Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, March 13, 2007

Το ψεμμα

Εχω γραψει ποτε ποσο πολυ απχθανομαι το ψεμμα;
Οχι το ψεμμα που λες για να μην πληγωσεις τον αλλον, που αν του πεις την αληθεια η ζωη του ΔΕΝ θα καλυτερευσει-ισα ισα. Οχι το ψεμμα που λες εχοντας τον αλλον στο μυαλο σου, αλλα το ψεμμα που λες για εγωιστικους λογους.
Ειτε μικρο ειτε μεγαλο, ειτε για να διαφυλαξεις την ησυχια σου, ειτε για να μην μπεις σε συζητησεις, ειτε γιατι φοβασαι την αντιδραση του αλλου, ειτε γιατι φοβασαι γενικως.Το ψεμμα που λες ειτε γιατι θες να φανεις πιο σπουδαιος, ειτε γιατι θες κατι να κερδισεις η να παρεις απο τον αλλον.

Το ψεμμα που βαζει τον αλλον αυτοματως στην θεση του μπαμπουλα, η του μαλακα.
Αυτο το ψεμμα το μισω.


Και να πεις οτι οσοι με ξερουν δεν το ξερουν;
Το πρωτο πραγμα που λεω.


Μην μου πεις ψεμματα.
Πες "δεν θελω να το συζητησω", αλλα μην μου λες μαλακιες.
Γιατι εσενα θα δω σαν μαλακα.



Οταν εχω μια σχεση ερωτικη η φιλικη, ξεκιναω με τις καλυτερες προδιαγραφες, ανοιγομαι, και κλεινω τ αυτια στην καχυποτπη φυση μου. Εχω κατανοηση σε βαθμο να ειμαι push over.
Και δινω ευκαιριες. Τοσες που καποια στιγμη ο αλλος ισως νομιζει οτι ειναι μια μονιμη κατασταση, δεν ξερω.
Και μια μερα, δεν θελω αλλο. Μπουχτιζω.
Νιωθω οτι εφτασα στα ορια μου και κανω μεταβολη.


Ε, εκει αν μου πεις ψεμματα, τελειωσε.
Δεν καταλαβες τιποτα, δεν καταλαβες εμενα, δεν υπαρχει τιποτα για σωσιμο.
Βλεπω μονο τις προσπαθειες επαναφορας-εις βαρος μου. Βλεπω μονο την δειλια, και την ανωριμοτητα. Βλεπω εμενα να γινομαι σκυλα.
Με εχετε δει σκυλα;



Δεν νιωθω τιποτα.
και μετα απο μεγαλη συμπαθεια η ερωτα η αγαπη, το να μην νιωθεις τιποτα ειναι κατι εκπληκτικο.
Και τελικο.







Εχω τελειωσει φιλια 20 χρονων, φιλια λιγων μηνων, ερωτα...η μαλλον ερωτες.
Ο πρωτος μου γκομενος μετα απο απιστευτα κερατωματα δεν το πιστευε οταν μετα απο 6 χρονια, απλα εκανα μια μεταβολη και εφυγα. Για "ψυλλου πηδημα", θα μπορουσε να πει κανεις.
Ομως ειχα δει το κινητρο του.
δεν υπηρχε αγαπη για μενα.
Υπηρχε "θελω".
Υπηρχε φοβος.
Υπηρχε ψεμμα.

Οποιος αγαπα σε νιωθει τοσο κοντα του που δεν τα χρησιμοποιει αυτα, ακομα και αν του βγαινουν. Οποιος αγαπα, εμενα τουλαχιστον, μου δινει την ψηφο εμπιστοσυνης που εδωσα εγω απο την αρχη.
Γιατι με καταλαβε γαμω την πουτανα μου.
Και οταν μιλαγα, δεν εκλανε.
Δεν με εγραφε 'ξερωντας καλυτερα".
( η δεν με εγραφε γενικα)

ΠΟΣΟ δυσκολο ειναι τελος παντων;
(να το γραψω σουαχιλι;)
Κανω τον κοπο να σου πω που ειναι η ναρκη.
Ξερεις πολλους να το κανουν αυτο;

"Μη μου πεις ψεμματα, θα ειναι το τελος (ή η αρχη του τελους)"
Σεβασου με.




4 comments:

dgalanis said...

συνήθως απαιτούμε από τους άλλους αυτό που δεν προσφέρουμε οι ίδιοι

όταν εμείς λέμε τόσα ψέμματα πως να πεις στον άλλον μη μου λες ψέμματα

Lili said...

If i wanted to hear an asswhole
i would have farted, my dear dimi.

Natalia said...

πες τα ρε κούκλα μου, να μην είμαι εγώ η μόνη σκύλα!!!

Dead Man...Walking said...

Το κείμενο που έχεις γράψει, αν και είμαι άντρας, αλλά αυτό δεν έχει μεγάλο ρόλο, είναι σαν να βγήκε μέσα από το μυαλό μου και από τη καρδιά μου, η οποία φωνάζει...ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΨΕΜΑΤΑ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ..ΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΕΣ...ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ! Εγώ δέχτηκα δυστυχώς το ψέμα, χωρίς να έχω τη δυνατότητα να μάθω ποτέ την πλήρη αλήθεια! Το κείμενο σου είναι σαν να βγήκε μέσα από τη καρδιά μου!
Σε ευχαριστώ που το έβγαλες...

My first book

My first book
A funny Homebirth