Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, February 08, 2008

και η αρρωστια συνεχιζεται (φαινεται οτι πηγαινα για χορευτρια;)

το all that jazz του fosse δεν μου εχει μεινει για να ειμαι ειλικρινης....αλλα στο δευτερο βαζω κατι που μοιαζει (αν και η μουθσικη ειναι μαπα)












Πολυ σοβαρη ερωτηση
εχω 30 βιντεο κασσετες με εκπομπες μου απο το jeronimo groovy.
πως θα γινει να της περασω στο utube?
τι προγραμμα θελει, πως , τι, ποιος;

5 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Μακαρι να ηξερα...Εχω και εγω αρκετες κασετες...Θα ρωτησω και θα σου στειλω Mail....

Weeman said...

Εχεις δυο επιλογές:

είτε μέσω του φορητού σου, εάν έχει κάρτα γραφικών με τις τρεις κλασσικές εισόδους για ήχο και εικόνα (κόκκινη - κίτρινη - άσπρη) που πολύ χλωμό το κόβω

είτε μέσω μιας συσκευής DVDR που ενδεχομένως να πρέπει να αγοράσεις στα 150Ε ή να δανειστείς

Δεν πιστεύω πάντως να θέλεις να ανεβάσεις 30 βιντεοκασσέτες σου στο YouTube...

Αξίζει πάντως τον κόπο, αν μοι τι άλλο για να σώσεις κάπου τις εκπομπές σου.

Lili said...

να τις σωσω θελω....
αυτο με το φορητο...εννοεις υπολογιστη?


και το ντιβιντιαρ...το ειχα και μου χαλασε σε ενα μηνα

Weeman said...

Ναι υπολογιστή εννοώ.

Αν ο δικός σου δεν έχει τέτοιου είδους εισόδους (που κατά κανόνα τα πιο πολλά πισιά δεν έχουν), τότε:

θα πρέπει να αγοράσεις μια εξωτερική κάρτα τηλεόρασης για την οποία θα πρέπει να ζητήσεις να έχει τέτοιες εισόδους (έτσι θα μπορείς να βλέπεις και τηλεόραση στο πισί σου, αν και δε νομίζω ότι αυτό είναι και πολύ σοβαρό κίνητρο) και στη συνέχεια να βρεις κάποιο πρόγραμμα που να κάνει τη δουλειά που θες.

Άποψή μου είναι ότι αφού δύσκολα θα
βρεις κάρτα τηλεόρασης με κάτω από 70-80 ευρώ, καλύτερα δώσε άλλα τόσα και πάρε άλλο DVDR.

btw, γιατί το μηχάνημα που αγόρασες
δεν είχε εγγύηση? Τι έγινε?

Lili said...

Η αντιπροσωπεια ηταν πολυ μακρια :)

My first book

My first book
A funny Homebirth