Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, February 22, 2007

Lulu

Γραφω το ονομα μου στο μπλογκ.
Lili.
Φαινεται, δεν ακουγεται να πεις οτι ο καθενας μαντευει πως να το γραψει.
Και ομως, μεγαλη μεριδα, επιμενει οταν με γραφει, να γραφει Λιλλυ, Λιλη, Lilly, και καποια στιγμη αναρωτηθηκα.
Γιατι;

Τι ειναι αυτο που θα με εκανε εμενα να επιμενω να γραφω κατι διαφορετικα;
και επειδη για μενα ολα εχουν ψυχολογικες προεκτασεις, χωρισα αυτους που δεν με πανε (και που ευχαριστως θα μου βγαζανε παρατσουκλια) απο τους υπολοιπους.

Οι υπολοιποι γιατι;
Εγω γιατι να γραψω το ονομα καποιου διαφορετικα απ οτι δηλωνει ο ιδιος τον εαυτο του;
Επειδη εγω εχω μαθει να το γραφω αλλιως και δεν θελω να αλλαξω τωρα αυτα που ξερω;
Πολυ αρτηριοσκληρωτικο, και εδω μιλαμε για το ονομα καποιου.
Ναι οκ και γω βρισκω λιγο υπερβολικους - και πολυ κουραστικο για την γλωσσα μου-οσους επιμενουν να τους λεω Κωσταντινους αντι για Κωστα η Ντινο,πχ, αλλα οφειλω να το σεβαστω εφοσον ειναι το ονομα τους.
Αλλος λογος;
Δεν δινω βαση πιθανον ;h θεωρω οτι ειναι ψευδωνυμο και αρα δεν εχει σημασια( αν και το βιβλιο στο πλαι -αν δεν απατωμαι εχει το ονομα μου, οποτε γυρναμε στο "δεν δινω βαση")
H πολυ απλα θεωρω οτι λογω του οτι ειναι ψευδωνυμο, η Λιλι δεν ξερει οτι γραφεται αλλιως.
Εγω ομως ξερω.



Εχει σημασια ολο αυτο;
Ειλικρινα παιδια μου, δεν ξερω.
Μπορει να αναλυω μια μαλακια και μιση στις 4 η ωρα, κατι ασημαντο που ξεκινησε απο μια απορια μου.
Μπορει ομως και αυτες οι λεπτομερειες να δειχνουν καποια πραγματα.
Θα επρεπε ομως, να κατσω να παρατηρησω ολους οσους γραφουν το ονομα λαθος, σε μια χ χρονικη περιοδο για να βγαλω καποια θεωρια και ειλικρινα βαριεμαι. Μαλιστα μολις εχασα και το ενδιαφερον μου , Νυσταξα( μην διαβασετε την τελευταια φραση δυνατα αν δεν παρετε ανασα και παυση στο κομα)


LILI

8 comments:

gsatelite said...

..Μου θυμισες μια φαση στην δουλεια,ενας συναδελφος προσφωνησε λαθος-εσκεμμενα φυσικα- το ονομα μιας συναδελφου..τα ακουγε μια ωρα μετα...
..Λαθη στην προφορα και γραψιμο επισης ονοματων,ενιοτε,ολοι κανουμε...ηθελημενα ή οχι,ισως να εχει να κανει με τον καθενα,και πως νοιωθει τον αλλον απεναντι του..Εναλλακτικα παντως μπορεις να ζητας απο τον καθενα που γραφει λαθος το ονομα σου,να σου παιρνει ρουχα,παπουτσια,δωρακια-ως νονος σου-και ετσι να βρεθεις εντος συντομου χρονικου διαστηματος με νεα γκαρνταρομπα:-)...

Anonymous said...

Μην ξεχνας Λυλλη οτι υπαρχουν και δυσλεκτικοι, αυτοι δικαιολογουνται...

. said...

δεν έχεις κι άδικο...

έβλεπα κάποτε μια εκπομπή όπου συμμετείχε και μια υχολόγος που συμπαθώ πολύ. Κάποια στιγμή πήρε το λόγο μια επισκέπτρια, η οποία είπε ότι τη λένε "μισέλ" (με παχύ σσσ), και πρόσεξα ότι η ψυχολόγος προσπάθησε να το προφέρει ακριβώς έτσι όταν της μιλούσε.

το να φέρει το όνομα του άλλου στα μέτρα σου είανι λίγο εγωιστικό. Θυμάμαι κι ε΄γω μικρή να φωνάζω "δεν με λένε μαριλένα, ούτε λίνα, μα-ρι-λί-ναααααα".

AVRA said...

Καλησπερα ,

το να γραφουν λαθος το ονομα, μπορει να εχει να κανει με απροσεξια.Δεν ειναι ολοι παρατηρητικοι και προσεκτικοι.Δεν ειναι κακο.Προσωπικα πολλες φορες κανω λαθη γιατι συνηθως γραφω πολυ γρηγορα λογω του χωρου που βρισκομαι (Μπλοκαρω στα κρυφα απο το γραφειο...)

Το να προφερει ομως καποιος λαθος ενα ονομα, το θεωρω απαραδεκτο!Οπως και να εχει ακουσει το ''χαιδευτικο '' και να το χρησιμοποιει ενω δεν του εχει δοθει η αδεια.

Klearchos said...

Δεν έχει σχέση με απροσεξία, ούτε με κακή διάθεση... Όταν γράφτηκα στον blogger έγραψα το όνομα μου Αγγλικά - όπως μου φάνηκε πιο λογικό - klearchos... Προφανώς δεν θα παρεξηγήσω κανέναν αν γράψει το όνομα μου στα Ελληνικά, δηλαδή Κλέαρχος, αντίθετα μάλιστα θα το ευχαριστηθώ περισότερο... Προφανώς το να σε γράψω Λίλη, αντί για Lili έχει σχέση με την χώρα που είμαστε... Αν ήμασταν στην Ρωσία, πολύ πιθανό να σε έγραφα Лили... Δεν ήξερα όμως ότι ήταν trade mark... ;)

Lili said...

ειπα οτι δεν υπαρχει κακη διαθεση απο την αρχη βρε Κλεαρχε, και αναρωτιεμαι αν σε πειραξε η απορια μου...

ομως
βρε συ
το ΛιλΗ πως βγαινει απο την χωρα που ειμαστε
(ηξερες πολλες Λιλι εσυ στα χωρια; :D )


Δεν ειναι θεμα τρειντμαρκ οπως και ναχει, ειναι μια απλη απορια.
δεν τσατιζομαι δεν ενοχλουμαι ακομ ακαι αν μου πουν το ονομα λαθος.

να με ονομασουν ομως αλλιως με το ετσι θελω "επειδη εδω ειναι ελλαδα και το κανουμε ελληνικο", ναι.
(επρπε να δεις τι εγινε στο αστυνομικο τμημα οταν πηγα να βγαλω ταυτοτητα πριν κατι δεκαετιες...και να δεις τι εχει να γινει οταν θα προσπαθησουν να γραψουν στα ξενα το ονομα, με ελληνικη γραφη και νοοτροπια.
πχ
Μπατιρογκαυλος=
Mpatirogkaylos
αντι για Βatirogavlos)

Klearchos said...

Δεν πειράχτηκα καθόλου, απλά το συζητάμε...

Πάντως μεγάλωσα με την Λιλή Ζωγράφου... ;Ρ

Lili said...

τρου.
και για να ειμαι ειλικρινης το λιλη δεν με ξενιζει οπτικα.Μου μεινε απο μια φιλη που μου τογραφε ετσι


αλλα το λιλλυ
λιλυ
δεν το καταλαβαινω καθολου :D

My first book

My first book
A funny Homebirth