Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, February 19, 2007

5 things

Αφου μου ριξανε το μπαλακι και η ελινορ και η Βας δεν μπορω να κανω διαφορετικα (αν και καποτε ειχα γραψει 69 πραγματα για μενα και την ζωη μου με αριθμους....:P ) Και τι δεν εχω γραψει στο μπλογκ?
Ολα τα ξερετε, ολα.


*Ειμαι απιστευτα αφελης και ντροπαλη.
*Αν θυμωσω πολυ -πραγματικα, οχι για χαβαλε- χανω το δικιο μου και τον ελεγχο σε βαθμο μετα να ντρεπομαι.
*Δυσκολα θα αντιπαθησω και δυσκολα θα συμπαθησω καποιον, συνηθως απλα δεχομαι την υπαρξη τους χωρις δευτερη σκεψη.
(Μοναδικη εξαιρεση: Τα ορια μου ειναι τοσο ελαστικα και "κοντα" σε μενα, που φαινονται ανυπαρκτα, αλλα αν καποιος "καινουργιος" παρει φορα και εισβαλλει πολυ με αδιακρισια η κινησεις, τον ξεγραφω immediatly.)
*Αν δεν κατσω πισω και στον διαδρομο στο σινεμα, πνιγομαι. Αν δεν κατσω στην ιδια θεση σε καφετερια, και φατσα στην εξοδο, με τρωει ο κωλος μου απο νευρικοτητα ολο το βραδυ.Φοβαμαι τα αεροπλανα αλλα λατρευω τα ταξιδια.(σχιζο-ειδης κατασταση)
*Φωναζω οταν μιλαω και κανω γκριματσες. Π αραυτα το πιο συχνο επιθετο που ακουω ειναι "εισαι γλυκεια." Go figure.






Επομενοι
Θωδωρης
Μελινακι
Ξανθια
Κλεαρχοςνα βγαλει την μουσικη αν θελει το καλο της

4 comments:

Klearchos said...

Λίλη, παρότι έχω ήδη γραψει 5+5 πράγματα για μένα, αρπάζω την ευκαιρία να γράψω άλλα 5 (άλλο που δεν θέλω)

Καλημέρα!

everydaygeorgia said...

Θέλω κι εγώ, θέλω κι εγώ μπαλάκι!

Lili said...

Παρ 'το.

Man on the moon said...

οντως εισαι γλυκια... εκτος και αν φωναζεις (γκρινιαζεις)... εκει δεν υποφερεσαι
:p

My first book

My first book
A funny Homebirth