Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, December 04, 2007

Πρωτη φορα που απαντω ετσι σε μαιλ

το μαιλ, ηρθε την ωρα που εκλαιγα....


καλο μηνα για αυτον που μπηκε.

δεν σε διαβαζω, δεν μου πολυαρεσεις

κανε νεα αρχη, γινε αντρας, γινε κοριτσι, γινε καγκουρο. αυτη θα ειναι μια νεα προκληση, και ενα νεο "καταφυγιο"
ετσι, οι ματιες θα παψουν να ειναι πονηρες και δόλιες.
καλη συνεχεια και καλο χειμωνα

και η απαντηση μου που εξεπληξε και μενα, το ομολογω:

" δεν μου πολυαρεσεις"


Δςεν με παρατας και συ και το καθε εγωκεντρικο ψωνιο στα προβληματά μου;
Τι με νοιαζει αν σου αρεσω, αν δε με διαβαζεις; Ποιος εισαι εσυ και πως υπαρχεις στην ζωη μου;

συμπληρωσε το τριπτυχο "δε μου αρεσεις, δε σε διαβαζω" με ενα "δε σου γραφω"

Ψωνιο.







(μαλλον ειμαι θυμωμενη- και οχι με το ψωνιο, φυσικα)

1 comments:

o geros said...

Το mail που σου έγραψε ο τύπος είναι τίγκα στην υποκρισία. Ήρθε και την κατάλληλη στιγμή... Δέσαμε!
Να χαίρεσαι την κορούλα σου που, απ΄ότι βλέπω θα είναι κουκλάρα!
Τελειώνοντας και με όλο το σεβασμό σε μια παλιά blogger (εγώ δε μπορώ καν να υποψιαστώ ότι είμαι): Δεν άνοιξα blog για να γράφω επιδή «πρέπει» αλλά επειδή θέλω κι έχω ανάγκη. Κι αν δε θέλω, δε γράφω. Κάνω λάθος; Καλή συνέχεια..

My first book

My first book
A funny Homebirth