Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, November 24, 2006

To αρχιδι

http://nickthecynic.blogspot.com/


Επιτελους κατασταλαξε σε ενα ονομα που του ταιριαζει, σε ενα υφος πιο ηρεμο και πιο ωριμο, αν εξαιρεσουμε τα σεξιστικα του ποστ, αλλα τον συγχωρω γιατι κατα βαθος ξερω οτι σε αντιθεση με αλλους που πουλανε το ιδιο στυλακι, οι δικες του ευαισθησιες ειναι δεδομενες, και εχει καποιο moral structure.


Εγω τον παω, και τον παω 3 χρονια, και τον παει και η κορη μου.
Ειναι ο "Νικοςτης" που παιζει μαζι της με τις ωρες, αλλ και ο ιδιος Νικος που διαδυκτιακα κατα καιρους βαζει βυζια σε φοντο, μιλαει για το γαμησι και ποσο πολυ τον νευριαζουν οσοι δεν χρειαζεται να προσπαθησουν πολυ, αλλα ως εκει φτανει η σκοτεινη πλευρα του, που ολοι απαραιτητα κουβαλαμε.
Απο την αλλη εχει χιουμορ, ειναι πανεξυπνος (για αντρας) και ενιοτε με φλερταρει για να μου ανεβασει το ηθικο.
Να μην ηξερα οτι του αρεσουν οι παχουλες μονο, μπορει και να επιανε. :P

5 comments:

Alkyoni said...

πραγματικά σ ευχαριστώ που πέρασες..
όχι δεν προχωρήσαμε τόσο ώστε να κάνουμε έρωτα...
ούτε εγώ λέω τον άνθρωπο μαλάκα...
σχέση μου ζήτησε και είπα ναι...ξεκίναγε η σχέση και ο αυθορμητισμός μου να πάω να τον βρω - χωρίς να τον προειδοποιήσω- έκπληξη ήθελα τρομάρα μου να του κάνω,δημιούργησε τα νέα δεδομένα.
Ν αποδείξει ποιό ενδιαφέρον τώρα;; Δεν έχει σταματήσει να στέλνει μηνύματα και mail...
εν κατακλείδι...έχεις δίκιο δεν είμαι έτοιμη για σχέση
σ ευχαριστώ πάρα πολύ
φιλί :)

Lili said...

ελπιζω να μην ακουστηκα αυστηρη στο δευτερο μνμα μου.

. said...

τώρα αυτό που απ τη μια ο νίκος είναι σεξιστής αλλά η φράση σου είανι "πανέξυπνος, για άντρας", κάτι μου κάνει..... =ΡΡΡΡ

μήπως είστε το ίδιο αλλά σε άλλο φύλο;

Alkyoni said...

πίστεψέ με καθόλου αυστηρή...πολύ προσγειωμένη και όλα σωστά ειδωμένα και ειπωμένα..
Σε διαβάζω καιρό και μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και πώς γράφεις αυτά που σκέφτεσαι..γι αυτό και ζήτησα τη βοήθειά σου..
είναι ο ρεαλισμός σου που από μένα λείπει και θαυμάζω σε σένα
και πάλι σ ευχαριστώ
φιλί :)

Lili said...

οταν ερωτευομαι γινομαι χειροτερη απο σενα και ολες τις καμελιες μαζι ;)



Και τωρα παμε σ άλλα γιατι καναμε το Αρχιδι, μο*νι(κοινως του το γαμησαμε το αφιερωμα του ανθρωπου)


αν μου επιτρεπεις ενα σχολιο στο γνωστο σοκαριστικο/χυδαιο/αστειο/ουατεβερ στυλ μου.

My first book

My first book
A funny Homebirth