Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, August 03, 2007

Wisdom pearl

All parents manipulate and ignore their children in the course of their upbringing.
The unhappiness begins when they forget to stop, the tragedy begins when their child can see what they are doing.
And they cant.




Ημουν σκύλα με την κόρη μου σήμερα. Της είπα ότι χρειάζομαι ξεκούραση, ότι δεν μπορω να περάσω άλλο ένα βράδυ με το να είμαι διαθέσιμη και ότι χρειαζόταν να πάει στον παππου και την γιαγιά.
Με παρακάλεσε αν μείνει, ότι δεν θα μιλάει και κει κατάλαβα ότι έκανα μαλακία.
Δεν ήξερα πως να το σώσω, ήταν ακόμα πιο γκρινιάρα μέχρι που "μαλώσαμε" κλαψαμε και μετα πήγε στην μητέρα μου, από μόνη της...


Προχτες ο πατέρας μου με ακουσε που έλεγα ότι θα πάω να κάνω κάτι με τις πιστωτικες και έπαθε κρίση. Στην κυριολεξία.
Ούρλιαζε ότι δεν δουλευε αυτός μια ζωη για να του τα φάω εγω με τις τράπεζες.
Δηλαδή περα από ηλίθια, με έλεγε και ανηθική κλεφτρα. Θα μπορούσα να κάτσω να του εξηγησω ότι για 1500 ευρώ οι τραπεζες δεν σου παίρνουν το σπίτι και ότι εφόσον δεν τον απασχολεί τι κάνω και πως ζω-όταν ρωτανε τους γονεις μου τι δουλεια κάνω, δεν ξέρουν τι να απαντησουν- δεν του πέφτει λόγος το ΠΩΣ τα βγάζω πέρα.
Ουρλιαζε όμως τόσο πολύ και άρχισε να λεει ότι θα με αποκληρώσει και ότι προτιμά να τα πουλήσει παρα να τα του τα φάω, που εκλεισα αηδιασμένη το τηλεφωνο.

Κατ;αλαβάινω ότι φοβάται και δεν γνωρίζει.
Το να με απειλει και να με
εκβιαζει για να κάνω αυτό που θέλει όμως, είναι απαράδεκτο.
Με πληγώνει.
Πως μπορεί να φέρεται έτσι;
Σαν να είμαι γυναίκα του;


Είμαι φαντάζομαι ακόμα θυμωμενη μαζί του για την άρνηση του να ταίσει την γάτα όταν φύγαμε για Κύθηρα...τον τρόπο του.
"δεν θα καθαρίσω εγω τα σκατά της γάτας σου"
Πως πήγαμε απο την τροφή στα σκατα, δεν ξέρω αλλά με τον πατέρα μου κατι τέτοια είναι λεπτομέρειες.
Αν π'ηγαινα σε διαγωνισμό χορού, πηγαινα για να κουνήσω τον κώλο μου.
Αν έβγαινα για καφέ, έπρεπε να μου ράψουν αλικό γραμμα στο στήθος κλπ κλπ


Δεν ξ'ερω πως μπορούνε κ;ι οι δυο τους να μου λένε "τι δουλεια έχουμε μεις" οταν τους λέω τα προβληματα μου-τις σπάνιες φορες που σπάω και τα αναφερω- και απο την άλλη να με ξεχεζουν σαν να είμαι βλαμμένη και είμαστε οικογένεια.
Οικογένεια ειναι διπλός δρομος, last time i checked...
Κσι φυσικά μην τυχον και δεν πληρώσω τις κάρτες μου τώρα, την γάμησα.


Πως γίνεται ενω το μυαλό μου ξέρει ότι είμαι ενηλικας και ενω παλευω σκληρα να το αποδειξω σε μένα και στους άλλους, μόλις μου πούνεμια κουβέντα, όσο και να επαναστατω και να την παλέυω, όσο και αν βλέπω την μαλακία την δική τους, it gets to me.
Γινομαι αυτομάτως φωνακλού, πικραμένη, θυμωμένη.

Πρέπει να πάω το παιδί στο χωριό του πρωην μου, και δεν θέλω. Εεκινος δείχνει έξω απο τα νερά του. Τον ρώτησα ευθέως, όχι ότ6ι περίμενα να μου πει την αλήθεια. Μίλησα και με ψυχολόγους και ψυχίατρους που ειδικέυονται σε ανθρώπους με χαρακτήρα με τάση για εξάρτηση.
Τι ουσίες, τι αλκοολ, τι τζόγος, τι πρωην σύζυγος,...η επιλογη του αντικειμένου έιναι άσχετη.
Πρεπει να σταματήσω να πάιρνω τις ευ΄θυνες που δεν παιρνει εκέινος, πρεπει να σταματήσω να υπερπροστατευω την μικρή, γιατι έτσι δεν μαθάινουν από το σπίτι τα παιδια να προστατεύονται. Πρεπει να υπερβω τον εαυτο μου, γιατι δεν έχω και άλλη επιλογη.
Δεν έχω τα μέσα, τις αποδειξεις και τον τρόπο να κόψω τον δρόμο αυτόν, και δεν μπορω να την μεγαλώνω χωρίς μια αναπαυλα.
Το προσπαθω, το παλεύω και να το αποτελεσμα σημερα.
Πτωμα, ψυχολογικά κυρίως και να θέλω ένα διαλλειμμα.

Και στην προσπάθεια μου να μην είμαι χειραγωγική, της το είπα.
Καλός μαλάκας είμαι.


Κάθε καλοκαίρι,περνάω μια κόλαση,
Ποτε θα έρθει ο χειμώνας;
Πότε;

Φευγω μια εβδομάδα στην Υδρα.
Ισως μια βόλτα πάνω σε ένα πραγματικό γαϊδούρι να με συνεφέρει.

1 comments:

xdiver said...

filia apo kithira. elpizo na perases omorfa.

My first book

My first book
A funny Homebirth