Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, July 20, 2007

Breath

Είναι περίεργο πως μπορει να περνας μέρες ολόκληρες να εκλογικεύεις, να αναλυεις, να σκεφτεσαι τις επιλογες σου και τις συνέπειες και να τρελλαίνεσαι και καποια στιγμή να γίνει το κλικ.
Χωρις να ξερεις, πως, γιατι, τι το προξενησε.

Τόσες μέρες προσπαθουσα να βρω τον εγωισμό μου, τα νεύρα, θυμομουν ότι αφου μπηκε και βγηκε απο την ζωη της 2 φορες ως τωρα, δεν μπορει να μου μιλάει για δικαιωματα και οτι το ¨"χρωσταει στο παιδι να πανε διακοπες, δεκα μερες αντι για εφτα"
Εγραψα κάτω το τι εχει κάνει ως τωρα και που αποδεικνυεται, και σοκαρίστικα, ξανα.
Που δεν σοκαρίστικα.
Και είδα ότι το ολο προβλημα είναι τα δικά μου όρια που δεν σεβεται, και τα δικά μου θελω και αναγκες.
Εχω αναγκη να μην ασχολουμαι μαζι του.


και αφου κοιταξα τ αστερια ελπίζοντας να βρω την πιστη σε κάτι, στον Θεο, οπως παλια, σε μενα, στις ικανοτητες μου, στην δυναμη μου, αφου αναστεναξα καμια πεντακοσαρια φορες, καταλαβα οτι εγω, δεν ειμαι διατεθειμενη να κανω τον Βεγγο.
Είπα ότι μπορει να την παρει για μια εβδομαδα μεταξυ 2 και 13 αυγουστου, μου ειπε στις 6 και εχω κανει το προγραμμα μου.
Μια εξτρα μερα, 4 εξτρα μερες, τι λεει το συμφωνητικο και ολα οσα ακουσα...talk to the hand my man.

Το ολο θεμα ειναι τα ορια μου, τα δικαιωματα μου, και αν δεν τα σεβεται, αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να χορευω στον ρυθμο που τον πιανει.
Πως θα αφησω το παιδι;
Δυσκολα.
Ξερω οτι αν το αφησω φετος, οπου ειναι η μητερα του, του χρονου θα ζητησει να την παρει καπου. Ελπιζω ομως μεχρει τοτε η μικρη να εχει ξεπερασει την δυσκολια που εχει και να μπορω να συννενοηθω μαζι της, γιατι τωρα, λογο ελλειψης λεξιλογιου, της διαφευγουν και πολλες εννοιες, ειναι πισω...
Και μεχρι του χρονου, ποιος ξερει...

Ισως με λυπηθει ο Θεος και καψουρευτει καμια και χασει το ενδιαφερον του.

Εχει ξαναγινει.Και ημουν μαλακας που τον στριμωχνα για να μην νιωσει το παιδι απορριψη,Να (μουτζα)


Ενα αλλο πραγμα που καταλαβα οτι με ενοχλουσε ειναι οτι εδω στις διακοπες ημουν 100% εξαρτημενη απο την φιλη μου. Ειτε για το αμαξι για να παμε παραλια, ειτε για οτιδηποτε. Κατι που με εκανε selfconscious.

Ενιωθα εξαρτημενη-οχι υποχρεωμενη, το ξεκαθαριζω- και ηταν δυσκολο να αιστανθω δυναμικη, και ανεξαρτητη και δυνατη.
Σημερα αποφασισα να παρω ενα ταξι-ενω δεν ειχα ευρω επανω μου- πηγα στην Χωρα, τιγκαρα τις πιστωτικες και τραβηξα 200 ευρω.
βρηκα ενα τηλεφωνο για ενοικιαζομενα δωματια, και το εκλεισα.
Ενιωσα αμεσως καλυτερα.
Η Ελιζα στεναχωρεθηκε νομιζωντας οτι εγινε κατι μεταξυ μας,οτι υπηρχε καποια αιτια που ειχε σχεση με κεινη, και παραλιγο να έμενα για να την πεισω, ομως εχω αναγκη να νιωσω κυριαρχη. Εχω αναγκη να βρεθω με το παιδι, οι δυο μας, ειναι κατι που δεν μπορω να το εξηγησω.
Εχω αναγκη να παιρνω αποφασεις.


Θα μεινω εδω μεχρι την Κυριακη το βραδυ.Θελω να σιγουρευτω οτι θα καταλαβει, θελω να κανουμε καποια πραγματα μαζι.Ειναι μια κοπελλα που εκτιμω, και βλεπω πολλα απο μενα σε κεινη, οταν ημουν πιο μικρη.Πρωτ απολα την θεωρω πανεξυπνη, κατι που δεν το λεω / γραφω συχνα, για κανεναν.

Και εχει καλη καρδια, η προσκληση της, ηταν απο την καρδια της και μας εκανε να νιωσουμε ομορφα, μεσα μας. Και φερεται αψογα στο παιδι μου.
Οποτε ναι, δεν θελω να αφησω καμια αμφιβολια στο μυαλο της ως προς το γιατι ειναι σημαντικο να φυγω πιο νωρις απο δω και να απομονωθω καπου με το παιδι.Την θεωρω φιλη μου.

Παρασκευη πρωι θα ειμαι Αθηνα.
Αν δεν τα πουμε συντομοτερα, τα λεμε τοτε.

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth