαν και πεσανε η μια με τα την αλλη, ετρεξα αλλα δεν προλαβα, ολο το "τμημα" του κρεβατιου επεσε και πιαστηκα απο την ακρη μιας σανιδας που εβφαινε απο τον τοιχο. Κατω απο τα ποδια μου υπηρχε κενο. Gradual Σκοταδι, τοιχωματα βραχων και οι σανιδες πεφτανε ακομα και δεν ακουγα τον γδουπο τους.
Πολυ τρομακτικη εικονα.

Φωναξα να με πιασει το ατομο που ηταν μαζι μου, αλλα δεν μπορουσε.
Δεν ειχα πανικοβληθει περιεργως, αλλα ειχα αγχωθει. Μεχρι που ηρθε το παιδι και κρατηθηκε και αυτο απο το σανιδακι και φωναζα να φυγει, οτι δεν θα μας αντεξει.
δεν σκεφτηκα στιγμη πως βρεθηκε εκει.
Το παιδι δεν καταλαβαινε και με κοιταζε. Με τα πολλα καταφερα να την κανω να φυγει και τοτε την ειδα. Κολυμπουσε.
Επιπλεαμε.
Ειμασταν σε νερο και δεν το ειχα καταλαβει.




Θα το εβαζα στον ονειροκριτη αλλα το θεωρω πολυ σημαντικο ονειρο.
τα θεμελεια του σπιτιου που πεφτουν υποδηλωνουν καταρρευση συναισθηματικη, ψυχικη, πνευματικη, σωματικη ποιος ξερει;
Το υπνοδωματιο υποδηλωνει την ξεκουραση, το σεξ, το νερο η θαλασσα τον συναισθηματικο κοσμο. Τα σκοταδια το υποσυνειδητο.
Ειλικρινα, φοβαμαι.



Η ζωη μου εχει δυσκολεψει πολυ, καποια πραγματα πρεπει να αλλαξουν αλλα δεν ξερω προς ποια μερια να κινηθω, φοβαμαι μην τα κανω χειροτερα. Η κατασταση που αντιμετωπισα τον Σεπτεμβρη...επανηλθε, με απαιτησεις, ιδιες καταστασεις και αντιστεκομαι.
Ισως να εχει σχεση με αυτο.
Και νιωθω μια απιστευτη λυπη και μελαγχολια οπως εχω νιωσει καθε φορα πριν απο καποιο μεγαλο γεγονος, σαν να κλαιει η ψυχη μου.

9 comments:

Aurelia Aurita said...

Η δικη μου συμβουλη,ειναι να μην βλεπεις τα ονειρα με ορους"ονειροκριτη".Καθε ονειρο ειναι προσωπικο,και ο εαυτος σου προσπαθει να σου πει πραγματα που εσυ εχεις τα κλειδια να αποκρυπτογραφησεις.Θυμησου τα συναισθηματα σου μεσα στο ονειρο,αν τα σπιτια που ειδες σου θυμιζουν κατι,η διαρρυθμιση του κτισματος...Σημαντικο ειναι οτι το εχτισαν οι δικοι σου-ισως το ειδες ως καταφυγιο οπως οταν ειμαστε παιδια,αλλα γκρεμιστηκε γιατι δεν μπορεις να παρεις τη στηριξη που θελεις απο αυτους..Το γιατι,εσυ το ξερεις.Δεν ησουν μονη σου λες...Και το παιδι..Εσυ κρατιεσαι απο το σανιδακι,αλλα ειναι μονο για σενα,οχι για το παιδι σου αυτο το σανιδακι σωτηριας...Ποιο ειναι αυτο το σανιδακι,που μετα και για τις δυο σας γινεται νερο,μια προστατευτικη μητρα που δεν σας αφηνει να πεσετε;...
Εχει να κανει με τα δικα σου βιωματα,οποτε η οποια προσπαθεια να σου το ερμηνευσω θα ηταν αστοχη.Παντως αν βρεις τη σωστη εξηγηση,θα το νιωσεις,πιστεψε με!
Μη δημοσιευσεις αυτο το σχολιο θα σε παρακαλουσα,γιατι ισως προδωσει την επαγγελματικη μου ιδιοτητα και δε θα ηθελα να γινει αυτο.Απλα το εγραψα γιατι σε ενιωσα πολυ μπλεγμενη και οι ονειροκριτες μονο να σε αγχωσουν θα καταφερουν...Δεν προμηνυει κατι το ονειρο σου,τα αγχη σου και το ζορι σου αντανακλα...
Να εισαι καλα.

Μαύρος Γάτος said...

Μη φοβάσαι, δεν είναι παρά μια αντανάκλαση των φόβων σου. Να έχεις ελπίδα και αγάπη, και όλα θα πάνε καλά...

Good As You said...

i c γλυκειά μου.. Λένε πάντως ότι μετά από μια μεγάλη μπορα βγαίνει ένας ήλιος και το ουράνιο τόξο...

. said...

το αποκλείεις να δείχνει πώς αισθάνεσαι τώρα; γιατί εγώ στα όνειρά μου βλέπω το πώς νι'ωθω στο παρόν.

Lili said...

αυρελια...τα τελευταια 10 χρονια, ερμηνευω σωστα τα ονειρα μου, και δεν ειναι με ονειροκριτες. Ολοι οι φιλοι μου με ρωτανε για τα ονειρα τους, μαλλον γιατι εχω σωστο ενστικτο...


Το δικο μου δεν μπορω να ερμηνευσω.
ισως γιατι εχω παρα πολυ καιρο να θυμηθω ονειρα, και μου λειπει αυτη η συνεχη επαφη και καθοδηγηση απο τον ανωτερο εαυτο μου

Lili said...

Σας ευχαριστω ολους παιδια, μακαρι να ειναι απla το αγχος που εκδηλωνεται.


:)

Aurelia Aurita said...

Εχω την αισθηση οτι ενοχληθηκες απο το σχολιο μου και απαντας αμυντικα,γιατι ομως;.Εσυ ανεφερες τους ονειροκριτες,οχι εγω.Επισης κατα την επιστημονικη μου αποψη δεν μπορει καποιος να ερμηνευει ονειρα ενστικτωδως,η ερμηνεια των ονειρων βασιζεται στην ψυχαναλυτικη θεωρια και για να μπορεσει καποιος να ερμηνευσει τα ονειρα του χρειαζεται καθοδηγηση απο ειδικο.Τουλαχιστον αυτος ειναι ο ορθος τροπος,αν θελει καποιος να παιξει,σαφεστατα υπαρχουν και αλλοι...Και παλι,εκτος απο την πανανθρωπινη συμβολικη σημασια τους,υπαρχει και η απολυτα προσωπικη για τον καθενα συμφωνα με τις εμπειριες και την ιστορια του...
Anyway,I just wanted to help a little bit!Δεν θα ξανασχολιασω στο μπλογκ σου αν αυτο σε ενοχλει.Να εισαι καλα.
Επισης και αυτο το σχολιο θα σε παρακαλουσα να μη δημοσιευσεις:)

Lili said...

ΑΥρελια
η αισθηση οτι ενοχληθηκα ηταν καθαρα δικη σου σε διαβεβαιω ουτε ειχα αμυντικη σταση.
To input σου με βοηθησε, μου εδωσες βοηθεια ενω την ζητησα και σ ευχαριστω πολυ.



Τωρα ομως εχω ενοχληθει. Κυριως γιατι σεβομενη την επιθυμια σου να μην δημοσιευσω τα σχολια σου και μην εχοντας διαθεσιμο μαιλ, εχω τις εξης επιλογες.
Να αφησω αυτα που πιστευεις και μου εκφραζεις, ασχολιαστα (κοινως να αδιαφορησω για τον παραληπτη και τα λεγομενα του,) η να απαντησω και να ξεκαθαρισω το πως νιωθω.


Μου εγραψες
"Η δικη μου συμβουλη,ειναι να μην βλεπεις τα ονειρα με ορους"ονειροκριτη"."

Στο οποιο εξηγησα οτι δεν χρησιμοποιω ονειροκριτη.
Να μην το διευκρινησω;

Μου απαντησες
"Εσυ ανεφερες τους ονειροκριτες,οχι εγω"


Η δεν καταλαβα τι εγραψες( και διορθωσε με αν δεν σου κανει κοπο), η ξεχασες τι μου ειχες γραψει.





Δεν εχω καμια αντιρηση στο γεγονος οτι χρειαζεται ψυχαναλυτικη θεωρια, και καθοδηγηση απο ειδικο,αλλα truth of the matter δεν ξερεις αν εγω τυχαινει να ειμαι ειδικος η οχι, η εστω on my way.. δεν με ξερεις.
δεν ξερεις αν εχω exceptionnal talent, αν ειμαι ενεργα εμπλεκομενη σε ομαδες ψυχοθεραπειας, κλπ κλπ
Ετσι οπως τεθηκε νιωθω οτι απολογουμαι η οτι ξαφνικα μετραμε ποιος την εχει μεγαλυτερη...:P


Δεν σου ειπα ποτε να μην ξανασχολιασεις στο μπλογκ μου οποτε η προταση σου ειναι ατοπη και λιγο προσβλητικη κατα την αποψη μου.

νιωθω οτι βγαζεις συμπερασματα, τα οποια ομως δεν κολλανε πανω μου, πανω στην εικονα που εχω εγω για τον εαυτο μου, anyway.





Εν ολιγοις θα εκτιμουσα να μην με ακυρωνες,να μην με ερμηνευες τοσο γρηγορα, ειδικα απο την στιγμη που ειμαι διατεθειμενη να ανοιχτω και να πω το πως νιωθω.


Ελπιζω να ξαναερθεις, και να μου επιτρεψεις να βαζω σε κοινη θεα τα οσα μου λες, η να βαλεις εστω ενα μαιλ...θα βοηθουσε τον διαλογο και δεν θα ενιωθα και ασχημα που σου απανταω εχοντας κοινο γυρω μας.

Estrella_ said...

Lili,
ευχομαι να ήταν ένα κακό όνειρο επειδή έφαγες βαρια.

:)

My first book

My first book
A funny Homebirth