Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, November 17, 2007

La makaronada

"η σαλατα με ροκα και σπανακι..θα προτιμουσα πιο πολυ σπανακι απο ροκα, αν γινεται..."
"εχει πιο πολυ μαρουλι μεσα, ξερετε."
"α, μα δεν το λεει στο μενου...."
Παυση αμηχανιας.
"Ενταξει, θα μπορουσατε να μου φερετε μια σαλατα σπανακι με βινεγκρετ?"
"να ρωτησω τον σεφ μισο λεπτο."
Επιστρεφει μετα απο πεντε λεπτα.
"Ναι γινεται."
"τελεια, μια σπανακι με βινεγκρετ λοιπον"


Για οσους δεν το ξερουν η βινεγκρετ ειναι μια σαλτσα με ξυδι και μουσταρδα.


Η
σαλατα ερχεται, με μια σπρη σαλτσουλα απο πανω αντι για πρασινη αλλα ειμαι απασχολημενη με το τι λεει ο συνοδος μου και ετσι δεν με πολυ ενδιαφερει. Τρωω μια μπουκια και μου ερχεται αυγουλιλα. Να ξερασω.
Τρωω δευτερη μπουκια.
Ναι καμια αμφιβολια, αυγο ωμο.
Φωναζω την σερβιτορα.
"δεσποινις, νομιζω εγινε καποιο λαθος, ζητησα βινεγκρετ"

παει η κακομοιρα στον σεφ, ερχεται πισω.
"ειναι βινεγκρετ."
Βαζω τα γελια.
"Οχι, δεν ειναι."
Δεν θελω να βρει ακι τον μπελα της οποτε στην προσφορα της να μου την αλλαξουν αρνουμαι, αρχικα.
Μετα απο λιγο ομως νιωθω την ενοχληση να μου καθεται στο στομαχι.
Αν ημουν αλλεργικη στο αυγο?
Οταν ζητας κοτοπουλο, δεν μπορει ο αλλος να σου φερει αρνι με την δικαιολογια οτι ειναι κρεας και αυτο.

Παιρνουν την σαλατα πισω και βλεπω τον σεφ να οδυρεται και να φωναζει. Ευτυχως ο χωρος ειναι ανοιχτος ακι ετσι δεν μπορει να μου φτυσει την σαλατα.
:P

Ερχεται η σερβιτορα, πολυ αμηχανη.
"ξερετε μου λεει απλα ειπε οτι ο καθε σεφ βαζει και κατι δικο του δεν ειναι ολες οι συνταγες πανομοιοτυπες."
Μαλιστα.
Μου εκατσε δημιουργος, auteur, ενα παραγνωρισμενο ταλεντο -στην αλυσιδα μαζικων εστιατοριων- που εχει αποψη.
Μαγιονεζα αντι για μουσταρδα, αυγο αντι για ξυδι.
Οτι να ναι.



Ελεος με τους ανικανους πια που ονομαζουν τα απωθημενα τους - η την ανικανοτητα τους-αποψη.
Στην δικη μας πλατη, εννοειται.


Κριμα, και ημουν τακτικη θαμωνας.

2 comments:

AsGoodAsItGets said...

Το αυγό και η μαγιονέζα μάλλον δεν κολάνε, αλλά απ΄ότι λέει εδώ υπάρχουν διάφορες παραλλαγές και η μουστάρδα δεν είναι απαραίτητη:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vinaigrette

Lili said...

to idio leme.
Αλλο παραλλαγη και αλλο πληρης αλλαγη.

My first book

My first book
A funny Homebirth