Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, January 02, 2007

Δια-λογοι

-υγ. α.σ.θ.σ.τ
-τι μου τσαμπουνας ρε μαλακα στο υστερογραφο?
-ρε μαλακα αν δεν βγαζει νοημα προφανως δεν ειναι για εσενα...

χαλοου!!!!!!!!!!!!!!!!
-kai?
εγω θελω να μαθω.
αν ειναι για αλλον να στειλεις πριβε ρε νουμερο
-οχι ρε μουφα. εδω θα το στειλω κ αμα γουσταρεις
-με μπερδευεις με τον αλκ μεσιε, αλλαξε τονο.
(μαλαπερδα)
-να προσεχεις κ εσυ μαντμαζελ τα λογια σου.
(ομερτα).
υγ. α.τ.σ.θ.π.π
-σουπεσε ενα στραγαλι ρε.
(Ω μπαρδον, ηταν τ'αρχιδια σου.)
υγ
κ.λ.α.σ.ε.μ.ο.υ.μ.ι.α.μ.π.α.ν.ι.ε.ρ.α.
-σοβαρα μιλας; προσεξε ρε μην το πατησεις... θυμασαι την αλλη φορα που το ψαχναμε; μην παθω καμια νιλα παλι...

κατι αλλο αναλογα πετυχημενο εχεις να μου πεις; πχ για το γαριδακι μου (ξερω οτι θα το ελεγες αλλα ξερεις κ εσυ ποσο ανυπομονος ειμαι κ πως δεν μπορω τις εκπληξεις);


τ'.α.ρ.χ.ι.δ.ι.α.μ.ο.υ.κ.ο.υ.ν.ι.ο.υ.ν.τ.α.ι η + τ.α.σ.τ.ρ.α.γ.α.λ.ι.α.μ.ο.υ.κ.ο.υ.ν.ι.ο.υ.ν.τ.α.ι.

best wishes.

υγ. α.θ.τ.μ.σ.σ.τ.

-αληθεια θεα του μανιωδους σεξ, σε τελω?
(γυφτο)

-(πεταγεται καποια)Αν Θυμάσαι, Τότε Με Σεξ Σε Τούμπαρα
-:D
-:D
-τι γελας ρε στραγαλοποιε?
-επειδη σε εριξα ρε στην συμφωνια... σκεψου να σε τουμπαρα με το σεξ εχοντας δυο στραγαλια κ ενα γαριδακι... ρε συ συγνωμη που στο λεω αλλα μαλακας πιαστηκες...
-εχω μικρο μνι
μη σκας

(εσυ να δω τι θα κανεις χωρις εμενα, παπαρολογε κολυμπηθρα)

-θα ποθανω...
δεν σκαω... πρεπει να ειναι τελικα στην ποιοτητα το θεμα + οχι στην ποσοτητα...

(βρε τι μας λες...).

-ουστ πορδοκλανια
θες να μιλησουμε και για το γαριδακι σου δημοσια
ψωνιο ε ψωνιο

και pendil dick
και ηλιθιος

κριμα τα νιατα σου.
-καταρχας ειναι pencil dick βλακοφατσα... τι τα θες ρε τα αγγλικα αν δεν σκαμπαζεις; γινατε ολοι ευρωπαιοι.

κατα τα αλλα σεβομαι τα χρονια σου + δινω τοπο στην οργη.


-je t'emmerde mon petit chou
και κατα δευτερον
ελα στην γρια κοτα να σε γεμισει ζουμια
μπας και
καταλαβεις τι εστι pucho.


βλαχομπινε, πιανεσαι απο ορθογραφικα, τοσο απελπισμενος εισαι να μου την πεις, γελοιε.
-ενα θα σου πω... σε ευγνομωνω που το αποκαλεσες στραγαλι κ οχι σταφιδα... εμ μικρο... εμ κ μαραμενο... σε ευχαριστω.... )

-η σταφιδα εχει ακομα ζωη μεσα της
το στραγαλι ειναι μουμιοποιημενο κακομοιρη


-το στραγαλι ειναι σκληρο... η σταφιδα ειναι μαραμενη νουμερο.
-με τ '@ρχιδια γαμας εσυ ρε καραγκιοζη;
-με τα παντα ρε χατζιαβατη... ειμαι πολυμορφικος
-να σε δω να προσπαθεις να βαλεις το στραγαλι στην τρυπα και τι στον κοσμο, νουμερο ε νουμερο
-που 'σαι ακομα...
τσαμπα τοσα χρονια στα μπαλετα μπολσοι... μικρο με ελεγαν το αγορι λαστιχο.
-τραβα μια πιπα στον εαυτο σου μπας και ησυχασουν τα αυτια μου για λιγο τοτε, παρλαπιπα.
-μμμ.. γουσταρεις να αναιρεσουμε τον ρολο σου στην σχεση μας;
μεσα... το ξερεις οτι μου αρεσουν αυτα τα περιεργα.
-η πιπα ειναι το αλλοθι για το κωλοδαχτυλο που τοσο σε φτιαχνει.
Αν βρηκες αντικαταστατη, κανω πασο και πισω.
καιρος να ερθεις σε επαφη με την αληθινη φυση σου, νουμερελλα

-α.μ.τ.δ.σ.π.θ.φ.
υγ2. με εχεις παρασυρει σε ενα κρεσεντο βλακειας σε 2 θεματα, ποση ωρα τωρα... βαριεμαι λεμε κ εχω κ δουλειες... τελειωνε... η indulge me.
-δεν μπορουσες να το πεις με 1 λεξη ε?

"βαρεθηκα"


Ολοκληρο συγγραμα.
Μαλακα ποση καταναλωση ωτασπιδων κανουν οι δικοι σου εβδομαδιαιως
?
(κλπ κλπ)

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth