Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, November 05, 2007

Απο τα μαιλ που με αγγιξανε και με συγκινησανε.

ειχα αγορασει καποια περιοδικα για διακοσμηση και πριν τα ανοιξω εβαλα την λεξη "κρεβατια" στον γοογλη (που λες και εσυ) για να βρω τιμες για στρωματα και το πρωτο αποτελεσμα ειταν το blog σου.Απο περιεργεια ακολουθησα λιγο τις λεξεις και ειμαι εδω και μερικες ωρες κολλημενος να διαβαζω, εκτος απο τωρα που γραφω το mail.
Πραγμα αρκετα περιεργο εαν σκεφτεις οτι δεν ασχολουμαι με blogs chats κλπ.Πραγμα μαλλον δυο φορες περιεργο εαν αναλογιστεις οτι με κουραζουν "κοριτσακια" (με οποιαδηποτε εννοια δεν το λεω απαραιτητα ειρωνικα !) που γραφουν με τοσο ανεση τα εσωψυχα τους -παντα μου φαινοταν ψευτικο αυτο, ποτε δεν πιστεψα οτι πραγματι αισθανονται τιποτα απο ολα αυτα, συν το οτι ειμαι αγορακι με οτι αυτο συνεπαγεται.
Ειμαι εδω λοιπον και διαβαζω το blog σου και μου εχεις πηδηξει το μυαλο.
Γιατι κοπελα μου?
Υπαρχει κανενας λογος να με κανεις στα καλα καθουμενα να νοιωθω ανασφαλης, ερωτευμενος, θυμο?
πραγματα που βγαζει μια γυναικα απο μεσα της με τετοια αμεσοτητα εχουν καταστρεψει κοσμο και κοσμακι (υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν κατανοησει εκτος απο τενεκεδες, δεν ξερω εαν στο εχουν πει)
Να με βαζεις στην διαδικασια να κρινω εναν ανθρωπο -εσενα- για τα σωστα και τα λαθος οχι επειδη παριστανω τον αγιο και εχω αναγκη καποιον αλλον για να γινω, αλλα επειδη με εβαλες στην διαδικασια να ενδιαφερομαι για εναν αγνωστο που παταει πληκτρα καπου?
Καλα δεν ειμουνα εδω περιμενωντας να περασει η ωρα να σχολασω?
Τωρα μαλλον πρεπει να παρω την μοτοσυκλετα μου και να αρχισω να τρεχω, να φτασω εκει που ειναι ηρεμα και να νοιωσω ολον τον κοσμο μεσα μου, την μανα μου να με λεει "αγγελουδι", την γυναικα που αγαπησα καποτε, τα παιδια που θα κανω, τους ανθρωπους που πληγωσα, την ψυχη μου που ξεσκισα με τα ιδια μου τα νυχια.

Ευχαριστω!

Ευχομαι να βρεις το λιμανι που ψαχνεις.


=================================================


....συγκινηθηκα, οχι επειδη το πηρα προσωποκεντρικα, αλλα επειδη μου φανηκε οτι καποιος μεσα του ενιωσε ενα κλικ, εγινε επικοινωνια, κοντοσταθηκε και ειδε πραγματα απο αλλη οπτικη γωνια, ΕΝΙΩΣΕ.
Και οταν συμβαινει αυτο, ειναι μαγικο.


Αυτο του ειπα οταν του ζητησα την αδεια να δημοσιευσω το μαιλ του, και δεχτηκε.
Ευχαριστω.

4 comments:

gsatelite said...

Και μονο για το παλληκαρι να εγραφες,το blog την εκανε την δουλεια του παλι :-]
(..παει,μια ψυχη ακομα ερμαιο στην μπλογκοσφαιρα..ποσους θα καταστρεψεις ακομα..τσκ,τσκ,τσκ..:-ρ...)
anyway..παραμενομεν πιστο κοινο,διψωντας για νεες περιπετειες
Τα σεβη μου Μις.(υποκλιση Γαλλικη)
Δ.

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι αγαπητή μου πως πριν πολύυυυυ καιρό, το 1ο blog που διάβασα ήταν το δικό σου.. Και με άγγιξε και εμένα που υπάρχουν "άνθρωποι", με όλη την έννοια της λέξεως..
Έτσι όταν με βάλανε κ εμένα στο όλο κλίμα, η 1η που αναζήτησα ήσουν εσύ..

Την καλημέρα μου..

Lili said...

σταματηστε και εχω αδιαθετησει (και κλαααααμμμα η κυρια :P)

Goldbird said...

....ΤΟ Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο blog που με άγγιξε και με συγκίνησε!! Για να μάθεις!

My first book

My first book
A funny Homebirth