Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, December 10, 2006

Venus needs love, Mars needs resistence

Aκουγα τις δυο κοπελλες στο διπλανο τραπεζι:
"Μα που θα βρει αλλη σαν και σενα; Με υπομονη κατανοηση, με ευαισθησιες fashion sence, καλλιεργεια και τοσο καλη καρδια;"
Η διπλανη της συμφωνουσε
"Τοσα και τοσα ανεχτηκα, τοσα και τοσα εκανα, θα καταλαβει την αξια μου οταν θα ειναι αργα."
Αναστεναξα, οπου ναναι θα εμφανιζοταν και το τσοκαρο.
" και να παει με ευτην την δευτερη, την φτηνιαρα!"
" μα καλα τυφλοι ειναι οι αντρες; ενα καρο μεικ απ και την κυταριτιδα, και την σκατοφατσα που ειχε δεν την βλεπει?"

Μπινγκο.



Και γω εχω κατανοηση, καλη καρδια, τρυφεροτητα, ενδιαφερομαι, επιπλεον εχω ταλεντο, εχω αντιληψη, ειμαι ανεκτικη, και ενα καρο αχρηστες αηδιες εκτος αν λεγεσαι "παιδι μου."


Εχω ωραιο προσωπο;
εχω ωραιο κωλο;
Ακομα καλυτερα ξερω να τον κουναω;
θα κανω καλη εντυπωση στο χερι του οταν βγουμε;
Θα κρατησω τα οποια παραπονα μου στο στοματακι μου και θα το ανοιγω μονο οταν πρεπει( για μπουκωμα κατα προτιμηση;)
αυτα ειναι τα προσοντα.



και οχι απαραιτητα για καποιον μισογυνη.
Ζουμε την εποχη του "περναμε καλα" και ακομα και ο ερωτευμενος ξενερωνει αν του πεις τα προβληματα σου.
Αν δε σε νιωσει ο αλλος κοντα του, δεν πα να εισαι η τελιοτερη γυναικα, το κελεπουρι που δεν θα ξαναματα γνωρισει, ειναι σαν να δινεις μαργαριταρια σε ενα λαγο.
Τι να τα κανει;
τα χρειαζεται;
καροτα, μαλιστα
καροτα he understands.



Mε πηρε η κολλητη μου. Στα 37 της επεσε για πρωτη φορα σε μαλακα, απο αυτους που εγω γνωριζω ολη μου την ζωη.
Ναι ματια μου, ειναι δυσκολο να διακρινεις πισω απο τα ματια του οταν σε κοιταει "ετσι" τι θελει.
Ναι αγαπη μου, κιομως ειναι δυνατον να μετραει ποσες φορες θα σε φιλησει και θα σε κοιταξει εναλλαξ γιατι υπαρχουν ενα καρο σαιτ και βιβλια με τεχνικες που δειχνουν τα βηματα.
Ναι κουκλα μου, δεν μπορεις να βασιστεις οτι θα σταματησει η "τεχνικη" μολις επιτευχθει ο στοχος και αν θα ενφιαφερθει για σενα.
Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να δεις, ποσα πραγματα θα κανει για σενα που τον ξεβολευουν, που ζητανε κατι απο κεινον.
Ποσο χρονο σου διαθετει, ποσα χρηματα, ποσα σου λεει για τον εαυτο του, οτιδηποτε που δειχνει οτι εστω και λιγο, 'χανει " κατι, και δεν το νιωθει καν, δεν σου το χρεωνει μεσα του.

Εκει πλεον ξερεις οτι ενδιαφερεται ΚΑΙ για σενα, οτι μπορει και να δει και τις αλλες χαρες σου, γιατι πλεον τις εχει αναγκη ΚΑΙ αυτες.




( για την αλκυονη ;) )

5 comments:

pascal said...

Μωρέ ωραία όλα αυτά. Η φίλη σου όμως τι έδινε στον τύπο;

Alkyoni said...

lili μπήκα όπως μπαίνω κάθε πρωί εδώ...το ξέρεις πως σε διαβάζω...
Τί όμορφο δώρο μου "φύλαγες" για σήμερα!!!!!!
"Ποσο χρονο σου διαθετει, ποσα σου λεει για τον εαυτο του, οτιδηποτε που δειχνει οτι εστω και λιγο, 'χανει " κατι, και δεν το νιωθει καν, δεν σου το χρεωνει μεσα του."Σ αυτή τη φράση τα "συγκέντρωσες" όλα
Δεν γνωριζόμαστε λίλη,δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις οτιδήποτε γι αυτή τη σχέση...διαισθητικά το γραψες ή όντως συνέβει αυτό και απάντησες έτσι σε φίλη σου;;
Αν ήμουν εγώ η φίλη σου,θα έγραφες στα 28 της έμπλεξε πρώτη φορά μ έναν "τέλος πάντων" κι έμεινε μαζί του 10 χρόνια... και αν μου λεγες αυτή τη φράση με τη μορφή ερώτησης...θα σου λεγα τίποτε!!!!
Και θα ταν η αλήθεια.
pascal αν ήμουν εγώ η φίλη της,άστο δεν μου πάει ν απαριθμώ και 10 χρόνια είναι πολλά για να σου πω τί έδωσα ή όχι...
Και πάλι λίλη μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ,μάλλον "λειτουργείς" και πάρα πολύ διασθητικά τί να πω...
Σε φιλώ
έστω και λίγο νωρίτερα πήρα το χριστουγεννιάτικο δωράκι μου... θα το αντιγράψω κάπου,θέλω να το χω μαζί μου
:****

Lili said...

Πασκαλ δεν ειναι ολα διαγωνισμος.
Στο μπλογκ μου γραφω την γυναικεια σκοπια και η γυναικεια σκοπια λεει οτι για να κοιμηθουμε με καποιον πρεπει εστω να μας αρεσει. Εσεις δεν χρειαζεστε καν αυτην την λεπτομερεια.
Το παραμυθι για να πηδηξεις(οχι εσυ) δινει και παιρνει σε ολες τις μορφες, σε ολες τις ηλικιες, ακομα και οταν του το δινεις στο πιατο.

Απο βιτσιο, απο κομπλεξ, απο συνηθειο, απο φοβο ουατεβερ.
Και με αυτο το σκεπτικο εγραψα οτι εγραψα, γιατι καμια φορα ειναι πολυ δυσκολο να καταλαβεις και να διακρινεις πως σε εχει μεσα του ο αλλος.

talk is cheap.


Αλκυονη με την απαντηση μου αυτη ελπιζω να καταλαβεις οτι μοιραζεσαι τις ιδιες ανησυχιες με αλλο ενα εκατομυρριο γυναικες.



υγ
@πασκαλ...Πως σου φαινονται τωρα τα γυναικεια -κοριτσιστικα περιοδικα?
Ειχες την ευκαιρια να διακρινεις μια αλλαγη?:P

MaYaMaYa said...

μια φίλη μου λέει πως αν ξαναγεννιόταν θα ήθελα να ήταν ξανθιά, χαζή και με μια τσίχλα να μασουλαει σαν μυρικαστικό προκειμένου να την προσέξουν οι άντρες...αλλά το πιο πετυχημένο μιας άλλης καπάτσας φίλη "δεν θα τους κάνω την χαρη αγάπη μου, δεν θα πεθάνω εγώ ανέραστη και ανοργασμικιά, όταν ξυπνήσουν θα με αναζητήσουν"

εγω είμαι ρομαντική ακόμη...πότε θα ξυπνήσω, δεν ξέρω!

καλό απογευμα!

. said...

προσωπικά είχα πολύ ξεκάθαρα στο μυαλό μου και πώς με βλέπει ο άλλος και πώς τον βλέπω εγώ. μόνο σεξ; μόνο φίλοι; σχέση; το ήξερα, μέχρι τώρα δεν απογοητευτηκα επειδή νόμιζα κάτι άλλο.

επ΄πισης νιώθω τυχε΄ρη, για΄τι έχω βιώσει το ενδιαφέρον του άλλου σε όλο του το μεγαλέιο, τη μια φορά χωρίς να το θέλω την άλλη το καραγούσταρα, και το καραγουστάρω και τώρα.

οπότε αυτό το ζήτημα το θεωρώ γιούνισεξ εντελώς. για΄τι ξέρω γυναίκες με τον χαρακ΄τηρα που περιέγραψες κάποιες περιπτώσεις αντρών.

My first book

My first book
A funny Homebirth